Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

lexar - zdjęcie

lexar

Rejestracja: 03.09.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.04.2015 19:41
*****

#659278 Majtki

Napisane przez soluffka w 21.08.2014 15:59

 
Majtki na różne okazje, do czego są najlepsze?!



#654052 Proszę o usunięcie mojego konta!

Napisane przez szelbi w 01.08.2014 09:52

Nikt nie będzie tęsknił.


  • +
  • -
  • 3


#649576 [ROZWIĄZANE] Jak wgrac dproto

Napisane przez Lokator w 13.07.2014 11:27

Widzę, że koleżanka trochę szerzej niż samo Dproto : )

 

Zainteresuj się tym:

Czysta paczka (AMXModX + Metamod-P + Dproto + VoiceTransCoder)

 

Dzięki temu na serwerze będzie wszystko czego potrzebujesz : )


  • +
  • -
  • 1


#649154 Prośba o zrobienie paczki Zombie Mod + XP MOD.

Napisane przez GranSki!pl w 11.07.2014 15:07

Jesli sądzisz ze ktos ci to zrobi za darmo to jestes w duzym błedzie.




#647574 Przeliczanie obrażeń na fragi

Napisane przez Drago36 w 04.07.2014 16:24

Czyli dobrze myślałem. : /


  • +
  • -
  • 1


#647573 Przeliczanie obrażeń na fragi

Napisane przez Wielkie Jol w 04.07.2014 16:23

 

Hmm.. chyba to podziała na takiej zasadzie, gdy zadasz 100 obrażeń to da ci fraga, a nie wlicza aż do 100 obrażeń i wtedy dodatkowy frag.

Zbadaj:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init() {
	register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1)
}

public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(attacker))
		return HAM_IGNORED
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
	{
		while(damage>99)
		{
			damage -= 99
			set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1)
		}
	}
	return HAM_IGNORED
}

Jeszcze tak jak Kolega chciał, trzeba sprawdzać, który "frag ma wejść", że tak określę, czyli

 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new which_time[33];
public plugin_init() {
    register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr")
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1)
}

public client_connect(id)
    which_time[id] = 1;
public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(attacker))
        return HAM_IGNORED
    
    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
    {
        while(damage>=100*which_time[attacker])
        {
            damage -= 100*which_time[attacker]
            which_time[attacker]++
            set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1)
        }
    }
    return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 1


#647572 Przeliczanie obrażeń na fragi

Napisane przez sebul w 04.07.2014 16:21

Hmm.. chyba to podziała na takiej zasadzie, gdy zadasz 100 obrażeń to da ci fraga, a nie wlicza aż do 100 obrażeń i wtedy dodatkowy frag.
Zbadaj:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init() {
	register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1)
}

public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(attacker))
		return HAM_IGNORED
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
	{
		while(damage>99)
		{
			damage -= 99
			set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1)
		}
	}
	return HAM_IGNORED
}

A czemu -99? Jak już to -100, bo za każde 100 dmg ma dodać fraga, ale i tak taki plugin mało komu dodawałby tego fraga, bo tylko hs (i to nie każdy) lub strzał z awp dałby tego fraga.
  • +
  • -
  • 1


#647570 Przeliczanie obrażeń na fragi

Napisane przez Drago36 w 04.07.2014 16:13

Hmm.. chyba to podziała na takiej zasadzie, gdy zadasz 100 obrażeń to da ci fraga, a nie wlicza aż do 100 obrażeń i wtedy dodatkowy frag.

Zbadaj:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init() {
	register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1)
}

public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(attacker))
		return HAM_IGNORED
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
	{
		while(damage>99)
		{
			damage -= 99
			set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1)
		}
	}
	return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 1


#646927 Przeliczanie obrażeń na fragi

Napisane przez szelbi w 02.07.2014 10:41

Plugin ma dodawać graczowi fragi za zadane obrażenia czy jak? Opisz dokładniej.


  • +
  • -
  • 1


#646277 Podpalający smoke

Napisane przez BeMM w 29.06.2014 14:10

Jest tylko trujący smoke:

http://amxx.pl/topic...okenade/?tst=10

 


  • +
  • -
  • 1


#645690 Gry na STEAM za darmo

Napisane przez White w 26.06.2014 15:47

SpaceChem

Należy wejść na stronę: http://www.pcgamer.c...h-bundle-stars/ , polubić na facebooku inicjatywę oraz wpisać swój e-mail w formularzu.


  • +
  • -
  • 2


#645518 Respawn z daną ilością żyć

Napisane przez GT Team w 25.06.2014 22:59

Dziękujemy Ci Puchate, nie wiadomo skąd się urwałeś :) Pozdrawiam




#645515 Respawn z daną ilością żyć

Napisane przez Puchate w 25.06.2014 22:22

Coś wymyśliłem :P

 

Wersja 1.2 pluginu, pokazuje licznik do respawnu na hudzie, wszystko w pełni konfigurowalne przez CVAR'y.

	cvar_maxlifes = register_cvar("amx_maxlifes", "3") // life count
	cvar_respawntime = register_cvar("amx_maxlifes_time", "5") // time to respawn, integer value!
	
	cvar_rgb[0] = register_cvar("amx_maxlifes_r", "255") // RGB Color system - Red color value [0-255]
	cvar_rgb[1] = register_cvar("amx_maxlifes_g", "255") // RGB Color system - Green color value [0-255]
	cvar_rgb[2] = register_cvar("amx_maxlifes_b", "255") // RGB Color system - Blue color value [0-255]
	
	cvar_pos[0] = register_cvar("amx_maxlifes_x", "-1.0") // Hud message position on x axis
	cvar_pos[1] = register_cvar("amx_maxlifes_y", "0.25") // Hud message position on y axis	

Całość napisana tak aby działała poprawnie oraz zużywała jak najmniej zasobów serwera :)

 

EDIT: Mała poprawka i mamy już 1.3 :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#644167 Respawn z daną ilością żyć

Napisane przez Puchate w 19.06.2014 23:43


dzięki przeoczyłem to
Nieładnie w plikach źródłowych zmieniać autora ;)

 

Jutro postaram się coś Ci z tym wykminić.


  • +
  • -
  • 1


#644103 Respawn z daną ilością żyć

Napisane przez Puchate w 19.06.2014 17:47

Dodałem komunikat oraz CVAR'y aby łatwiej było konfigurować.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "X Lifes"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Młody"

#define TASKID 943
#define MAXPLAYERS 32

new lifes[MAXPLAYERS+1]
new maxlifes
new respawntime

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	maxlifes = register_cvar("amx_maxlifes", "3")
	respawntime = register_cvar("amx_maxlifes_time", "5.0")
	
	register_event("HLTV", "event_hltv", "a", "1=0", "2=0")	
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "client_killed", 1)
}

public client_killed(id) {
	
	new Float:timeVar = get_pcvar_float(respawntime)	
	new lifesLeft = get_pcvar_num(maxlifes) - lifes[id]
	
	if(lifesLeft) {
	
		set_task(timeVar, "client_respawn", TASKID + id)
		client_print(id, print_chat, "[AMX] Zostaniesz odrodzony za %d sekund, pozostalo Ci %d zyc", floatround(timeVar), lifesLeft)		
	}
}

public client_respawn(TASK) {
	
	new id = TASK - TASKID 
	if(!is_user_alive(id) && is_user_connected(id) && lifes[id] < get_pcvar_num(maxlifes)) {
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
		lifes[id]++
	}	
}

public event_hltv() {
	
	for(new i = 0; i <= MAXPLAYERS; i++) {
		lifes[i] = 0
		remove_task(i + TASKID)
	}
}

  • +
  • -
  • 1