W public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
zdrowie_gracza[id]++;
na
zdrowie_gracza[id] += 2;
Działa na nowym i na starym
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mężczyzna
Napisane przez Droso
w 10.09.2011 11:46
Napisane przez A może sma?
w 10.09.2011 12:13
Napisane przez Misiaczek ;c
w 12.09.2011 18:15
Napisane przez
Hajtowy
w 12.09.2011 15:19
odznaki_status.sma 10,34 KB 31 Ilość pobrań
odznaki_status.amxx
odznaki_status.amxx 16,8 KB 2 Ilość pobrań
Napisane przez Misiaczek ;c
w 12.09.2011 00:19
Napisane przez Goliath
w 10.09.2011 13:28
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Masz szanse na odbicie pocisku";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const pancerz = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const exp = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, pancerz, inteligencja, wytrzymalosc, exp);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;
if(!random(8))
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
}
Napisane przez Goliath
w 10.09.2011 09:51



Moja zawartość