Poprawa klasy
Mousher
10.09.2011
Cześć, zrobiłem klasę no ale jest pewien problem, mianowicie klasa miala miec 'Szansa na odbicie pocisku' ale niestety gdy klasa jest włączona caly serwer odbija pociski, nawet gdy nie maja tej klasy i co drugi strzal to odbicie pocisku -.-"
Prosiłbym o poprawienie tej klasy tak, aby miala 1/8 na odbicie pocisku i aby nie bugowala calego serwera.
SMA :
Prosiłbym o poprawienie tej klasy tak, aby miala 1/8 na odbicie pocisku i aby nie bugowala calego serwera.
SMA :
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Powstaniec"; new const opis[] = "Masz szanse na odbicie pocisku"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 0; new const pancerz = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new const exp = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, pancerz, inteligencja, wytrzymalosc, exp); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(random(10) == 2) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_SUPERCEDE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Hajtowy
10.09.2011
public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 4, 7); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[this] || random_num(1, wartosc_perku[this]) != 1) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_SUPERCEDE; }
To jest wycinek z perku ( PANCERZ NEOMEXOWY ) bodajże od 4 do 7
Coś musisz wkleić tam do klasy i to jest chyba to :
public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 4, 7); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; }
Goliath
10.09.2011
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Masz szanse na odbicie pocisku";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const pancerz = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const exp = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, pancerz, inteligencja, wytrzymalosc, exp);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;
if(!random(8))
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
}
Adminek AMXX.PL
10.09.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL