Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
b0xer
Rejestracja: 07.10.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.02.2013 14:05
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 77
- Odwiedzin: 3 284
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Artur
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
gdansk
Kontakt
Moje tematy
Blokada broni na surfie
18.02.2013 17:44
Witam poszukuje plugin który blokuje bronie na serwerze surf mod (na każdej mapce). Piszę ten temat, ponieważ szukałem tego pluginu lecz nie mogę nigdzie znaleść. Może wy mi pomożecie. Plugin ma blokować kupno broni w mario jak i blokować bronie w gr lub usuwać. Będę bardzo wdzięczny. Z góry dziękuje
Problem z zapisem na nVault
08.12.2012 14:23
Witam. Chciałbym od razu zaznaczyć że post który pisze nie jest związany z moim serwerem lecz innym. Serwer jest postawiony z modem COD (nowym z awansami). Problem polega na tym że co 2 tygodnie się resetuje lvl i co mapę masz 1 lvl. Serwer korzysta z nVault.
Błąd w Visual C++
08.10.2012 16:20
Otworzyłem program i go najpierw zapisałem pod nazwą "losowanie" po czym napisałem program lecz po napisaniu wyskoczyły mi 3 błędy:
z tym że ten drugi błąd to jest z kramelką koło tego pierwszego.
Bardzo proszę napisać co mam źle.
Są to moje początki więc proszę się nie śmiać
Dokładnie tu występują dwa błędy:
a ten 3 błąd też się odnosi do tych dwóch:
z tym że ten drugi błąd to jest z kramelką koło tego pierwszego.
Bardzo proszę napisać co mam źle.
Są to moje początki więc proszę się nie śmiać
#pragma once using namespace Losowanie; { using namespace System; using namespace System::ComponentModel; using namespace System::Collections; using namespace System::Windows::Forms; using namespace System::Data; using namespace System::Drawing; /// <summary> /// Summary for Form1 /// /// WARNING: If you change the name of this class, you will need to change the /// 'Resource File Name' property for the managed resource compiler tool /// associated with all .resx files this class depends on. Otherwise, /// the designers will not be able to interact properly with localized /// resources associated with this form. /// </summary> public ref class Form1 : public System::Windows::Forms::Form { public: Form1(void) { InitializeComponent(); // //TODO: Add the constructor code here // } protected: /// <summary> /// Clean up any resources being used. /// </summary> ~Form1() { if (components) { delete components; } } private: System::Windows::Forms::Button^ button1; protected: private: System::Windows::Forms::TextBox^ textBox1; private: System::Windows::Forms::TextBox^ textBox2; private: System::Windows::Forms::TextBox^ textBox3; private: System::Windows::Forms::Button^ button2; private: System::Windows::Forms::Label^ label1; private: /// <summary> /// Required designer variable. /// </summary> System::ComponentModel::Container ^components; #pragma region Windows Form Designer generated code /// <summary> /// Required method for Designer support - do not modify /// the contents of this method with the code editor. /// </summary> void InitializeComponent(void) { this->button1 = (gcnew System::Windows::Forms::Button()); this->textBox1 = (gcnew System::Windows::Forms::TextBox()); this->textBox2 = (gcnew System::Windows::Forms::TextBox()); this->textBox3 = (gcnew System::Windows::Forms::TextBox()); this->button2 = (gcnew System::Windows::Forms::Button()); this->label1 = (gcnew System::Windows::Forms::Label()); this->SuspendLayout(); // // button1 // this->button1->Font = (gcnew System::Drawing::Font(L"Microsoft Sans Serif", 12, System::Drawing::FontStyle::Bold, System::Drawing::GraphicsUnit::Point, static_cast<System::Byte>(238))); this->button1->Location = System::Drawing::Point(337, 48); this->button1->Name = L"button1"; this->button1->Size = System::Drawing::Size(107, 36); this->button1->TabIndex = 0; this->button1->Text = L"Losowanie"; this->button1->UseVisualStyleBackColor = true; this->button1->Click += gcnew System::EventHandler(this, &Form1::button1_Click); // // textBox1 // this->textBox1->Font = (gcnew System::Drawing::Font(L"Microsoft Sans Serif", 72, System::Drawing::FontStyle::Regular, System::Drawing::GraphicsUnit::Point, static_cast<System::Byte>(238))); this->textBox1->Location = System::Drawing::Point(13, 48); this->textBox1->Multiline = true; this->textBox1->Name = L"textBox1"; this->textBox1->Size = System::Drawing::Size(81, 115); this->textBox1->TabIndex = 1; // // textBox2 // this->textBox2->Font = (gcnew System::Drawing::Font(L"Microsoft Sans Serif", 72, System::Drawing::FontStyle::Bold, System::Drawing::GraphicsUnit::Point, static_cast<System::Byte>(238))); this->textBox2->Location = System::Drawing::Point(127, 48); this->textBox2->Multiline = true; this->textBox2->Name = L"textBox2"; this->textBox2->Size = System::Drawing::Size(86, 115); this->textBox2->TabIndex = 2; // // textBox3 // this->textBox3->Font = (gcnew System::Drawing::Font(L"Microsoft Sans Serif", 72, System::Drawing::FontStyle::Bold, System::Drawing::GraphicsUnit::Point, static_cast<System::Byte>(238))); this->textBox3->Location = System::Drawing::Point(236, 48); this->textBox3->Multiline = true; this->textBox3->Name = L"textBox3"; this->textBox3->Size = System::Drawing::Size(83, 115); this->textBox3->TabIndex = 3; // // button2 // this->button2->Font = (gcnew System::Drawing::Font(L"Microsoft Sans Serif", 12, System::Drawing::FontStyle::Bold, System::Drawing::GraphicsUnit::Point, static_cast<System::Byte>(238))); this->button2->Location = System::Drawing::Point(314, 249); this->button2->Name = L"button2"; this->button2->Size = System::Drawing::Size(107, 42); this->button2->TabIndex = 4; this->button2->Text = L"Koniec"; this->button2->UseVisualStyleBackColor = true; this->button2->Click += gcnew System::EventHandler(this, &Form1::button2_Click); // // label1 // this->label1->AutoSize = true; this->label1->Font = (gcnew System::Drawing::Font(L"Microsoft Sans Serif", 12, System::Drawing::FontStyle::Bold, System::Drawing::GraphicsUnit::Point, static_cast<System::Byte>(238))); this->label1->Location = System::Drawing::Point(35, 209); this->label1->Name = L"label1"; this->label1->Size = System::Drawing::Size(191, 20); this->label1->TabIndex = 5; this->label1->Text = L"Spróbuj jeszcze raz \?\?"; // // Form1 // this->AutoScaleDimensions = System::Drawing::SizeF(6, 13); this->AutoScaleMode = System::Windows::Forms::AutoScaleMode::Font; this->ClientSize = System::Drawing::Size(470, 320); this->Controls->Add(this->label1); this->Controls->Add(this->button2); this->Controls->Add(this->textBox3); this->Controls->Add(this->textBox2); this->Controls->Add(this->textBox1); this->Controls->Add(this->button1); this->Name = L"Form1"; this->Text = L"Form1"; this->ResumeLayout(false); this->PerformLayout(); } #pragma endregion private: System::Void button1_Click(System::Object^ sender, System::EventArgs^ e) { int a,b,c; Random.Next(0,10); textBox1->Text=a.ToString(); textBox2->Text=b.ToString(); textBox3->Text=c.ToString(); if(a==b && b==c) label1->Text="Wygrałeś"; if(a!=b && b!=c) label1->Text="Spróbuj jeszcze raz"; }; private: System::Void button2_Click(System::Object^ sender, System::EventArgs^ e) { Close(); } }
Dokładnie tu występują dwa błędy:
using namespace Losowanie; { using namespace System; using namespace System::ComponentModel; using namespace System::Collections; using namespace System::Windows::Forms; using namespace System::Data; using namespace System::Drawing;
a ten 3 błąd też się odnosi do tych dwóch:
// Losowanie.cpp : main project file. #include "stdafx.h" #include "Form1.h" using namespace Losowanie; [STAThreadAttribute] int main(array<System::String ^> ^args) { // Enabling Windows XP visual effects before any controls are created Application::EnableVisualStyles(); Application::SetCompatibleTextRenderingDefault(false); // Create the main window and run it Application::Run(gcnew Form1()); return 0; }
Permanentny celownik by Waldek
08.10.2012 12:38
1. Rozpakowujemy
2. Wybieramy swoją rozdzielczość
3. Pliki wklejamy do katalogu "cstrike" lub "cstrike_polish" (zależy od języka steama)
4. W commandmenu(domyślnie "h") włączamy/wyłączamy celownik
żródło:cshacked.pl
Problem w Visual C++
08.10.2012 12:04
Chcę napisać prosty program z losowaniem w Visual c++. No więc tak pisze program lecz mi wykrywa błąd przy zapisie tego programu. Zapisałem program o nazwie "losowanie" ale występuje mi problem w nowej zakładce, tam gdzie mam "form, kod itp" i mam jakiś błąd który nie potrafie rozwiązać.
Posiadam "visual c++ 2008 express edition" wersje darmową na 30 dni. Może mi ktoś pokazać jak powinno pisać w tej zakładce
Posiadam "visual c++ 2008 express edition" wersje darmową na 30 dni. Może mi ktoś pokazać jak powinno pisać w tej zakładce
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: b0xer
- Regulamin