←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Poprawa klasy

Zablokowany

  • +
  • -
Mousher - zdjęcie Mousher 10.09.2011

Cześć, zrobiłem klasę no ale jest pewien problem, mianowicie klasa miala miec 'Szansa na odbicie pocisku' ale niestety gdy klasa jest włączona caly serwer odbija pociski, nawet gdy nie maja tej klasy i co drugi strzal to odbicie pocisku -.-"

Prosiłbym o poprawienie tej klasy tak, aby miala 1/8 na odbicie pocisku i aby nie bugowala calego serwera.

SMA :

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Masz szanse na odbicie pocisku";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const pancerz = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const exp = 0;

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, pancerz, inteligencja, wytrzymalosc, exp);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(random(10) == 2)
        return HAM_IGNORED;
        
    cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
    return HAM_SUPERCEDE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Odpowiedz

Hajtowy - zdjęcie Hajtowy 10.09.2011

public plugin_init()
{
        register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 4, 7);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
        ma_perk[id] = true;
        wartosc_perku[id] = wartosc;
}

public cod_perk_disabled(id)
        ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
                
        if(!ma_perk[this] || random_num(1, wartosc_perku[this]) != 1)
                return HAM_IGNORED;
                
        cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
        return HAM_SUPERCEDE;
}

To jest wycinek z perku ( PANCERZ NEOMEXOWY ) bodajże od 4 do 7

Coś musisz wkleić tam do klasy i to jest chyba to :

public plugin_init() 
{
        register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 4, 7);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
        ma_perk[id] = true;
        wartosc_perku[id] = wartosc;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 10.09.2011

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Masz szanse na odbicie pocisku";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const pancerz = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const exp = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, pancerz, inteligencja, wytrzymalosc, exp);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(!random(8))
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
}

Odpowiedz

Adminek AMXX.PL - zdjęcie Adminek AMXX.PL 10.09.2011

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany