Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jhorek - zdjęcie

Jhorek

Rejestracja: 18.09.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.06.2012 18:35
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] ColorChat amxx studio

24.10.2011 16:39

Gotowe, łap:


Załączony plik  cod.amxx   143,45 KB  6 Ilość pobrań

W temacie: Punkty w obrażeniach

15.10.2011 14:40

A w pozycji którą ja podałem, czyli wg. Fili?
Bo ja mam to osobno tak, aby tarcza swat nie wpływała na itemek.

ma być tak?:
SetHamParamFloat(4, damage + (float(inteligencja_gracza[idattacker]) / 5))
czy tak?:
SetHamParamFloat(4, damage + float(inteligencja_gracza[idattacker])) /5

Bo chodzi mi również o konkretną broń a nie wszystkie.

A w
if(klasa_gracza[id]
jest błąd:


Error: Undefined symbol "id" on line 2964

W temacie: [ROZWIĄZANE] Jak dodac item tylko z bronia?

11.10.2011 18:39

No to tak:

szukasz:

public DajPrzedmiot(id, przedmiot)

tworzysz w nim(najlepiej na końcu):

case XXX:
  {
   give_item(id, "weapon_ak47");
  
  }

w miejsce "XXX" wpisujesz nr odpowiadający itemkowi, np 30

W temacie: Pomoc w szukaniu błędów

10.10.2011 20:57

Zrobione, łap:

Załączony plik  QTM_CodMod.amxx   68,01 KB  2 Ilość pobrań

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   69,09 KB  39 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

W temacie: 1/1 kosa kilka klas

10.10.2011 20:48

No to tak:

szukasz:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

tworzysz w nim:

if(weapon == CSW_KNIFE)
{
   if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJAKLASA && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
   damage = float(health);
   
}

I tyle. W miejsce TWOJAKLASA wpisujesz swoją klasę. Jeśli masz już "if(weapon == CSW_KNIFE)" to dodajesz tam tylko:

if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJAKLASA && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
   damage = float(health);