Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Engi - zdjęcie

Engi

Rejestracja: 06.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 10:35
*****

#329953 Klasa Szpieg

Napisane przez Engi w 04.12.2011 02:06

Złodzieja masz tutaj http://amxx.pl/topic...-zlodziej-expa/

-------
Replicant


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Replicant";
new const opis[] = "Moze stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;
new ilosc_kukiel[33];
new sprite_blast;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "3");
pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200");
}
public plugin_precache()
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
Spawn(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_kukiel[id] < 1)
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!");
return;
}
new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
VelocityByAim(id, 50, VBA);
VBA[2] = 0.0;
for(new i=0; i < 3; i++)
OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];
if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
{
client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!");
return;
}
new model[55], Float:AngleKukly[3],
SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;
entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);
AngleKukly[0] = 0.0;
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
entity_set_model(ent, model);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));
entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);
ilosc_kukiel[id]--;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
new classname[33];
entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);
if(!equal(classname, "Kukla"))
return HAM_IGNORED;
new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);
if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))
return HAM_SUPERCEDE;
new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET
if(!bez_obrazen)
cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);
FVecIVec(fOrigin, iOrigin);
if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))
{
if(!bez_obrazen)
{
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24));
}
}
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);
public NowaRunda()
remove_entity_name("Kukla")


--------
Amadeusz bez "2" przy dodawaniu w inteligencje dodaje 1dmg (8pkt w inte = +1dmg)
Amadeusz z "2" bez tego powyżej

------------

Powstaniec

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
new bool:ma_klase[33];
new g_msg_screenfade;
new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Posiada ogranicznik rozrzutu i 1/10 na oslepienie wroga";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = -90;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez KaraTornia.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(ma_klase[id] && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK)
{
new Float:punchangle[3]
pev(id, pev_punchangle, punchangle)
for(new i=0; i<3;i++)
punchangle[i]*=0.9;
set_pev(id, pev_punchangle, punchangle)
}
}
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 10) == 1)
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<14 ,1<<16, 0, 255, 0, 230);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}



To co ci teraz podałem jest sprawdzone i kompilowane lokalnie więc musi działać :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#329939 Klasa Szpieg

Napisane przez Engi w 04.12.2011 01:32

Nie narzekaj już ci to przerabiam :D

Łap :D


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Szpieg(Klasa Premium)";
new const opis[] = "Ma przebranie wroga,1/1 na zabicie z noza(PPM) przy kucnieciu z nozem jest niewidzialny.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;

new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B))
{
client_print(id, print_chat, "[Szpieg(Klasa Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ZmienUbranie(id, 0)
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1)
ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new Ubrania_CT[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"},
Ubrania_Terro[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#329707 Nowy COD MOD SKLEPIK

Napisane przez Engi w 03.12.2011 19:26

Folder sklepik tylko do kompilacji, upewnij sie czy sklepik.txt jest w "cstrike/addons/amxmodx/data/lang" jeżeli jest to sprawdź czy na serwerze nie masz innego języka ustawionego
  • +
  • -
  • 1


#329627 [ROZWIĄZANE] kickowanie spectow -> przerobka zeby hltv nie zostalo wyrzucone

Napisane przez Engi w 03.12.2011 17:32

Dopisz sobie do users.ini
"HLTV Proxy" "" "a" "k"

Nie wykopie ci go ze specta (raczej w sma nie zmienisz tak żeby nie kickowało HLTV Proxy ale nie jestem pewien :) )
  • +
  • -
  • 1


#329492 Zanik HUD

Napisane przez Engi w 03.12.2011 14:19

Sprawdź teraz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#329329 Nie widze menu z wyborem klas

Napisane przez Engi w 03.12.2011 02:50

Daj pliki codclass_Marszalek.sma, codclass_Mauser.sma, plugin codclass_Kamikadze.sma, codperk_palcerekawiczki.sma

Ten perk możesz od razu wywalić bo to jakaś resztka z nieudanej kompilacji "codperk_modulodrzutowy.amx" albo łap w załączniku dobrze skompilowany (jak tam chcesz ;P )


Jeżeli nie masz któregoś sma z tych powyżej to w ogóle wywal z serwera :)





1. zobacz czy masz w folderze plugins te pliki::

codclass_Kamikadze.amxx
codperk_modulodrzutowy.amx
codperk_palcerekawiczki.amxx

2. a te na chwile wyłącz i zobaczymy czy one powoduja ten blad:

codclass_Mauser.amxx
codclass_Marszalek.amxx

i napisz co się dzieje po tych działaniach


Ad 1. na pewno ma :)
Ad 2. Jak to nie pomoże to nie w tym tkwi problem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#329328 Nowy COD MOD SKLEPIK

Napisane przez Engi w 03.12.2011 02:36

Folder sklepik do includes w kompilatorze, sklepik.txt do

cstrike/addons/amxmodx/data/lang

sklepik_misieq do configs.
Jak wrzucisz sklepik do includes skompiluj i powrzucaj tak jak napisałem.
  • +
  • -
  • 1


#329265 [ROZWIĄZANE] Problem z RS'ami

Napisane przez Engi w 02.12.2011 22:29

mam jeszcze pytanie: czy jak chcę wgrać sklep to da się go wgrać jako plugin czy muszę edytować .sma?


Daj .sma tego codmoda to ci wgram a jeżeli masz nowego cod moda to łap http://amxx.pl/topic...p-aktualizacja/




Czyli w pluginie nic nie zmieniać?


Nie


nie musisz zmieniać, skonwertuj jeszcze raz na mp3


Ja konwertowałem mp3 na mp3 FormatFactory i nic to nie dało (tzn. jak by w ogóle nie konwertowało tylko "dla picu" pokazało paski postępu)
  • +
  • -
  • 1