


DOWNLOAD #2
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
㋡Regulamin prywatnej wiadomości do usera mastah7991㋡
1. Pamiętaj że pisząc do mnie masz się przedstawić.
2. Pamiętaj że pisząc do mnie w treści masz precyzować pytanie, a nie kur.. piszesz "MAM PYTANIE JESTEŚ?", nie kur.. jestem offline to mnie nie ma, jak wejdę odpiszę KONIEC.
3. Pomoc na pw kosztuje (chyba że mam Cię w znajomych) ALE KUR...CZĘ NIE ZAPRASZAJ MNIE TYLKO BY MIEĆ POMOC ZA FREE bo wtedy biorę x2 <3
4. Tyle ale że jest regulamin krótki to dopiszę ten punkt.
5. I ten też
Dziękuje za łamanie regulaminu grozi brak przyjacielskiej dyskusji
Prawo nadane przez mastaha i tylko przez niego ma być zmieniane inaczej szubienica!
Napisane przez Troche Wstydzioch ;D
w 02.05.2018 18:29
DOWNLOAD #2
Napisane przez DarkGL
w 25.07.2017 06:08
Napisane przez MAGNET
w 16.06.2017 16:16
Napisane przez DarkGL
w 16.06.2017 17:52
Napisane przez d0naciak
w 16.06.2017 18:19
Napisane przez Boziak
w 21.04.2016 00:16
Witajcie.
Dziś przybyłem zaprezentować Wam poczynania niezbyt uczciwych programistów, którzy celują chyba za wysoko.
Od paru dni przyglądałem się dość mocno rosnącego w siłe GO MODA dla starego poczciwego 1.6, moja ciekawość zaprowadziła mnie aż do rozłożenia tego pluginu na czynniki pierwsze ( ot co czysta ciekawość ).
To co znalazłem przerosło moje oczekiwania!
Na wstępie informuję iż starałem się skontaktować z większością sieci które posiadały tą modyfikację, z lepszym bądź gorszym skutkiem.
Po analizie pluginu oraz jego zachowań udało się ustalić iż spora cześć danych leci zewnętrzne bazy mysql. Pierwsza myśl, oczywiście weryfikacja licencji i tym podobne sprawy... lecz sama baza pokazała dużo ciekawszą porcję informacji niż by się mogło spodziewać.
Po co plugin zapisuje RCON na jakieś obcej bazie danych?
Lepszym pytaniem będzie dlaczego dane amxbans również zostały wysłane do prywatny host?
(Sam autor tłumaczył się wykorzystaniem tych danych do zapisu / edycji wpisów * Informacje od jednego z właścicieli sieci które kupiły tą modyfikację) Dokładnie wszyscy wiemy iż te dane nie musiały zostać nigdzie wysłane po za linie komunikacji HLDS -> AMXBANS... mogły zostać pobrane lokalnie i wykorzystane również bez ingerencji innych baz... (Nikt chyba nie powie że tak powinno być, połączenie zdalne nie jest "optymalne" jak to lubimy mówić szczególnie jak z tą bazą łączyło się blisko 60 serwerów)
Drugie dlaczego autor pluginu nie raczył informować kupujących jego plugin (min. 75 PLN) że jego bazna amxbans będzie wykorzystywana? W regulaminie dostępnym na stronie moda również nie było takich informacji!
Po co plugin wysyłał informacje ile zarobił poszczególny serwer?
Zrobiło się nam bardzo dużo niewiadomych... Postanowiłem porozmawiać z autorem pluginu, grając klienta chętnego do zakupu (Blisko 250PLN) modyfikacji.
Tak wyglądała rozmowa:
Napisane przez O'Zone
w 01.06.2016 23:52
KrwioPijca, czyli żenady ciąg dalszy.
Jego strona znowu działa - niestety.
Chłopak po wcześniejszych wydarzeniach nie wyciągnął żadnych wniosków.
Po samym adresie url (index.php?strona=nazwastrony) założyłem, że strona jest napisana w najbardziej podstawowym php i jakiekolwiek zabezpieczenia są dla autorowi obce.
Nie myliłem się. Najprostszy sql injection (" or "a"="a) w formularzu logowania i panel admina stoi otworem.
Co najlepsze login konta administratora jest ustawiony w placeholderze - także nie trzeba było nawet zgadywać.
A co w panelu administracyjnym? Tylko gorzej.
Możliwość edycji użytkowników z pełnymi danymi kont - hasła nie są szyfrowane, pojawiają się otwartym tekstem.
Hasło administratora? Wystarczy spojrzeć na screen poniżej - pozostawię to bez komentarza.
Przejrzałem też skrypt "Aktywność", który można pobrać ze strony - nie jest lepiej, oj nie jest, ale niczego innego się nie spodziewałem.
Udostępnił w nim nawet dane do bazy hostowanej na swojej stronie, a fragment $pass = "niewazsie"; mówi sam za siebie.
Powiem tyle, jeśli ktoś nadal zamierza płacić KrwioPijcy za imitacje pluginów i skryptów,
które wychodzą spod jego ręki przy zerowym względzie na bezpieczeństwo czy optymalność, to życzę powodzenia.
Taka mała rada dla samego autora: To, że coś działa, nie znaczy, że jest zrobione dobrze.
PS. Wszystkie hasła użytkowników strony zmieniłem na niezwykle bezpieczne hasło administratora,
żeby kogoś nie kusiło, żeby próbować przy użyciu nich włamywać się na konta na innych stronach lub na same emaile.
Dziękuję za uwagę.
Napisane przez Ogen Dogen
w 04.12.2015 22:21
Napisane przez Linux'
w 03.10.2015 10:03
Patrzyłem, i w wyszukiwarce serwerów w cs go jest masa serwerów z tymi pluginami wiec nwm czy opłaca się wgrywać to na serwer czy nie. ;/
W wolnym czasie odszukam te serwery i zglosze . Mozesz sie ludzic, ze nie zostaniesz zlapany ale tak naprawdę predzej czy pozniej i tak to nastapi. Moja rada, zmien gre na taka przy ktorej podczas produkcji valve liczylo sie z graczmi a nie z pieniedzmi. Polecam css.
Napisane przez DarkGL
w 13.08.2015 13:09
Napisane przez plx211
w 08.08.2015 18:46
Napisane przez DarkGL
w 04.08.2015 00:37
Nie nie nie !
poczytaj o hash mapach albo mapach zamiast użycia zwykłej tablicy http://stackoverflow...s-hash-map-in-c, po pierwsze łatwość użycia po drugie szybkość nawet nie wyszukiwania tylko dostępu
( wziąłem to jako pytanie c++ jako że do pawna mamy inne działy )
Napisane przez plx211
w 03.08.2015 22:41
Napisane przez plx211
w 08.02.2015 16:47
//ile dostaniemy exp'a za kill'a cmod_expkill 10 //Maksymalny poziom cmod_maxlvl 200 //Ustawia ile exp'a potrzebne do zdobycia 1 poziomu cmod_lvlratio 35
//Wybór klasy sm_klasa sm_class //Lista klas sm_klasy sm_classinfo //menu statystyk sm_statystyki sm_staty sm_stats //opis item'u sm_item sm_perk //wyrzucanie item'u sm_drop sm_wyrzuc //resetowanie statystyk sm_reset //używanie item'u sm_useitem //używanie skill'i klasy sm_useskill
1) Wypakowujemy 2) Kopiujemy zawartość do csgo
Napisane przez plx211
w 09.02.2015 11:22