Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Piekna722 - zdjęcie

Piekna722

Rejestracja: 20.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.06.2012 01:35
-----

#298637 Klasy - Niewidzialnosc

Napisane przez radim w 21.09.2011 16:27

bo to jest tylko z kucaniem jak sie ma bron itp: a ja kzrobic zeby z bornia

1. Pisz po "polskiemu"
2. Nic nie zrozumiałem z Twojego zdania, posłuchaj jak to brzmi: "kucanie jak sie ma bron, a jak zrobic zeby z bronią" xD

Nic w tym nie zmieniasz tylko szukasz public CmdStart(id, uc_handle) i tam dodajesz:
1. Jak na item to robisz w ten sposób:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx)
	{
		new weapon = get_user_weapon(id);
		
		if(button & IN_DUCK && weapon == CSW_KNIFE)
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
		else
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	}
W miejsce "xx" wpisujesz numer itemu.
2. Jak na klasę to robisz w ten sposób:
if(klasa_gracza[id] == xxx)
	{
		new weapon = get_user_weapon(id);
		
		if(button & IN_DUCK && weapon == CSW_KNIFE)
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
		else
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	}
W miejsce "xxx" wpisujesz nazwę klasy.
3. Jak chcesz na item i klasę to robisz w ten sposób:
if(klasa_gracza[id] == xxx || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx)
	{
		new weapon = get_user_weapon(id);
		
		if(button & IN_DUCK && weapon == CSW_KNIFE)
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
		else
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	}
W miejsce "xxx" wpisujesz nazwę klasy, a w miejsce "xx" wpisujesz numer itemu.
  • +
  • -
  • 1


#298648 Klasy - Niewidzialnosc

Napisane przez radim w 21.09.2011 16:36

Patrz, zrobiłem Ci !
  • +
  • -
  • 1


#298662 Klasy - Niewidzialnosc

Napisane przez radim w 21.09.2011 16:49

Trzymaj.
  • +
  • -
  • 1


#298053 Pomoc w compilacji

Napisane przez Hiroshima w 19.09.2011 20:44

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XProblemy
do
ModyCall of Duty ModProblemy


  • +
  • -
  • 1


#298056 Pomoc w compilacji

Napisane przez Kapi^ w 19.09.2011 20:57

Co dodawałeś ? że nie chce ci się zkomplikować bo tak mi sie nie chce szukać rozwiązania .
  • +
  • -
  • 1


#298104 Pomoc w compilacji

Napisane przez ParadisO w 20.09.2011 08:31

masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#298418 Pomoc w compilacji

Napisane przez Kapi^ w 20.09.2011 19:51

Zrobiłeś 2 błędy

Twój kod


"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Morfeusz",


Poprawiony Kod

"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Morfeusz"


Nigdy ostatniej klasie nie dodajemy ","

II Błąd

Twój kod


"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Dostaje AK47 i M4A1, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen".


Poprawiony

"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Dostaje AK47 i M4A1, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen"


Tutaj tak samo nie dodajemy przecinka !!
  • +
  • -
  • 1


#293751 Pomoc w Exp,Modz,e

Napisane przez Zapalka w 08.09.2011 08:23

Sprawdź: http://amxx.pl/wklejka/13154665879129/
  • +
  • -
  • 1


#283049 Problem z PaintBall Modem

Napisane przez mauron4 w 15.08.2011 09:28

Witam, wczoraj wgrałem na serwer TEN mod. Jak runda się zaczyna to jest menu broni, ale jak wybiorę którąś z nich to jest normalny model i normalnie strzela np jak wybiorę marker to strzela normalnie jak z mp5 itd. Poza tym nie ma również modeli kulek. Jedyne co mi działa to model smoka i he, nawet jak wybuchają i model gracza. Mój plugins.ini wygląda tak:
Spoiler
I teraz co zrobić, by to mi działało?
  • +
  • -
  • 1


#288897 CodMod.sma

Napisane przez Hajtowy w 29.08.2011 09:05

Łapaj ;)

*sma + *amxx - tak jak chciałeś(aś)

Załączone pliki




#287917 FastDL

Napisane przez Pawlak093 w 27.08.2011 19:20

usuń całą linijkę sv_allowupload "0"


#286654 Plugin DeathRUn.amxx

Napisane przez Waq w 22.08.2011 17:48

To moze usun sprawdzanie flagi i po klopocie
  • +
  • -
  • 1


#286687 Plugin DeathRUn.amxx

Napisane przez LucKy_skiLL w 22.08.2011 19:13

Zobacz

Wklejka 13140368169844 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#286711 Plugin DeathRUn.amxx

Napisane przez LucKy_skiLL w 22.08.2011 19:59

To ma byc dla kazdego czy na jakas flage ?
  • +
  • -
  • 1