Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Clyr0? - zdjęcie

Clyr0?

Rejestracja: 08.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.12.2021 12:35
-----

#711653 Przerobienie pluginu ut_pl

Napisane przez Clyr0? w 10.09.2015 15:35

Witam, chciałem przerobić plugin ut_pl czyli polskie dzwięku przy zabiciu typu "łebszot" itd...

Moją przeróbka opiera się na podmienieniu jednego z plików dzwiękowych dokładnie chodzi o "oneandonly" chce go zamienić na plik który będzie sie nazywał polska.wav lub polska.mp3

 

próbowałem w takie sposoby że zmieniałem nazwy i zostawiałem resztę plik za każdym razem się pobiera lecz nie gra...

Pobrałem również konwenter do mp3 myslalem ze plik jest muzyczny jakiś upośledzony lecz jak widać to nie od tego bo nadal go nie odtwarza w przypadku mp3 robiłem tak:

 




#include <amxmodx>
 
#define KNIFFMESSAGES 4
#define LEVELS 7
#define MESSAGESNOHP 4
#define MESSAGESHP 4
 
new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new alone_ann = 0
new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
 
new stksounds[7][] = {
"misc/ut_pl/multikill",
"misc/ut_pl/ultrakill",
"misc/ut_pl/monsterkill",
"misc/ut_pl/killingspree",
"misc/ut_pl/rampage",
"misc/ut_pl/holyshit",
"misc/ut_pl/godlike"};
 
new stkmessages[7][] = {
"%s: O S T R O ! ! !",
"%s: W Y P I E R D A L A C ! ! !",
"%s: M O N S T E R   K O L O ! ! !",
"%s: W S C I E K L   S I E ! ! !",
"%s: R Z A D Z I S Z ! ! !",
"%s: R O B I   W R A Z E N I E ! ! !",
"%s: P R Z E Z N A C Z E N I E ! ! !"};
 
 
new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
"%s pokroil na plasterki %s!",
"%s odcial jaja %s!",
"%s przetestowal noz na %s!",
"%s dziabnal %s!"}
 
new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
"%i terrorystow vs %i CT^n%s: Wszystko zalezy od Ciebie!",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s: Mam nadzieje ze masz apteczke?",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s: Zostales sam. Dobrej zabawy!",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s: Tylko Ty jestes zywy!"}
 
new messageshp[MESSAGESHP][] = {
"%i terrorystow vs %i CT^n%s (%i hp): Wszystko zalezy od Ciebie!",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s (%i hp): Mam nadzieje ze masz apteczke?",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s (%i hp): Zostales sam. Dobrej zabawy!",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s (%i hp): Tylko Ty jestes zywy!"}
 
get_streak()
{
new streak[3]
get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
return read_flags(streak)
}
 
public death_event(id)
{
new streak = get_streak()
 
if ((streak&1) || (streak&2))
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
 
    kills[killer] += 1;
    kills[victim] = 0;
    deaths[killer] = 0;
    deaths[victim] += 1;
 
    for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
{
        if (kills[killer] == levels[i])
{
            announce(killer, i);
            return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
announce(killer, level)
{
new streak = get_streak()
 
if (streak&1)
{
    new name[32];
 
    get_user_name(killer, name, 32);
set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
}
 
if (streak&2){
    client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
}
}
 
public reset_hud(id)
{
new streak = get_streak()
 
if (streak&1)
{
 
if (kills[id] > levels[0])
{
       client_print(id, print_chat, 
"* Twoj killstreak wynosi %d zabojstw.", kills[id]);
 
}
 
else if (deaths[id] > 1)
{
client_print(id, print_chat, 
"* Twoj deathstreak wynosi %d smierci.", deaths[id]);
}
}
}
 
public client_connect(id)
{
new streak = get_streak()
 
if ((streak&1) || (streak&2))
{
kills[id] = 0;
deaths[id] = 0;
}
}
 
public knife_kill()
{
new kniffmode[4] 
get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4) 
new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
 
if (kniffmode_bit & 1)
{
new killer_id = read_data(1)
new victim_id = read_data(2)
new killer_name[33], victim_name[33]
 
get_user_name(killer_id,killer_name,33)
get_user_name(victim_id,victim_name,33)
 
 
set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
}
 
if (kniffmode_bit & 2)
{
client_cmd(0,"spk misc/ut_pl/humiliation")
    }
}
 
 
public roundend_msg(id)
 
alone_ann = 0
 
public death_msg(id)
{
 
new lmmode[8] 
get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8) 
new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
 
new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
get_players(players_ct,ict,"ae","CT")   
get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")   
 
if (ict==1&&ite==1)
{
new name1[32], name2[32]
get_user_name(players_ct[0],name1,32)
get_user_name(players_t[0],name2,32)
set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
 
if (lmmode_bit & 1)
{
if (lmmode_bit & 2)
{
show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
}
 
else
{
show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
}
 
if (lmmode_bit & 4)
{
client_cmd(0,"spk misc/ut_pl/maytheforce")
}
}
else
{   
if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
    {
        last=players_ct[0]
        client_cmd(last,"mp3 misc/polska")
    }
 
    else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
    {
        last=players_t[0]
        client_cmd(last,"mp3 misc/polska")
    }
 
else
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
alone_ann = last
new name[32]   
get_user_name(last,name,32)
 
if (lmmode_bit & 1)
{
set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
 
if (lmmode_bit & 2)
{
show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
}
 
else
{
show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
}
}
 
if (lmmode_bit & 4)
{
client_cmd(last,"spk misc/ut_pl/maytheforce")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE   
}
 
 
public hs()
{
new hsmode[4]
get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
new rand = random_num(0,2)
 
if (hsmode_bit & 1)
{
new killer_id = read_data(1)
new victim_id = read_data(2)
new victim_name[33]
get_user_name(victim_id,victim_name,33)
 
set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
 
switch(rand)
  {
  case 0: show_hudmessage(killer_id,"L E B S Z O T !^n Pwn3d %s !!",victim_name)
  case 1: show_hudmessage(killer_id,"D U P S Z O T !^n Zownowales %s !!",victim_name)
  case 2: show_hudmessage(killer_id,"H E A D S H O T !^n %s poszedl sie pier**lic!!",victim_name)
  }
  
  }
  
if (hsmode_bit & 2)
  {
  
  switch(rand)
  {
  case 0: client_cmd(0,"spk misc/ut_pl/headshot")
  case 1: client_cmd(0,"spk misc/ut_pl/dupszot")
  case 2: client_cmd(0,"spk misc/ut_pl/pier**l")
  }
    
  }
}
 
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/ut_pl/monsterkill.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/godlike.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/headshot.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/humiliation.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/killingspree.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/multikill.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/ultrakill.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/maytheforce.wav")
precache_sound("misc/polska.mp3")
precache_sound("misc/ut_pl/prepare.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/rampage.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/holyshit.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/dupszot.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/pier**l.wav")
 
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
 
public plugin_init()
{
register_plugin("Polski KillStreak","1.6","Dizzy & Sn!ff3r")
register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
register_event("DeathMsg","death_msg","a")
register_cvar("lastman_mode","abc")
register_cvar("streak_mode","ab")
register_cvar("kniff_mode","ab")
register_cvar("hs_mode","ab")
register_cvar("polish_killstreak", "1.6", FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY)
 
return PLUGIN_CONTINUE
}

 

 

Lecz nic to nie pomogło próbowałem również z wav czyli domyślnym w tym pluginie rozszerzeniem pliku również nie grało 

Jest ktoś kto przerabiał już ten plugin, lub ktoś kto byłby w stanie mi pomóc ? Dam + 

 

Dodam że próbowałem również ze zmianą ścieżki tzn np folder ut_pl zmieniłem nazwe na ut_pll wszystko sie pobrało lecz to co chciałem nie grało :(

 

Poniżej wrzucam SMA czyste tzn z oryginalnego pluginu

 (Jeśli temat został napisany w złym dziale proszę moderatorów o przeniesienie go w odpowiedni dział)

Pozdrawiam :) 

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#416435 Serwer się resetuje

Napisane przez Clyr0? w 01.06.2012 08:47

Zapisz sobie ten cfg i to co ci tam potrzebne i zrob reinstal i zobacz.
  • +
  • -
  • 1


#373649 [ROZWIĄZANE] Serwer kick graczy po zmianie mapy

Napisane przez Clyr0? w 01.03.2012 19:58

Zdecydowanie. jestem pewny 100 % ze ten plugin to banner.amxx
  • +
  • -
  • 1


#319510 Prośba o zrobienie perków.

Napisane przez Clyr0? w 08.11.2011 20:00

Za zrobienie dam 2 + :)


Kolejne :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Uczen";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 15(+int) obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}

________________________________________________________

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Mistrz";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 25(+int) obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}

______________________________________
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Gumka";
new const perk_desc[] = "Jestes niewidoczny, masz 1 hp";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Perk %s zostal stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_perk[id] = false;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_perk[id])
  set_task(0.5, "UstawStalker", id)
}

public UstawStalker(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
  set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
  set_user_health(id, 1);
}
}

__________________________

* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#define TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE 736
new const perk_name[] = "Buffer";
new const perk_desc[] = "Co 5 sekund dostajesz 30 HP";

new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public WyszkolenieSanitarne(id)
{
id -= TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE;

if(!is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_perk[id])
{
  set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE);

  if(is_user_alive(id))
  {
   new cur_health = get_user_health(id);
   new max_health = 100+cod_get_user_health(id);
   new new_health = cur_health+30<max_health? cur_health+30: max_health;
   set_user_health(id, new_health);
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1


#319064 Prośba o zrobienie perków.

Napisane przez Clyr0? w 07.11.2011 17:52


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <fakemeta>

#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Helm";

new const perk_desc[] = "Nie dostajesz obrazen od strzalu w glowe";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");



cod_register_perk(perk_name, perk_desc);



register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");

}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)

ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)

ma_perk[id] = false;

public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)

{

if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)

  return FMRES_IGNORED;

 

new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);



if(!is_user_connected(iHit))

  return FMRES_IGNORED;

if(!ma_perk[iHit])

  return FMRES_IGNORED;

 

set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);



return FMRES_IGNORED;

}



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

#include <colorchat>

#define CZAS_NOCLIP 10

new const nazwa[] = "Duch";

new const opis[] = "Uzyj, aby przechodzic przez sciany";

new bool:uzyl[33];

new msg_bartime;

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");



cod_register_perk(nazwa, opis);



register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

}

public cod_perk_enabled(id)

{

ColorChat(id, GREEN, "%s zostal stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);

uzyl[id] = false;

}



public cod_perk_used(id)

{

if(!is_user_alive(id))

  return PLUGIN_CONTINUE;

 

if(uzyl[id])

{

  ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales perk!");

  return PLUGIN_CONTINUE;

}



set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);

set_bartime(id, CZAS_NOCLIP);

set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);

uzyl[id] = true;



return PLUGIN_CONTINUE;

}

public ResetHUD(id)

uzyl[id] = false;

 

public WylaczNoclip(id)

{

if(!is_user_connected(id))

  return;

 

set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK);



new Float:origin[3];



pev(id, pev_origin, origin);



if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id))

  user_silentkill(id);

}

stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id)

{

static tr;

engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)

if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid))

  return true;



return false;

}

public set_bartime(id, czas)

{

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);

write_short(czas);

message_end();

}


  • +
  • -
  • 1


#314731 Prosba o wgranie statystyk.

Napisane przez Clyr0? w 03.11.2011 16:17

Witam z prośbą do was kieruje się abyście wgrali/zrobili mi 2 statystyki do cod moda.

1 statystyka która jest na forum (grawitacja) - wiadomo o co chodzi.
2 statystyka to "Power" czym więcej dodasz tym więcej zadajesz dmg.

i chciałbym abyście mi ustawili max dawania statystyk po wgraniu tego bo tam są jakieś +- i ja nie wiem o co chodzi i chciał bym tak :

życie 200
inta 150
wyrzymałosc 250
kondycja 100
grawitacja 100
power 100

Z Góry dziękuje daje po 2 plusiki.
(jeżeli temat w złym dziale proszę o przeniesienie.)

Powera chociaż samego bym prośił

.

Refresh!

?


?


Refresh!

Refresh.
  • +
  • -
  • -1


#305113 Zmiana nazyw servera pilne dam+

Napisane przez Clyr0? w 09.10.2011 13:48

Hasło rcon powinieneś podawać przy zakładaniu serwera.

Zobacz czy na dole w server.cfg nie posiadasz wpisanego hasła rcon.
  • +
  • -
  • 1