Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zabijak - zdjęcie

Zabijak

Rejestracja: 01.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.08.2012 17:54
-----

Moje posty

W temacie: Proszę o klase

03.05.2012 11:46

Dzięki.
Masz +.

W temacie: [ROZWIĄZANE] Czy można przerobić ten plugin?

21.04.2012 21:40

Ale nie wiem o co Ci dokładnie chodzi.. Czy Ci chodzi o to żeby można było zabijać na hita tylko PPM????

W temacie: Punkty w statystykach

21.04.2012 21:38

No to zwiększyć przydzielanie punktów do zdrowia, inteligencji, wytrzymałości i kondycji...

W temacie: [ROZWIĄZANE] Proszę o prostą klasę

21.04.2012 21:30

To jest klasa Ninja tak jak chciałeś.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>


#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];


new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "1/1 szansa na zabicie z noza(PPM) oraz ma podwojny skok";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
	
	
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}
	

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 16.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}