Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
lexar
Rejestracja: 03.09.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.04.2015 19:41
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 502
- Odwiedzin: 5 266
- Tytuł: Wszechwiedzący
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Luty 19, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wyspa Kucyków
Narzędzia użytkownika
Znajomi
lexar nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#659278 Majtki
Napisane przez soluffka w 21.08.2014 15:59
#654052 Proszę o usunięcie mojego konta!
Napisane przez szelbi w 01.08.2014 09:52
#649576 [ROZWIĄZANE] Jak wgrac dproto
Napisane przez Lokator w 13.07.2014 11:27
Widzę, że koleżanka trochę szerzej niż samo Dproto : )
Zainteresuj się tym:
Czysta paczka (AMXModX + Metamod-P + Dproto + VoiceTransCoder)
Dzięki temu na serwerze będzie wszystko czego potrzebujesz : )
#649154 Prośba o zrobienie paczki Zombie Mod + XP MOD.
Napisane przez GranSki!pl w 11.07.2014 15:07
Jesli sądzisz ze ktos ci to zrobi za darmo to jestes w duzym błedzie.
#647574 Przeliczanie obrażeń na fragi
Napisane przez Drago36 w 04.07.2014 16:24
#647573 Przeliczanie obrażeń na fragi
Napisane przez Wielkie Jol w 04.07.2014 16:23
Hmm.. chyba to podziała na takiej zasadzie, gdy zadasz 100 obrażeń to da ci fraga, a nie wlicza aż do 100 obrażeń i wtedy dodatkowy frag.
Zbadaj:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1) } public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>99) { damage -= 99 set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1) } } return HAM_IGNORED }
Jeszcze tak jak Kolega chciał, trzeba sprawdzać, który "frag ma wejść", że tak określę, czyli
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> new which_time[33]; public plugin_init() { register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1) } public client_connect(id) which_time[id] = 1; public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>=100*which_time[attacker]) { damage -= 100*which_time[attacker] which_time[attacker]++ set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1) } } return HAM_IGNORED }
#647572 Przeliczanie obrażeń na fragi
Napisane przez sebul w 04.07.2014 16:21
A czemu -99? Jak już to -100, bo za każde 100 dmg ma dodać fraga, ale i tak taki plugin mało komu dodawałby tego fraga, bo tylko hs (i to nie każdy) lub strzał z awp dałby tego fraga.Hmm.. chyba to podziała na takiej zasadzie, gdy zadasz 100 obrażeń to da ci fraga, a nie wlicza aż do 100 obrażeń i wtedy dodatkowy frag.
Zbadaj:#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1) } public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>99) { damage -= 99 set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1) } } return HAM_IGNORED }
#647570 Przeliczanie obrażeń na fragi
Napisane przez Drago36 w 04.07.2014 16:13
Hmm.. chyba to podziała na takiej zasadzie, gdy zadasz 100 obrażeń to da ci fraga, a nie wlicza aż do 100 obrażeń i wtedy dodatkowy frag.
Zbadaj:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1) } public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>99) { damage -= 99 set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1) } } return HAM_IGNORED }
#646927 Przeliczanie obrażeń na fragi
Napisane przez szelbi w 02.07.2014 10:41
#646277 Podpalający smoke
Napisane przez BeMM w 29.06.2014 14:10
#645690 Gry na STEAM za darmo
Napisane przez White w 26.06.2014 15:47
SpaceChem
Należy wejść na stronę: http://www.pcgamer.c...h-bundle-stars/ , polubić na facebooku inicjatywę oraz wpisać swój e-mail w formularzu.
#645518 Respawn z daną ilością żyć
Napisane przez GT Team w 25.06.2014 22:59
Dziękujemy Ci Puchate, nie wiadomo skąd się urwałeś Pozdrawiam
#645515 Respawn z daną ilością żyć
Napisane przez Puchate w 25.06.2014 22:22
Coś wymyśliłem
Wersja 1.2 pluginu, pokazuje licznik do respawnu na hudzie, wszystko w pełni konfigurowalne przez CVAR'y.
cvar_maxlifes = register_cvar("amx_maxlifes", "3") // life count cvar_respawntime = register_cvar("amx_maxlifes_time", "5") // time to respawn, integer value! cvar_rgb[0] = register_cvar("amx_maxlifes_r", "255") // RGB Color system - Red color value [0-255] cvar_rgb[1] = register_cvar("amx_maxlifes_g", "255") // RGB Color system - Green color value [0-255] cvar_rgb[2] = register_cvar("amx_maxlifes_b", "255") // RGB Color system - Blue color value [0-255] cvar_pos[0] = register_cvar("amx_maxlifes_x", "-1.0") // Hud message position on x axis cvar_pos[1] = register_cvar("amx_maxlifes_y", "0.25") // Hud message position on y axis
Całość napisana tak aby działała poprawnie oraz zużywała jak najmniej zasobów serwera
EDIT: Mała poprawka i mamy już 1.3
Załączone pliki
-
amx_lifes.sma 3 KB 12 Ilość pobrań
amx_lifes.amxx
#644167 Respawn z daną ilością żyć
Napisane przez Puchate w 19.06.2014 23:43
#644103 Respawn z daną ilością żyć
Napisane przez Puchate w 19.06.2014 17:47
Dodałem komunikat oraz CVAR'y aby łatwiej było konfigurować.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "X Lifes" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Młody" #define TASKID 943 #define MAXPLAYERS 32 new lifes[MAXPLAYERS+1] new maxlifes new respawntime public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) maxlifes = register_cvar("amx_maxlifes", "3") respawntime = register_cvar("amx_maxlifes_time", "5.0") register_event("HLTV", "event_hltv", "a", "1=0", "2=0") RegisterHam(Ham_Killed, "player", "client_killed", 1) } public client_killed(id) { new Float:timeVar = get_pcvar_float(respawntime) new lifesLeft = get_pcvar_num(maxlifes) - lifes[id] if(lifesLeft) { set_task(timeVar, "client_respawn", TASKID + id) client_print(id, print_chat, "[AMX] Zostaniesz odrodzony za %d sekund, pozostalo Ci %d zyc", floatround(timeVar), lifesLeft) } } public client_respawn(TASK) { new id = TASK - TASKID if(!is_user_alive(id) && is_user_connected(id) && lifes[id] < get_pcvar_num(maxlifes)) { ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) lifes[id]++ } } public event_hltv() { for(new i = 0; i <= MAXPLAYERS; i++) { lifes[i] = 0 remove_task(i + TASKID) } }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: lexar
- Regulamin