Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Szlendii - zdjęcie

Szlendii

Rejestracja: 30.09.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.01.2015 00:52
-----

#498458 Pizza Domowa !

Napisane przez Bulgarian w 07.01.2013 00:16

Tak jak wielu z was pizza przez okres mojego życia przewijała się dość często,
(zamawiana na telefon, bo czasu nie ma)
ale gdy się dowiedziałem co potrafią wrzucać "pseudo" kucharze do pizzy powiedziałem sobie:

pier...le sam zrobię, nie będę zamawiać


Zapodam po kolei co robiłem, a nóż widelec się komuś przyda !

Zaczynamy od przygotowania ciasta.
Składniki:

* 3 szklanki mąki,
* 6 dkg drożdży,
* 6 łyżeczek oleju,
* 1 łyżeczka soli
* 1 łyżeczka cukru
* 1 szklanka przegotowanej i lekko ciepłej wody

Wiadome jest, że jeśli ciasto na drożdżach to składniki muszą mieć temperaturę pokojową


Dołączona grafika

Do miski wsypujemy: mąkę, kruszymy drożdże, wlewamy olej, wsypujemy sól i cukier.

I włączamy mikser TAK, TAK, ciasto wyrabiamy mikserem dolewają wodę w miarę uznania, aż wszystko się połączy w jednolita masę:

Dołączona grafika

Teraz ciasto wyjmujemy z miski i zagniatamy w rekach aż będzie mięciutkie i gładkie.

Zostawiamy w misce pod ściereczką aż wyrośnie w jakimś ciepłym miejscu na 50-60 min:

Dołączona grafika

Dobra cisto sobie rośnie a my zabieramy się do przygotowania produktów na pizze i sos
oraz włączamy piekarnik na temperaturę 225 stopni Celsjusza - niech się nagrzewa.

W lodowce znalazłem cebule i pomidorka o pieczarkach nie wspomnę i ser dużo sera :D

Dołączona grafika

Oraz polecam specjalny sosik na pizze do którego potrzebujemy:

* 4-5 łyżeczek koncentratu pomidorowego
* bazylie (lub zioła :D wg uznania)
* 3-5 ząbki czosnku (lub więcej jak ktoś lubi)
* szczypta sol

Dołączona grafika

Trochę nam czasu zajęło przygotowanie zobaczymy co tam z ciastem:

Ale Urosło !

Dołączona grafika

Dobra, teraz bierzemy ciasto wyrabiamy jeszcze raz w rękach. Na posypanym blacie mąką rozwałkujemy ciasto nadając kształt blaszki
na której będzie pieczona pizza. Rozprowadzamy wcześniej przygotowany sos i produkty.

Pieczemy to cudo ok 15 min we wcześniej przygotowanym nagrzanym piekarniku:

Po tym czasie dorzucamy ser, dużo sera :D tak na ok 3-4 min jeszcze zostawiamy w piekarniku żeby się roztopił.

Dołączona grafika

Pozostaje nam wyjąć pizze pokroić dodać keczup.

Dołączona grafika

SMACZNEGO !!! :Peace:


#116768 Sprawdzanie liczby klamer w funkcjach

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 06.03.2010 14:50

Bracket Counter by Pavulon 4 amxx.pl

Jest to mały programik napisany w Delphi 7 mający na celu sprawdzenie czy dana funkcja (public lub stock) posiada taką samą liczbę klamer otwierających "{" co zamykających "}". W przypadku gdy liczby te są różne wyświetla stosowną informację w której funkcji klamry się nie zgadzają.

Dołączona grafika


Znane błędy:
Program nie radzi sobie z dyrektywami preprocesora #if constant expression, #elseif, #else, #endif
Ma problemy jeżeli dyrektywy zaczynają się poza funkcjami

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 29


#392882 Uniwersalny VIP

Napisane przez K!113r w 07.04.2012 00:17

opis

Jako że miałem dość czytania w dziale scripting/pluginy próśb o przerobienie vip'a napisałem uniwersalnego, czyli wszystko w jednym, a Ty sam wybierasz to czego potrzebujesz.

instalacja
standardowa

wymagane moduly
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
komendy
/info - wyświetlane motd (wymagane vipek.txt w cstrike/)
/vips, /vipy - vipy on-line

oczywiście jeśli ich nie chcesz to można wyłączyć. Jak? Patrz konfiguracje

inne informacje

Co można sobie wybrać?

Do wyboru są:
  • wszystkie bronie (każda z osobna), można dać dla vip'a nie zależnie od teamu lub dla ct albo tt. Możemy dawać bronie bez amunicji w plecaku lub z pełną amunicją w plecaku.
  • deagle z jednym nabojem w magazynku (dla ct, tt lub all)
  • podwójny skok
  • mniejsza grawitacja na nożu (można ustawić ilość)
  • mniejsza widoczność na nożu (można ustawić ilość)
  • hp na start (można ustawić ilość)
  • grawitacja na start (można ustawić ilość)
Dodatkowo można włączyć bądź wyłączyć:
  • komendy /vips, /vipy
  • komendę /info
  • napis VIP w tablicy wyników
  • prefix vipa (można ustawić jego kolor i co ma tam być napisane)
  • prefix vipa + vip pisze na zielono
  • vip pisze na zielono (wymagane zakomentowane #define od prefixu)
konfiguracja
Aby wyłączyć coś czego nie chcemy wystarczy zakomentować #define z tym w SMA PLUGINU!

sposoby komentowania:

//#define BRON_DEAGLE

// - komentowanie do końca linijki (tylko jedna)


/*
#define KOMENDA_VIPY // /vipy i lista w say'u
#define TABELA_VIP // vip w score
*/

/* */ - komentowanie wielu linijek (/* to początek komentarza, a */ to koniec)


Przykład wyboru broni, np. M4A1

//puste m4a1 dla vip'a niezależnie od drużyny

#define BRON_M4A1
//#define BRON_M4A1_TT
//#define BRON_M4A1_CT
//#define AMMO_M4A1


// "pełne" m4a1 niezależnie od drużyny

#define BRON_M4A1
//#define BRON_M4A1_TT
//#define BRON_M4A1_CT
#define AMMO_M4A1


// puste m4a1 tylko dla tt (ct nic nie dostaje)

#define BRON_M4A1
#define BRON_M4A1_TT
//#define BRON_M4A1_CT
//#define AMMO_M4A1


analogicznie będzie dla ct

błędnym wyborem broni będzie:

#define BRON_M4A1
#define BRON_M4A1_TT
#define BRON_M4A1_CT
#define AMMO_M4A1



jeżeli #define BRON_M4A1 będzie zakomentowane, to vip nigdy jej nie dostanie, nawet jeżeli linijki _TT, _CT, AMMO_M4A1 nie będą zakomentowane!


jeżeli #define wygląda następująco:

#define ILOSC_HP 110


to tam wpisujemy żądaną ilość czegoś, tu HP

PO KONFIGURACJI NALEŻY DOKONAĆ PONOWNEJ KOMPILACJI PLUGINU!

Proszę też nie zmieniać autora pluginu :P


W tym temacie można dawać propozycje czego w nim jeszcze brakuje, dodam.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#299671 Quiz'y, czyli odpowiedz i wygraj

Napisane przez MarWit w 24.09.2011 16:43

Quiz'y by MarWit

Dołączona grafika

Plugin dodaje możliwość rozwiązywania quiz'ów przez graczy. Można wygrać:

- Dodatkowy Exp*
- Dodatkowe LvL*
- Bron**
- Pieniądze
- Fragi

* Plugin musi być ustawiony pod CoDModa ( patrz. konfiguracja )
** Nie działa w CoDModzie.

Pomysł podrzucił ogieR-

[UPDATE] Poprawiony drobny bug, niezaliczanie fragów, 2 cvary zamiast zmiennych.

konfiguracja

Współpraca z CoDModem:

Znajdz
//#define CODMOD

i zamień na
#define CODMOD



Dodawanie własnych pytań/odpowiedzi:

Do pliku quiz.ini dopisujemy w formacie:
"Pytanie" "Dobra odpowiedz" "Zla odpowiedz" "Zla odpowiedz" "Zla odpowiedz"

Oczywiście nie trzeba pisać wszystkiego, wystarczy tylko dobra odpowiedz ( brak możliwość podpowiedzenia )

cvary

Co ile można wykonywać Quiz'y:

quiz_timetonextquiz ( standardowo: 8 min. )

Koszt podpowiedzi:

quiz_moneyforhint ( standardowo: 3600 )

komendy

say /quiz - Otwiera menu quizu.

quiz_debug - wypisuje wszystkie dane z Arrayów.

instalacja

quiz.ini >> cstrike/addons/amxmodx/configs
Quiz.sma >> cstrike/addons/amxmodx/scripting
Quiz.amxx >> cstrike/addons/amxmodx/plugins

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 17


#372340 Regulamin Shoutbox

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 27.02.2012 23:41

Wymagana ilość postów, aby korzystać z shoutboxa wynosi 200.
  • +
  • -
  • 22


#407022 Nowa wersja IPB 3.2.3 - zgłaszanie bugów

Napisane przez Portek w 05.05.2012 20:37

Strona bardzoo długo się ładujee

Pora zmienić dostawcę internetu.
  • +
  • -
  • 3


#247866 Call of Duty by góruś

Napisane przez góruś w 09.05.2011 18:21

Dołączona grafika

Witam, prezentuje wam dzisiaj moją ekskluzywną edycje Call of Duty moda, była ona dostępna na pewnej sieci, jednak z racji iż ją opuściłem i przerzuciłem się na coda z natyvami, postanowiłam wam ją udostępnić! Wersja posiada wbudowanego vipa, 90 itemów, 23 klasy(w tym 4 premium), Killstreak od Cypisa, możliwość sprzedaży itemu, menu frakcji, ogólnie prawie 5k kawałku kodu.(w paczce znajduję się jedynie sam plugin + modele)

Podziękowania dla Misieq za wgranie Killstreak oraz dla Cypis'a za jego poprawienie.

Dołączona grafika

/klasa - wybierz klase
/klasy - opis klas
/przedmiot - opis przedmiotu
/item - opis przedmiotu
/drop - wyrzuc przedmiot
/wyrzuc - wyrzuc przedmiot
/reset - resetuj punkty
/sklep - sklep
/pomoc - wyłącz pomoc
/oddaj - oddaj przedmiot
/sprzedaj - sprzedaj przedmiot
/vips - wyświetla aktualnych vipów
/vip - motd vipa
cod_lvl "gracza" "lvl" - ustawianie lvl'a
cod_dajitemek "nick" "id itemu"

Dołączona grafika

cod_killxp 15 // exp za zabicie
cod_bombxp 30 // exp za podlozenie/rozbrojenie paki
cod_hsexp 20 // exp za hs'a
cod_winxp 20 // exp za wygrana runde
cod_revkit_time 3 //  Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health 75 // Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance 100 // Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling 10 // Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise 20 // Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling 30 // Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile 10 // Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
money_per_damage 3 // ilosc $$ za obrazenie
money_kill_bonus 500 // $$ za zabicie
money_hs_bonus 300 // $$ za hs'a
amx_vip_hp 15 // hp za killa
amx_vip_hp_hs 30 // hp za hs'a
amx_vip_max_hp 500 // max hp vipa
vip_active 1 // vip aktywny
menu_active 1 // menu broni aktywne

Dołączona grafika

Standardowa

Klasy:

Snajper - Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza
Komandos - Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza
Strzelec wyborowy - Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza
Obronca - Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu 150 pancerza
Policjant - Dostaje 120HP, MP5 + Deagle + Usp, 120% Biegu, 100% Kamizelki, Zestaw Granatow, 2 Rakiety, Noktowizor
Wsparcie ogniowe - Dostaje MP5, 100 hp bazowe
Saper - Dostaje P90, 100 hp bazowe, 100 pancerza
Demolitions - Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty
Rusher - Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu
Rambo (Klasa Premium) - Dostaje m4a1, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok
Partyzant - Dostaje P90, flashbang, 100 hp bazowe + mniej widzialny
Szpieg - Dostaje deagla, 70 hp bazowe, ma ubranie wroga
Szturmowiec - Dostaje M4 + deagle + he, 140 hp bazowe + 150 kamizelki, wolniej biega
Strzelec Wsparcia - Dostaje m4a1, 125 hp bazowe
Lekki Zolnierz - Dostaje galil + p228, 100 hp bazowe, szybciej biega
Rebeliant - Dostaje sg552  + 1 HE, 125 hp bazowe
Terrorysta - Dostaje ak47, 80 hp bazowe, o wiele szybciej biega
Terminator (Klasa Premium) - Dostaje Darmowe granaty, ak47, 150hp bazowe, Deagle szybko biega 150%. otrzymuje 45hp za zabicie kogos,dostaje 2 rakiety
Profesjonalny Wojak - Dosatje 130hp bazowe, darmowe ak+deagle, darmowe granaty, szybciej biega 110%
Samuraj - Dostaje 110 HP, Galil, 120% Biegu, 50% Widzialnosci z Nozem, 1/2 Natychmiastowe zabicie nozem
Wolny Strzelec (Klasa Premium) - Dostaje 140 HP, M4 + USP, 130% Biegu, +10 HP oraz Pelny Magazynek Za Zabojstwo, kameleon
Kapitan (klasa Premium) - Dostaje 120 HP, 250 pancerza, M4A1, AWP, HEGRENADE, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/1 z AWP
Profesjonalny lekarz - Dostaje 110 HP,MP5, Deagle, posiada cztery apteczki, moze wskrzeszac badz likwidowac ciala przeciwnika przyciskiem E

Dołączona grafika

http://www.gorus.pl/cstrike.rar - Pełna paczka

Dołączona grafika

Update 9 maja, 23:05 - proszę o ściągniecie nowej paczki
Update 9 maja, 23:30 - dodanie dwóch nowych klas(zmienione również w paczce)
Update 12 maja, 19:15 - update
Update 14 maja, 16:18 - poprawienie błędów, apteczka nie działała/errory
Update 18 maja, 21:05 - poprawienie crashy
Update 30 maja, 21:44 - poprawienie błędów z logów, naprawienie buga z hp, finalna wersja pluginu

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 28


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39663 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#284741 Opis instalacji SourceMod

Napisane przez Nomaf w 18.08.2011 18:24

SourceMod

1. Opis

SourceMod jest modyfikacją serwera, która pozwala na potężne rozbudowanie jego. Wymaga Metamod: Source w wersji 1.8 lub większej oraz gry na bazie silnika Source. Pluginy bazują na języku skryptowym Pawn. To właśnie one powodują rozszerzenie możwliości rozgrywki na serwerach. Możemy stworzyń nowe tryby rozgrywki, zmieniać właściwości gracza, ustawiać nowe byty na mapie, czyli praktycznie wszystko. Oficjalna strona znajduje się pod tym adresem:
SourceMod: Half-Life 2 Scripting

Najnowszą wersję możemy pobrać stąd: http://amxx.pl/topic...-sourcemod-172/

2. Instalacja - Etap 1

Windows:

Ci co mają grę NonSteam i chcą grać w trybie LAN, to wystarczy, że wgrają zawartość archiwum do /nazwa_gry/, np. /cstrike/ i już SourceMod będzie działać. Ten kto pobrał Source Dedicated Server przez Steam, to pliki powinien wrzucić do: /steam/steamapps/nazwa_konta/source 2007 dedicated server/nazwa_gry. Przykład: /steam/steamapps/nomaf/source 2007 dedicated server/cstrike.

Linux:
Wypakuj zawartość folderu do /nazwa_gry/. To wszystko.

3. Końcowe kroki

Zresetuj serwer. Aby sprawdzić, czy wszystko zostało pomyślnie zainstalowane, należy wpisać w konsoli serwera:


meta list

Po wpisaniu tego powinno się wyświetlić coś w stylu:

] meta list
Listing 1 plugin:
  [01] SourceMod (1.3.7) by AlliedModders LLC

Teraz można już wybierać z bazy kilku tysięcy pluginów i instalować na serwerze wink.gif. Kody źródłowe pluginów mają format .sp, a skompilowane .smx. Główne komendy SourceMod'a zaczynają się od sm. Wystarczy wpisać ten początek, a powininno się wyświetlić menu kontekstowe z podpowiedziami komend.
 

Poradnik stworzony przez: Nomaf dla AMXX.pl - Support AMX Mod X
Kopiowanie bez mojej zgody jest zakazane!


  • +
  • -
  • 8


#376807 Oddzielne modele dla VIP

Napisane przez Pietras11 w 07.03.2012 18:17

Lepiej:) http://amxx.pl/topic...ers-models-130/ może to Ci po może?.
  • +
  • -
  • 1


#354275 Przydatne funkcje MySQL w PHP

Napisane przez Gh0st w 27.01.2012 12:17

Poniżej zamieszczam spis funkcji mysql, przydatnych podczas pisania jakiegoś skryptu z obsługą bazy danych mysql. Umieszczałem funkcję które znam i czasami używam i też takie których nie używam ale o nich słyszałem :).
Spis nie jest MEGA duży, tak jak wcześniej napisałem zawiera tylko przydatne funkcje.
Proszę pisać jakie jeszcze można dodać :)



Funkcje Mysql:

mysql_connect - Otwiera połączenie z serwerem Mysql

mysql_connect($host, $user, $pass)

Zwracane wartości: Dodatni identyfikator połączenia jeżeli połączenie się powiedzie lub komunikat błędu jeżeli połączenie się nie powiedzie.
Dodatkowy opis: Brak


mysql_select_db - wybiera bazę MySQL

mysql_select_db($baza [,$id_polaczenia])

Zwracane wartości: Prawdę jeśli sukces, false jeśli błąd.
Dodatkowy opis: Jako $id_polaczenia podajemy nasz identyfikator otrzymany podczas użycia funkcji mysql_connect, jeśli natomiast nie zostanie podany żaden identyfikator, zostanie użyte ostatnio nawiązane połączenie, jeśli żadne połączenie nie zostanie odnalezione wywoła funkcję mysql_connect() z pustymi argumentami co w skutku prowadzi do wyświetlenia erroru

mysql_query - Wysyła zapytanie do serwera mysql

mysql_query($query [,$id_polaczenia])

Zwracane wartości: True jeśli zapytanie się powiodło i może zostać wykonane przez serwer mysql, false jeśli natomiast się nie powiodło.
Dodatkowy opis: mysql_query wysyła zapytanie do aktywnej bazy na serwerze skojarzonym z podanym identyfikatorem połączenia. Jeżeli $id_polaczenia nie został podany, wykorzystywane jest ostatnio otwarte połączenie. Jeżeli żadne połączenie nie jest otwarte, podejęta zostanie próba wyołania mysql_connect bez argumentów.


mysql_num_rows - Pobiera liczbę wierszy w wyniku

mysql_num_rows( $result )

Zwracane wartości: Ilość wierszy w wyniku
Dodatkowy opis: Brak

mysql_free_result - Zwalnia pamięć zajmowaną przez wynik

mysql_free_result( $result )

Zwracane wartości: Brak
Dodatkowy opis: mysql_free_result używa się tylko w wypadkach obawy zajęcia zbyt dużej ilości pamięci podczas pracy skryptu. Cała pamięć przydzielona wynikowi skojarzonemu z podanym identyfikatorem wyniku będzie automatycznie zwolniona.

mysql_field_len - długość danego pola

mysql_field_len( $result, $field_offset )

Zwracane wartości: Zwraca długość danego pola
Dodatkowy opis: Brak

mysql_fetch_object - Zapisuje Wierwsz wyniku jako obiect.

$object = mysql_fetch_object( $result [,$result_typ] );
echo $object->field;

Zwracane wartości: obiekt, którego właściwości zawierają pobrany wiersz, lub fałsz, jeżeli nie ma więcej wierszy.
Dodatkowy opis: Opcjonalny argument result_typ jest stałą i może przyjmować następujące wartości: MYSQL_ASSOC, MYSQL_NUM, and MYSQL_BOTH. Szybkość tej funkcji jest identyczna jak mysql_fetch_array i prawie taka sama jak mysql_fetch_row

mysql_fetch_row - Zapisuje wiersz wyniku w tablicy wyliczeniowej

$row = mysql_fetch_row( $result );
echo $row[0]; // pierwsza kolumna;

Zwracane wartości: Tablicę zawierającą wiersz lub fałsz jeżeli nie ma więcej wierszy.
Dodatkowy opis: Brak

mysql_fetch_array - Zapisuje wiersz wyniku w tablicy przyporządkowującej

$array = mysql_fetch_array( $result[,$result_typ] );
echo $array['field'];

Zwracane wartości: Zwraca tablicę zawierającą pobrany wiersz, lub fałsz jeżeli nie ma więcej wierszy.
Dodatkowy opis: mysql_fetch_array jest rozszerzoną wersją mysql_fetch_row. Oprócz zapisywania danych w indeksach numerycznych, zapisuje je też w indeksach przyporządkowujących (asocjacyjnych), używając nazw pól jako kluczy.


mysql_drop_db - usuwa bazę MySQL

mysql_drop_db( $datebase_name [,$id_polaczenia] )

Zwracane wartości: True jeśli sukces, false jeśli niepowodzenie
Dodatkowy opis: Brak

mysql_error - Wyświetla komunikat błędu z ostatniej operacji mysql

mysql_error([$id_polaczenia]);

Zwracane wartości: Komunikat błędu
Dodatkowy opis: Brak

mysql_errno - Zwraca numer komunikatu błędu z ostatniej operacji MySQL.

mysql_errno([$id_polaczenia]);

Zwracane wartości: numer komunikatu błędu z ostatniej operacji MySQL.
Dodatkowy opis: Brak

mysql_change_user - Zmienia zalogowanego użytkownika w aktywnym połączeniu

mysql_change_user($user, $password [, $database, $id_polaczenia] );

Zwracane wartości: Brak
Dodatkowy opis: Jeśli zmiana użytkownika się nie powiedzie, użytkownik aktualnie zalogowany pozostanie bez zmian.


mysql_close - Zamyka połączenie z serwerem MySQL

mysql_close( [$id_polaczenia] );

Zwracane wartości: True jeśli sukces, false jeśli błąd
Dodatkowy opis: mysql_close zamyka połączenie z serwerem MySQL skojarzone z podanym identyfikatorem połączenia. Jeżli identyfikator połączenia nie został podany, domyślnie wykorzystywane jest ostatnie połączenie.. mysql_close nie zamyka połączeń podtrzymywanych nawiązanych za pomocą funkcji mysql_pconnect.

mysql_create_db - tworzy bazę danych

mysql_create_db( $db_name );

Zwracane wartości: True jeśli sukces, false jeśli bład
Dodatkowy opis: Brak

mysql_list_dbs - Pobiera nazwy baz dostępnych na serwerze MySQL

mysql_list_dbs( [$id_polaczenia] );

Zwracane wartości: mysql_list_dbs zwróci wynik zawierający nazwy baz dostępnych na serwerze skojarzonym z identyfikatorem połączenia. Żeby uzyskać nazwy za wskaźnika wyniku należy użyć funkcji mysql_tablename.
Dodatkowy opis: Brak

mysql_tablename - Zwraca nazwę tabeli

mysql_tablename( $result, $i);

Zwracane wartości: Zwraca nazwę tabeli
Dodatkowy opis: mysql_tablename przyjmuje jako argumenty wskaźnik wyniku zwrócony przez mysql_list_tables oraz liczbę indeksową i zwraca nazwę tabeli. Można użyć funkcji mysql_num_rows do uzyskania liczby nazw tabel przechowywanych we wskaźniku wyniku.

mysql_field_seek - Przesuwa wskaźnik wyniku do wybranego pola

mysql_field_seek($result, $field_offset);

Zwracane wartości: Brak
Dodatkowy opis: Przesuwa się na wybrane pole. Jeżeli kolejne wywołanie mysql_fetch_field nie będzie zawierać indeksu pola, wtedy zwrócone zostanie to pole.

mysql_num_fields - Zwraca liczbę pól w wyniku

mysql_num_fields( $result );

Zwracane wartości: Liczbę pól w wyniku
Dodatkowy opis: Brak

Dla amxx.pl - Zakaz Kopiowania na inne fora :)
  • +
  • -
  • 12


#280833 Config zapewniający dużo FPS

Napisane przez Droso w 10.08.2011 16:53

hiroshima co za myślenie ! Geniusz k***wa :D

Na całym serwerze !!! Chce ukryć

Musisz niestety wymusić u gracza tą komendę przez plugin



@hiroshima


Jak bym napisał całe słowa mógłbyś dać warna po za tym nie miało to na celu obrazić nie rozumiem pkt ujemnych
Po za tym domyślił byś się jak byś dokładnie przeczytał post !
  • +
  • -
  • 1