Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Killas - zdjęcie

Killas

Rejestracja: 16.09.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.03.2013 17:05
*****

#452839 Antidote Bomb

Napisane przez Misiaczek ;c w 28.08.2012 19:31

Na ZP 5.0.8 nie działa - podmienia model wszystkich granatów znajdujących się na slocie HE (zapalającego i bomby u zombie), a po zakupie bomby anti i rzuceniu tylko podpala zombie, jak zwykły fire nade.

Nie mogłem już edytować. Zauważyłem, że ten problem występuje tylko i wyłącznie, gdy mam włączony plugin zp50_grenade_fire.amxx. Gdy go wyłączę, anti działa znakomicie. Czy jest jakiś sposób, aby oba pluginy działały jednocześnie bez override?


na serwerze testowym, takiego błędu nie było możesz się zapytać ELOS itp, wszystko gra i buczy, tak to bym tego tu nie dawał
  • +
  • -
  • 2


#453260 Ile serverow?

Napisane przez Misiaczek ;c w 29.08.2012 19:26

tam nie ma 8 rdzenie, sa 4 rdzenie i 8 wątków....
  • +
  • -
  • 2


#453802 ScreenShot'y Zapis SQL

Napisane przez Misiaczek ;c w 30.08.2012 23:55

dla tych co używaja wersji bmp+tga
plik classHome.php
Znajdź
$img = Resize::img($row['map']);

dodaj pod
$ile = $row['type'] ? ($row['type'] == 2) ? $row['amount'] + $row['amount'] : $row['amount'] : $row['amount'];

następnie znajdź
<td>'.$row['amount'].'</td>

zamień na
<td>'.$ile.'</td>


uzyskamy dzięki temu taki efekt
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 3


#455256 [ROZWIĄZANE] [Szukam] Plugin zamieniający modele granatów

Napisane przez Misiaczek ;c w 03.09.2012 14:27

http://forums.allied...ead.php?t=43979
  • +
  • -
  • 2


#455334 Tworzenie subdomen

Napisane przez Misiaczek ;c w 03.09.2012 17:26

Toś mnie pocieszył :/
Kurde, potrzebuję coś bez D@ - bo próbowałem kiedyś przez konto resellerskie założyć skryptem konto i nie szło bo to wymaga ponoć konta Admina :/
Dlatego chcę mieć w skrypcie PHP wszystko, bez korzystania z D@ lub CP.


źle to robiłeś... wchodzisz na daną domene i klikasz dodaj subdoemen, katalogi itp same sie potworza dla tej subdomeny
  • +
  • -
  • 2


#335499 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić mailing na IP BOARD

Napisane przez matthewk w 17.12.2011 15:41

1. Wchodzisz do administracji następnie do 'użytkownicy' i z lewej rubryki masz "Korespondencja seryjna" (Pod "Group Name Indicator")
2. Otwierasz "Utwórz wiadomość" wybierasz grupy i uzupełniasz Treści ;-)
  • +
  • -
  • 1


#308403 [ROZWIĄZANE] Dodanie opcji do pluginu VIPA.

Napisane przez ;(( w 15.10.2011 17:09


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

static const COLOR[] = "^x04" //green
new maxplayers
new gmsgSayText



public plugin_init()
{
register_plugin("VIP", "1.04", "XvAK")
register_clcmd("say /kupvipa","ShowMotd")
register_clcmd("say /kupvip","ShowMotd")
register_clcmd("say_team /kupvipa","ShowMotd")
register_clcmd("say_team /kupvip","ShowMotd")
maxplayers = get_maxplayers()
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
register_clcmd("say", "handle_say")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}

public Poczatek_Rundy() {

new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
{
cs_set_user_money(player,cs_get_user_money(player) + 1000)
client_print(player, print_chat, "[VIP] Jako gracz VIP otrzymujesz 1000$.")
give_item(player, "item_assaultsuit")
give_item(player, "weapon_deagle")
give_item(player,"ammo_50ae")
give_item(player,"ammo_50ae")
give_item(player,"ammo_50ae")
give_item(player,"ammo_50ae")
give_item(player,"ammo_50ae")
give_item(player,"ammo_50ae")
give_item(player,"weapon_flashbang")
give_item(player,"weapon_flashbang")
give_item(player,"weapon_smokegrenade")
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowMotd(id)
{
show_motd(id, "vip.txt")
}

public client_authorized(id)
{
set_task(30.0, "PrintText" ,id)
set_task(120.0, "PrintTextX" ,id)
}

public PrintText(id)
{
client_print(id, print_chat, "[VIP] Wpisz /kupvipa aby zobaczyc wiecej informacji.")
}

public PrintTextX(id)
{
client_print(id, print_chat, "[VIP] Wpisz /vip aby zobaczyc liste VIPow.")
}

public handle_say(id) {
new said[192]
read_args(said,192)
if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1 ) || contain(said, "/vip") != -1 )
set_task(0.1,"print_adminlist",id)
return PLUGIN_CONTINUE
}

public print_adminlist(user)
{
new adminnames[33][32]
new message[256]
new id, count, x, len

for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
if(is_user_connected(id))
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
get_user_name(id, adminnames[count++], 31)

len = format(message, 255, "%s VIP ONLINE: ",COLOR)
if(count > 0) {
for(x = 0 ; x < count ; x++) {
len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
if(len > 96 ) {
print_message(user, message)
len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
}
}
print_message(user, message)
}
else {
len += format(message[len], 255-len, "Brak VIPow na serwerze.")
print_message(user, message)
}
}

print_message(id, msg[]) {
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(msg)
message_end()
}

  • +
  • -
  • 1


#308409 [ROZWIĄZANE] Dodanie opcji do pluginu VIPA.

Napisane przez ;(( w 15.10.2011 17:17

Poprawiłem, sorki, zapomniałem o małej rzeczy, a jak próbowałem kompilować to nie widziałem błedów bo jest takie małe okienko, że nie widać tych napisów i nie doczytałem.
  • +
  • -
  • 1


#308421 [ROZWIĄZANE] Dodanie opcji do pluginu VIPA.

Napisane przez ;(( w 15.10.2011 17:39

Poprawione +

amxx - http://amxx.pl/kompi...8&fname=vip.sma
sma - http://amxx.pl/kompi...8&fname=vip.sma

sorki za problemy ;)
p.s. cos mi forum wolnooo chodzi teraz
  • +
  • -
  • 1


#301408 Vip

Napisane przez ^Grzyboo w 28.09.2011 19:16


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "VIP"
#define AUTHOR "Grzyboo"
#define VERSION "1.0"


new bool:isVip[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public client_connect(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
isVip[id] = true;
else
isVip[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(isVip[id])
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+800);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "item_assaultsuit");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}

  • +
  • -
  • 1


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39673 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323