Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mousher - zdjęcie

Mousher

Rejestracja: 09.09.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: Prywatna
-----

#294427 1 PKT w Zdrowie = 2 HP

Napisane przez Droso w 10.09.2011 11:46

Zamień w QTM_CodMod

W public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
zdrowie_gracza[id]++;

na

zdrowie_gracza[id] += 2;


Działa na nowym i na starym
  • +
  • -
  • 2


#294441 1 PKT w Zdrowie = 2 HP

Napisane przez A może sma? w 10.09.2011 12:13

Zrób tak:
Znajdź:
public ZastosujAtrybuty(id)

Poszukaj w tym publicu:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);

Zamień na:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)*2;

  • +
  • -
  • 4


#295472 Odznaki - kupno wytrzymalosci

Napisane przez Misiaczek ;c w 12.09.2011 18:15

Sprawdź załącznik :)

Załączony plik  odznaki_status.sma   10,19 KB  27 Ilość pobrań
  odznaki_status.amxx
  • +
  • -
  • 1


#295368 Odznaki - kupno wytrzymalosci

Napisane przez Hajtowy w 12.09.2011 15:19

O to chodziło ? Sprawdź...

Załączone pliki




#295269 Odznaki - kupno wytrzymalosci

Napisane przez Misiaczek ;c w 12.09.2011 00:19

Sprawdź

Załączony plik  odznaki_status.sma   10,34 KB  21 Ilość pobrań
  odznaki_status.amxx
  • +
  • -
  • 1


#294472 Poprawa klasy

Napisane przez Goliath w 10.09.2011 13:28

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Masz szanse na odbicie pocisku";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const pancerz = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const exp = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, pancerz, inteligencja, wytrzymalosc, exp);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(!random(8))
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
}


  • +
  • -
  • 1


#294355 Nowa statystyka - Pancerz

Napisane przez Goliath w 10.09.2011 09:51

W funkcji ZastosujAtrybuty zmień:
set_pev(id, pev_armortype, maks_pancerz_gracza[id]);

Na:
set_pev(id, pev_armorvalue, maks_pancerz_gracza[id]);

  • +
  • -
  • 1