Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Emilian18 - zdjęcie

Emilian18

Rejestracja: 01.09.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.02.2015 23:38
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] cs_set_user_plant do fakemeta

24.01.2015 18:02

Hej, mam problem z funkcją cs_set_user_plant chcę pozbyć się modułu engine i cstrike z kodu poniżej:
 

public Fwd_AddPlayerItemPre(id,iWeaponID)
{
	if(CheckBit(g_bAlive,id))
	{
		if(cs_get_weapon_id(iWeaponID) == CSW_C4)
		{
			entity_set_int(iWeaponID,EV_INT_flags,entity_get_int(id,EV_INT_flags) | FL_KILLME)
			
			cs_set_user_plant(id,0,0)
 			entity_set_int(id,EV_INT_body,0)
			
			SetHamReturnInteger(0)
			
 			return HAM_SUPERCEDE
 		}
 	}
	
 	return HAM_IGNORED
}


Myślałem, że zrobię to tak:
 

public Fwd_AddPlayerItemPre(id,iWeaponID)
{
	if(CheckBit(g_bAlive,id))
	{
		if(cs_get_weapon_id(iWeaponID) == CSW_C4)
		{
			set_pev(iWeaponID, pev_flags, pev(id, pev_flags)  | FL_KILLME)
			
			cs_set_user_plant(id,0,0)
			set_pev(id, pev_body, 0)
			
			SetHamReturnInteger(0)
			
			return HAM_SUPERCEDE
		}
	}
	
	return HAM_IGNORED
}

Ale nie wiem jak zamienić cs_set_user_plant, moduł cstrike jest mi zbędny. Alternatywnie moge zrobić to naprzykład tak, ale wolałbym jakoś zmienić cs_set_user_plant
 

public fm_strip_c4()  //Usuwanie C4
{ 
	 for ( new i = 1; i <= g_iMaxPlayers; ++i )
		      engclient_cmd(i, "drop", "weapon_c4");  //Wyrzuc C4
	
	 new weapbox, bomb = fm_find_ent_by_class(-1, "weapon_c4"); 
	
         if (bomb && (weapbox = pev(bomb, pev_owner)) > g_iMaxPlayers)
         {
		      dllfunc(DLLFunc_Think, weapbox); // Usuwa weaponbox + weapon_c4 entity pair
		      message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("BombPickup")); //Usuwanie czerwonego punkciku z radaru
		      message_end();
	 }
}