Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ewciak - zdjęcie

ewciak

Rejestracja: 31.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.11.2011 09:01
***--

#303230 Prosze o przydatne pluginy cod mod

Napisane przez ewciak w 05.10.2011 12:05

Zdecydowanie polecam kill strike:)
  • +
  • -
  • 2


#303229 Szukam sklepu do cod mod

Napisane przez ewciak w 05.10.2011 12:00

http://amxx.pl/topic...p-by-rpk-shark/

lap;)
  • +
  • -
  • 1


#302933 Klasa lekki snajper i stopper

Napisane przez ewciak w 04.10.2011 09:51

Plus za starania:)
  • +
  • -
  • 1


#302828 Jak zrobić serwer na Nowym Codzie?

Napisane przez ewciak w 03.10.2011 19:40

1. Kupujesz serwer, wchodzisz w ftp, wgrywasz swoją bądź gotową paczkę CODa, a potem tylko ustawiasz wszystko tak jak Tobie najwygodniej. Chcesz to mogę Ci poszukać dokładnego opisu instalacji jakiejś gotowej paczki CODa

i zwykle w gotowych paczkach masz juz wgrane standardowe klasy i perki :)
  • +
  • -
  • 1


#302740 [ROZWIĄZANE] Podboty i Nowy Cod pytanka

Napisane przez ewciak w 03.10.2011 17:53

bądź skorzystać z tego : http://filip-apitest...p?akcja=wykonaj

Chodź zauważyłam sporo errorów na tej stronce :)
  • +
  • -
  • 1


#302736 [ROZWIĄZANE] Podboty i Nowy Cod pytanka

Napisane przez ewciak w 03.10.2011 17:45

Odnośnie 2.
tak :) i do pliku plugins.ini musisz dodać nazwę klasy z końcówką .amxx ( przykład: codclass_soar.amxx)
  • +
  • -
  • 1


#302566 [ROZWIĄZANE] rebeliant na premium

Napisane przez ewciak w 03.10.2011 05:51

łap sma poprawione

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#302195 Zmiana klasy na premium

Napisane przez ewciak w 01.10.2011 20:57

łap


/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 15(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2