Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

xXxTravisxXx - zdjęcie

xXxTravisxXx

Rejestracja: 10.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.10.2011 16:28
-----

#287049 Zle dodane frajcke?

Napisane przez Goliath w 23.08.2011 14:18

Trzymaj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#285645 ColorChat błędy Codpoprafiony

Napisane przez A może sma? w 20.08.2011 16:33

Można pisać jaki, ale nie pamiętam, żebyśmy kolegami zostawiali.
Error występuje, bo kompilujesz na www - widocznie mam innego colorchata xD

Łap przekompilowane:
  • +
  • -
  • 1


#285451 Pancerz w Statystykach błąd ;/

Napisane przez DarkGL w 20.08.2011 10:19

funkcja client_PreThink
/*if(button & IN_USE && klasa_gracza[id] == nazwaklasy)//tu
{
	static Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
	
	if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)    
		return FMRES_IGNORED;
		
		if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) 
			return FMRES_IGNORED;
		
		if(button & IN_FORWARD)
		{
			static Float:velocity[3];
			velocity_by_aim(id, 240, velocity);
			entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		}
		else if(button & IN_BACK)
		{
			static Float:velocity[3];
			velocity_by_aim(id, -240, velocity);
			entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		}
	}    */
masz to zakomentowane odkomentuj to i tyle
  • +
  • -
  • 1


#285556 Pancerz w Statystykach błąd ;/

Napisane przez A może sma? w 20.08.2011 14:01

1. Warning akurat wpływał na pracę pluginu :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#285559 Pancerz w Statystykach błąd ;/

Napisane przez A może sma? w 20.08.2011 14:07

Tak
  • +
  • -
  • 1


#285153 Jak zrobić misje?

Napisane przez Dwdov w 19.08.2011 15:38

http://amxx.pl/topic...awanie-questow/
Tylko że to pod diablo, ale różnica jest minimalna. W punkcie 4 funkcja w cod nazywa się Death, a w 5 dodajesz to do funkcji odrodzenie. Ofc zmieniasz nazwy zmiennych te pod cod'a i tylko tyle.





#285445 Pancerz w Statystykach błąd ;/

Napisane przez DarkGL w 20.08.2011 09:59

Załączony plik  codmod.amxx   66,81 KB  3 Ilość pobrań

Załączony plik  codmod.sma   63,43 KB  49 Ilość pobrań
  codmod.amxx
  • +
  • -
  • 1


#281462 Nowy Plugin Promieniowanie

Napisane przez DarkGL w 11.08.2011 19:33

#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new g_iMaxPlayer;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") 
	
	g_iMaxPlayer = get_maxplayers()
}

public newRound()
{	
	set_task(20.0,"startRadiation",666);
}

public roundEnd()
{
	remove_task(666);
}

public startRadiation(){
	set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b");
	
	set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0)
	show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się")
	
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++)
		Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0);
}

public radDamage(){
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){
		if(!is_user_alive(id))	continue;
		
		set_user_health(id,get_user_health(id)-1);
	}
}

stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) {
	static g_iMsg;
	if(!g_iMsg)
		g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon")
	
	if(!is_user_connected(id)) return ;
	
	message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id);
	write_byte(enable);
	write_string(name);
	write_byte(red);
	write_byte(green);
	write_byte(blue);
	message_end();
}

z armorem
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new g_iMaxPlayer;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") 
	
	g_iMaxPlayer = get_maxplayers()
}

public newRound()
{	
	set_task(20.0,"startRadiation",666);
}

public roundEnd()
{
	remove_task(666);
}

public startRadiation(){
	set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b");
	
	set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0)
	show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się")
	
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++)
		Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0);
}

public radDamage(){
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){
		if(!is_user_alive(id))	continue;
		
		get_user_armor(id) > 0 ? set_user_armor(id,get_user_armor(id)-1) : set_user_health(id,get_user_health(id)-1);
	}
}

stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) {
	static g_iMsg;
	if(!g_iMsg)
		g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon")
	
	if(!is_user_connected(id)) return ;
	
	message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id);
	write_byte(enable);
	write_string(name);
	write_byte(red);
	write_byte(green);
	write_byte(blue);
	message_end();
}

  • +
  • -
  • 1


#267948 Call of Duty Aim

Napisane przez DarkGL w 08.07.2011 20:01

Call of Duty Aim v0.1
by DarkGL

opis.png
Idea to zamiana kolor celownika na czerwony/zielony gdy celujesz w przeciwnika/swoich lub gdy strzelasz do nich
(jeśli gracz ma celownik koloru zielony/czerwony plugin użyje innych wartości smile.gif )
plugin obsługuje multilangual
jest to edycja pluginu z tego tematu
call_of_duty_aim plugin - AMXX.pl: Support AMX Mod X

cvary.png





//czy ma pokazywac x po strzeleniu w swojego 1/0 on/off
cod_aim_showhit 1
//jesli serwer jest steam to plugin pobierze sam wartosc cvaru od gracza (potrzebne) jesli ns to trzeba uzyć menu ustawiamy 1 dla serwera steam i 0 dla serwera ns+steam lub tylko ns
cod_aim_steam 1
//standardowo cod aim jest włączony 1 - tak  0 - nie
cod_aim_on 1
//czy gracz moze wylaczyc sobie zmieniony celownik tak/nie 1/0
cod_aim_can_off" 1
//1 - kolor celownika zmienia sie po strzeleniu w gracza 0 - kolor zmienia sie odrazu po najechaniu na gracza 
cod_aim_on_damage 1
ss.png


komendy.png
  • say /cod_aim
    włącza/wyłącza plugin dla gracza (nie zmienia mu sie kolor)
  • say /cod_color
    otwiera się menu z wyborem koloru celownika
instalacja.png





plik cod_aim.txt wrzucamy do data\lang\
download.png
Załączony plik  aim_cod.sma   6,1 KB  594 Ilość pobrań
  aim_cod.amxx
Załączony plik  aim_cod.amxx   9,21 KB  68 Ilość pobrań

Załączony plik  cod_aim.txt   688 bajtów  610 Ilość pobrań
[/youtube][/media]
  • +
  • -
  • 17