Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
xXxTravisxXx
Rejestracja: 10.08.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.10.2011 16:28




O mnie
Siema. co by tu o mnie powiedzieć ?!
Jestem Informatykiem.. 1-raz trafiam na własną myśl zrobienia CodMod-StalkerMod.
Jestem fanem tych 2 modów ![]()
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 57
- Odwiedzin: 3 236
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Marzec 18, 1994
-
Imię
Czaki
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Poznań
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
xXxTravisxXx nie posiada znajomych
#287049 Zle dodane frajcke?
Napisane przez Goliath
w 23.08.2011 14:18
#285645 ColorChat błędy Codpoprafiony
Napisane przez A może sma?
w 20.08.2011 16:33
#285451 Pancerz w Statystykach błąd ;/
Napisane przez DarkGL
w 20.08.2011 10:19
/*if(button & IN_USE && klasa_gracza[id] == nazwaklasy)//tu
{
static Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
return FMRES_IGNORED;
if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
return FMRES_IGNORED;
if(button & IN_FORWARD)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(button & IN_BACK)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, -240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
} */masz to zakomentowane odkomentuj to i tyle
#285556 Pancerz w Statystykach błąd ;/
Napisane przez A może sma?
w 20.08.2011 14:01
Załączone pliki
-
codpoprafiony.sma 64,84 KB 50 Ilość pobrań
codpoprafiony.amxx
#285559 Pancerz w Statystykach błąd ;/
Napisane przez A może sma?
w 20.08.2011 14:07
#285153 Jak zrobić misje?
Napisane przez
Dwdov
w 19.08.2011 15:38
Tylko że to pod diablo, ale różnica jest minimalna. W punkcie 4 funkcja w cod nazywa się Death, a w 5 dodajesz to do funkcji odrodzenie. Ofc zmieniasz nazwy zmiennych te pod cod'a i tylko tyle.
#285445 Pancerz w Statystykach błąd ;/
Napisane przez DarkGL
w 20.08.2011 09:59
#281462 Nowy Plugin Promieniowanie
Napisane przez DarkGL
w 11.08.2011 19:33
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
new g_iMaxPlayer;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End")
g_iMaxPlayer = get_maxplayers()
}
public newRound()
{
set_task(20.0,"startRadiation",666);
}
public roundEnd()
{
remove_task(666);
}
public startRadiation(){
set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b");
set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się")
for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++)
Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0);
}
public radDamage(){
for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){
if(!is_user_alive(id)) continue;
set_user_health(id,get_user_health(id)-1);
}
}
stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) {
static g_iMsg;
if(!g_iMsg)
g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon")
if(!is_user_connected(id)) return ;
message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id);
write_byte(enable);
write_string(name);
write_byte(red);
write_byte(green);
write_byte(blue);
message_end();
}z armorem
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
new g_iMaxPlayer;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End")
g_iMaxPlayer = get_maxplayers()
}
public newRound()
{
set_task(20.0,"startRadiation",666);
}
public roundEnd()
{
remove_task(666);
}
public startRadiation(){
set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b");
set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się")
for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++)
Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0);
}
public radDamage(){
for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){
if(!is_user_alive(id)) continue;
get_user_armor(id) > 0 ? set_user_armor(id,get_user_armor(id)-1) : set_user_health(id,get_user_health(id)-1);
}
}
stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) {
static g_iMsg;
if(!g_iMsg)
g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon")
if(!is_user_connected(id)) return ;
message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id);
write_byte(enable);
write_string(name);
write_byte(red);
write_byte(green);
write_byte(blue);
message_end();
}
#267948 Call of Duty Aim
Napisane przez DarkGL
w 08.07.2011 20:01
by DarkGL

Idea to zamiana kolor celownika na czerwony/zielony gdy celujesz w przeciwnika/swoich lub gdy strzelasz do nich
(jeśli gracz ma celownik koloru zielony/czerwony plugin użyje innych wartości
plugin obsługuje multilangual
jest to edycja pluginu z tego tematu
call_of_duty_aim plugin - AMXX.pl: Support AMX Mod X

//czy ma pokazywac x po strzeleniu w swojego 1/0 on/off cod_aim_showhit 1 //jesli serwer jest steam to plugin pobierze sam wartosc cvaru od gracza (potrzebne) jesli ns to trzeba uzyć menu ustawiamy 1 dla serwera steam i 0 dla serwera ns+steam lub tylko ns cod_aim_steam 1 //standardowo cod aim jest włączony 1 - tak 0 - nie cod_aim_on 1 //czy gracz moze wylaczyc sobie zmieniony celownik tak/nie 1/0 cod_aim_can_off" 1 //1 - kolor celownika zmienia sie po strzeleniu w gracza 0 - kolor zmienia sie odrazu po najechaniu na gracza cod_aim_on_damage 1


- say /cod_aim
włącza/wyłącza plugin dla gracza (nie zmienia mu sie kolor) - say /cod_color
otwiera się menu z wyborem koloru celownika

plik cod_aim.txt wrzucamy do data\lang\

aim_cod.sma 6,1 KB 613 Ilość pobrań
aim_cod.amxx
aim_cod.amxx 9,21 KB 68 Ilość pobrań
cod_aim.txt 688 bajtów 629 Ilość pobrań[/youtube][/media]
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: xXxTravisxXx
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
