Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
zasx
Rejestracja: 17.08.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.11.2011 18:54




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 47
- Odwiedzin: 4 152
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Kwiecień 18, 1994
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Dziwnów
Kontakt
-3
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
zasx nie posiada znajomych
Moje tematy
Bank AP.. na haslo lub cos
13.11.2011 16:36
Witam szukam pluginu BankAP takiego ze beda Ap zapisywac sie na IP..steam ID..lub beda na haslo bo nie dawno mialem bankAP na nick i ludzie robili cos takiego ze wchodzili na czyjms nicku i tracili mu ap co gorsza wchodzili na goscia co se uzbieral te 300ap zmienili nick na swoj i ammo paki skopiowane ;/ proszę help
Ilosc Survivor i Sniper
07.11.2011 12:24
Witam mam pytanie Jak ustawic liczbe Survivor czy sniperow ? chodzi o ZombiePlagueAdvanced 1.6.1
SurvivorMode i jest tylko jeden Survivor wiem ze mozna gdzies ustawic ze bedzie ich wiecej np 2 ...3
jesli by ktos mi mogl napisac gdzie to sie ustawia byl bym widzieczny +
z gory thx
naprawdę nikt tego niewie?? widzialem juz to na paru servach zp ze jak jest survivor jest ich 3 na reszte zombie... ale nigdzie nie moge tego znależć jak to sie robi
SurvivorMode i jest tylko jeden Survivor wiem ze mozna gdzies ustawic ze bedzie ich wiecej np 2 ...3
jesli by ktos mi mogl napisac gdzie to sie ustawia byl bym widzieczny +
z gory thx
naprawdę nikt tego niewie?? widzialem juz to na paru servach zp ze jak jest survivor jest ich 3 na reszte zombie... ale nigdzie nie moge tego znależć jak to sie robi
Golden M4 ..ogromne hity
04.11.2011 09:15
witam ostatnio chcialem dodac na serwer golden m4 ale jest z nim maly problem bije sie z niego po 500 co naboj a w head 1000!! cos mialy byc obrazenia tylko podwojne wiem ze w kodzie jest linijka odpowiedzialna za to no ale co bym tam nie zmienil jest tak samo o to i ona
OCZYWISCIE ZA KAZDA ZMIANA KOMPILOWALEM PLIK
oto caly kod
cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_goldenm4_dmg_multiplier", "2")teraz jest tak jak powyzej i nadal bije po tyle co opisalem na poczatku to bylo tak : to juz w ogóle zabijala ale nie przyniosolo to wielkiej roznicycvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_goldenm4_dmg_multiplier", "18")OCZYWISCIE ZA KAZDA ZMIANA KOMPILOWALEM PLIK
oto caly kod
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>
#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
new M4_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_golden_m4a1_UP.mdl"
new M4_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_golden_m4a1_UP.mdl"
/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets, cvar_custommodel, cvar_uclip
// Item ID
new g_itemid
new bool:g_HasM4[33]
new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]
// Sprite
new m_spriteTexture
const Wep_m4a1 = ((1<<CSW_M4A1))
public plugin_init()
{
/* CVARS */
cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_goldenm4_dmg_multiplier", "1.1")
cvar_custommodel = register_cvar("zp_goldenm4_custom_model", "1")
cvar_goldbullets = register_cvar("zp_goldenm4_gold_bullets", "1")
cvar_uclip = register_cvar("zp_goldenm4_unlimited_clip", "0")
// Register The Plugin
register_plugin("[ZP] Extra: Golden M4A1", "1.1", "Bill=Thailand=[UP]")
// Register Zombie Plague extra item
g_itemid = zp_register_extra_item("Golden M4A1", 20, ZP_TEAM_HUMAN)
// Death Msg
register_event("DeathMsg", "Death", "a")
// Weapon Pick Up
register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
// Current Weapon Event
register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
// Ham TakeDamage
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
}
public client_connect(id)
{
g_HasM4[id] = false
}
public client_disconnect(id)
{
g_HasM4[id] = false
}
public Death()
{
g_HasM4[read_data(2)] = false
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
g_HasM4[id] = false
}
public plugin_precache()
{
precache_model(M4_V_MODEL)
precache_model(M4_P_MODEL)
m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
precache_sound("weapons/zoom.wav")
}
public zp_user_infected_post(id)
{
if (zp_get_user_zombie(id))
{
g_HasM4[id] = false
}
}
public checkModel(id)
{
if ( zp_get_user_zombie(id) )
return PLUGIN_HANDLED
new szWeapID = read_data(2)
if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, M4_V_MODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, M4_P_MODEL)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public checkWeapon(id)
{
new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
new plrWeapId
plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
if (plrWeapId == CSW_M4A1 && g_HasM4[id])
{
checkModel(id)
}
else
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
{
// If the user is out of ammo..
get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
// Get the name of their weapon
give_item(id, plrWeap)
engclient_cmd(id, plrWeap)
engclient_cmd(id, plrWeap)
engclient_cmd(id, plrWeap)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4[attacker] )
{
SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
}
}
public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
if( !is_user_alive( id ) )
return PLUGIN_HANDLED
if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
{
new szClip, szAmmo
new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
if( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
{
g_hasZoom[id] = true
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}
else if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public make_tracer(id)
{
if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
{
new clip,ammo
new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
new pteam[16]
get_user_team(id, pteam, 15)
if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_M4A1) && g_HasM4[id])
{
new vec1[3], vec2[3]
get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
//BEAMENTPOINTS
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_coord(vec2[0])
write_coord(vec2[1])
write_coord(vec2[2])
write_short( m_spriteTexture )
write_byte(1) // framestart
write_byte(5) // framerate
write_byte(2) // life
write_byte(10) // width
write_byte(0) // noise
write_byte( 255 ) // r, g, b
write_byte( 215 ) // r, g, b
write_byte( 0 ) // r, g, b
write_byte(200) // brightness
write_byte(150) // speed
message_end()
}
bullets[id] = clip
}
}
public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
if ( itemid == g_itemid )
{
if ( user_has_weapon(player, CSW_M4A1) )
{
drop_prim(player)
}
give_item(player, "weapon_m4a1")
client_print(player, print_chat, "[ZP] You bought Golden M4A1")
g_HasM4[player] = true;
}
}
stock drop_prim(id)
{
new weapons[32], num
get_user_weapons(id, weapons, num)
for (new i = 0; i < num; i++) {
if (Wep_m4a1 & (1<<weapons[i]))
{
static wname[32]
get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
engclient_cmd(id, "drop", wname)
}
}
}
[ROZWIĄZANE] Muza podczas laczenia
03.11.2011 18:58
witam jak kazdy dobry serwer ZM potrzebuje modeli i dodatkow do efektu nawet jesli jest fast download zawsze nie ktorym zdaza sie poczekac te 30 sekund a nie ktorym ta minute na te pare nascie modeli broni czy ludzi i zombie
chodzi mi o plugin ze jak ktos wbija na serwer i wszystko mu sie pobiera to leci muzyczka ;D z gory thx
chodzi mi o plugin ze jak ktos wbija na serwer i wszystko mu sie pobiera to leci muzyczka ;D z gory thx
Long Jump dla zombie
03.11.2011 18:55
witam szukam pluginu co daje do sklepu zombie extra item long jump np za 8ap na runde..szukalem ale znalazlem tylko takie cos dla ludzi multijump lub ustawienie ze wszystkie zombie maja to od razu a tego niechce
takze do usuniecie szukanie nie boli znalazlem
chociaz troche mi zajelo znależć odpowiedni
takze do usuniecie szukanie nie boli znalazlem
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: zasx
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość