Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DJTSUBA - zdjęcie

DJTSUBA

Rejestracja: 23.09.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.08.2015 11:08
-----

Moje tematy

Pytanie o plugin na flagi

21.05.2012 13:42

Witam dziś chciałbym was zapytać oraz poprosić o pomoc z pewnym pluginem a dokładniej tym:
http://amxx.pl/topic...g-ctf-v132b-pl/

Moje pytanie brzmi czy umiałby ktoś przerobić tak ten plugin by nie było tego menu broni do kupowania?Pytam ponieważ posiadam serwer cod mod i chciałem do niego wprowadzić właśnie te flagi ale jest problem że przy drugim respawnie dana klasa nie ma broni jaką ma przypisaną.Bardzo będę wdzięczny za pomoc.

Problem z kompilacją pluginu

15.04.2012 16:11

Witam chciałbym prosić o szybką pomoc otóż edytowałem pewien plugin mianowicie ten o to fragment:

new const g_RankDesc[RANKS][] =
{
"1", "2", "3", "4", "5",
"6", "7", "8", "9",
"10", "11", "12", "13"
}; <---error
new const g_RankXP[RANKS][2] =
{
{0, 6499},
{6500, 10999},
{11000, 18499},
{18500, 27999},
{28000, 39999},
{40000, 52999},
{53000, 67999},
{68000, 83999},
{84000, 99999},
{100000, 119999},
{120000, 137999},
{138000, 157999},
{158000, 178999}
}; <---error


Lecz przy próbie kompilacji wyskakuje błąd:
Error: Multi-dimensional arrays must be fully initialized on line 83
Error: Multi-dimensional arrays must be fully initialized on line 99

Błędy dotyczą tych linij które zaznaczyłem na kodzie jako ,,<--- error" mógłby ktoś powiedzieć jak je poprawić by prawidłowo skompilowało mi plugin? Będę bardzo wdzięczny

Plugin xp

14.04.2012 11:16

Witam wszystkich bardzo serdecznie chciałbym prosić was o pomoc z kompilacją pewnego pluginu

//DATA SAVING
public MySQLx_Init()
{
new szTables[2048];
new pos;
pos += formatex(szTables[pos], charsmax(szTables)-pos, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `XpTable` (`player_id` varchar(32) NOT NULL, `player_name` varchar(32) NOT NULL,`player_total_xp` int(16) NOT NULL,`player_class_assault_xp` int(16) NOT NULL,");
pos += formatex(szTables[pos], charsmax(szTables)-pos, "`player_class_specops_xp` int(16) NOT NULL,`player_class_sniper_xp` int(16) NOT NULL,`player_class_engineer_xp` int(16) NOT NULL,`player_class_medic_xp` int(16) NOT NULL,`player_class_support_xp` int(16) NOT NULL,PRIMARY KEY(`player_id`));");
pos += formatex(szTables[pos], charsmax(szTables)-pos, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `KillTable` (`player_id` varchar(32) NOT NULL, `player_kills_total` int(16) NOT NULL,`player_class_assault_kills` int(16) NOT NULL, `player_class_specops_kills` int(16) NOT NULL, ");
pos += formatex(szTables[pos], charsmax(szTables)-pos, "`player_class_sniper_kills` int(16) NOT NULL, `player_class_engineer_kills` int(16) NOT NULL, `player_class_medic_kills` int(16) NOT NULL, `player_class_support_kills` int(16) NOT NULL,PRIMARY KEY(`player_id`));");
pos += formatex(szTables[pos], charsmax(szTables)-pos, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `DeathTable` (`player_id` varchar(32) NOT NULL, `player_deaths_total` int(16) NOT NULL, `player_class_assault_deaths` int(16) NOT NULL, ");
pos += formatex(szTables[pos], charsmax(szTables)-pos, "`player_class_specops_deaths` int(16) NOT NULL, `player_class_sniper_deaths` int(16) NOT NULL, `player_class_engineer_deaths` int(16) NOT NULL, `player_class_medic_deaths` int(16) NOT NULL, `player_class_support_deaths` int(16) NOT NULL,PRIMARY KEY(`player_id`));");
new szHost[64], szUser[32], szPass[32], szDB[128];
get_cvar_string("amx_sql_host", szHost, 127,0,0,1(szHost));
get_cvar_string("amx_sql_user", szUser, root(szUser));
get_cvar_string("amx_sql_pass", szPass, (szPass));
get_cvar_string("amx_sql_db", szDB, amx(szDB));
g_hTuple = SQL_MakeDbTuple(szHost, szUser, szPass, szDB);
SQL_ThreadQuery( g_hTuple, "QueryCreateTable", szTables);
}
}


Przy próbie kompilacji pojawiają mi się takie o to błędy :(


Error: Number of arguments does not match definition on line 2228
Warning: Expression has no effect on line 2228
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 2228
Error: Invalid expression, assumed zero on line 2228
Error: Too many error messages on one line on line 2228
Error: Number of arguments does not match definition on line 2228
Warning: Expression has no effect on line 2228
Error: Undefined symbol "root" on line 2229
Error: Argument type mismatch (argument 3) on line 2230
Error: Undefined symbol "amx" on line 2231

Compilation aborted.
8 Errors.

I tutaj pojawia się moja prośba czy mógłby ktoś w wolnej chwili zobaczyć co jest nie tak i ewentualnie spróbować naprawić? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc a w załączniku daje sma pluginu.

Problem z klasami

19.11.2011 09:25

Witam mój wczorajszy temat został zamknięty ponieważ został źle napisany dlatego dziś piszę drugi temat otóż odkryłem przez co dochodzi do crashowania serwera ale nie mam bladego pojęcia jak to naprawić.Oto fragment erroru z logs co prawda tych errorów jest bardzo dużo ale aby nie zaśmiecać przedstawię tylko 1:


L 11/19/2011 - 08:59:12: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codawans_elitarny_general.amxx")
L 11/19/2011 - 08:59:12: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 11/19/2011 - 08:59:12: [AMXX] [0] codawans_elitarny_general.sma::Death (line 49)

Wydaje mi się że problem tkwi w pliku codawans_elitarny_general.sma w linijce 49 ale nie wiem co może być tam źle gdy kompiluje nie pokazuje żadnego erroru ani nic takiego.Oto zawartość pliku sma.



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Elitarny General";
new const opis[] = "Wybucha po smierci zadajac 50(+intelgencja) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 24;
new const inteligencja = 26;
new const wytrzymalosc = 35;

new sprite_blast, sprite_white;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_advance(cod_get_classid("Zaawansowany General"), 120, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id]) <- to linia 49 w sma.
Eksploduj(id);
}

public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 50.0, 0.7);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(ma_klase[id]) <- to linia 49 w sma. Mógłby ktoś powiedzieć co tam jest źle proszę :( bo tych errorów mam sporo a tak jakbym dowiedział się co jest nie tak to z resztą bym sobie pewnie poradził (chodzi o klasy) bo błędy mam jeszcze w wytrzymałość perku misje QTM.cod mod.Bardzo proszę o pomoc.

[ZM] xp v 0.8

27.09.2011 19:15

Witam mam pytanie do ludzi którzy znają się na skryptach otóż mam problem z wgraniem tego pluginu lecz nie do końca mianowicie xp dla zombie działa idealnie podmienia modele parametry itp lecz dla ludzi nie do końca to znaczy zmienia nazwę lecz np gdy chcę zmienić model to na serwerze pozostaje standardowy chodź edytuje plik sma i kompiluje na amxx.Pytanie pojawia się gdzie trzeba dopisać ten kod?:
//Note: zclass_clawmodel becomes hclass_weapons
const hclass_level = 6 // level required to use
new const hclass_weapons[] = { WEAPON_AK47, WEAPON_GLOCK18 } // weapons

g_hclassid = zpxp_register_human_class(hclass_name, hclass_info, hclass_model, hclass_weapons, hclass_health, hclass_speed, hclass_gravity, hclass_level)

Będę wdzięczny jak ktoś mi z tym pomoże ponieważ męczę się z tym już od 2dni.Dziękuję