Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Rychu xD - zdjęcie

Rychu xD

Rejestracja: 17.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.11.2011 15:42
-----

#284780 Widać tylko 200lvl

Napisane przez DarkGL w 18.08.2011 19:34

to czyżbym ja ślepy był ;)
cvar_limit_poziomu = register_cvar("cod_maxlevel", "200");

public SprawdzPoziom(id)
{	
	new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
	
	new bool:zdobyl_poziom, bool:stracil_poziom;
	
	while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
	{
		poziom_gracza[id]++;
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
		zdobyl_poziom = true;
	}
	
	while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
	{
		poziom_gracza[id]--;
		stracil_poziom = true;
	}
	
	if(poziom_gracza[id] < 4001)
	{
		poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
		ResetujPunkty(id);
	}
	
	if(stracil_poziom)
	{
		ResetujPunkty(id);
		set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
	}
	else if(zdobyl_poziom)
	{
		set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
		client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
	}
	
	
	ZapiszDane(id);
}
to jest w twoim sma
  • +
  • -
  • 1


#284545 kod autorespawn

Napisane przez Hiroshima w 18.08.2011 11:48

nie prosciej tak?

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>


#define PLUGIN "Auto Respawn"
#define AUTHOR "hiroshima"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
}

public Killed(id)
set_task(0.5, "Respawn", id);

public Respawn(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);

  • +
  • -
  • 1


#284522 kod autorespawn

Napisane przez DarkGL w 18.08.2011 10:01

poprawnie to powino być tak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Respawn po smierci"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("DeathMsg","func_death","a")
}


public func_death() set_task(3.0, "r_spawn", read_data(2))

public r_spawn(id){
	if(is_user_connected(id) && get_user_team(id) != 3 && !is_user_alive(id))
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id);
}
wrzucasz ten kod tutaj
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
kompilujesz i potem postępujesz jak w standardowej instrukcji instalacji pluginów
  • +
  • -
  • 1


#284049 Cod 5001lvl+DM

Napisane przez A może sma? w 17.08.2011 10:34

Lista Artykułów i Instrukcji - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1