Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Poprawa klasy

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mousher

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 10.09.2011 12:16

Cześć, zrobiłem klasę no ale jest pewien problem, mianowicie klasa miala miec 'Szansa na odbicie pocisku' ale niestety gdy klasa jest włączona caly serwer odbija pociski, nawet gdy nie maja tej klasy i co drugi strzal to odbicie pocisku -.-"

Prosiłbym o poprawienie tej klasy tak, aby miala 1/8 na odbicie pocisku i aby nie bugowala calego serwera.

SMA :

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Masz szanse na odbicie pocisku";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const pancerz = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const exp = 0;

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, pancerz, inteligencja, wytrzymalosc, exp);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(random(10) == 2)
        return HAM_IGNORED;
        
    cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
    return HAM_SUPERCEDE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#2 Hajtowy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:132
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 10.09.2011 12:33

public plugin_init()
{
        register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 4, 7);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
        ma_perk[id] = true;
        wartosc_perku[id] = wartosc;
}

public cod_perk_disabled(id)
        ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
                
        if(!ma_perk[this] || random_num(1, wartosc_perku[this]) != 1)
                return HAM_IGNORED;
                
        cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
        return HAM_SUPERCEDE;
}

To jest wycinek z perku ( PANCERZ NEOMEXOWY ) bodajże od 4 do 7

Coś musisz wkleić tam do klasy i to jest chyba to :

public plugin_init() 
{
        register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 4, 7);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
        ma_perk[id] = true;
        wartosc_perku[id] = wartosc;
}


#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 10.09.2011 13:28

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Masz szanse na odbicie pocisku";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const pancerz = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const exp = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, pancerz, inteligencja, wytrzymalosc, exp);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(!random(8))
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
}


  • +
  • -
  • 1

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 490
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 10.09.2011 15:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych