Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Nowy Plugin Promieniowanie

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 xXxTravisxXx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:57
  • Imię:Czaki
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 11.08.2011 11:38

Siemanko. Mam do was małe pytanie..
Czy umiał by ktoś zrobić pluing o nazwie :


"Promieniowanie"


W tym pluingu chodziło by oto że, po 20 sekundach mapki włącza się automatycznie promieniowanie , która zabiera wszystkim po 1hp co 1(2)sekundy..
Tworzę aktualnie stalker Moda i bardzo by mi się taki pluing przydał..

Jeśli to zły dział proszę o przeniesienie..
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.08.2011 11:49

#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new g_iMaxPlayer;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") 
	
	g_iMaxPlayer = get_maxplayers()
}

public newRound()
{
	set_task(20.0,"startRadiation",666);
}

public roundEnd()
{
	remove_task(666);
}

public startRadiation(){
	set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b");
}

public radDamage(){
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){
		if(!is_user_alive(id))	continue;
		
		set_user_health(id,get_user_health(id)-1);
	}
}

a tutaj wersja ze najpierw zabiera armor do 0 a potem hp
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new g_iMaxPlayer;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") 
	
	g_iMaxPlayer = get_maxplayers()
}

public newRound()
{
	set_task(20.0,"startRadiation",666);
}

public roundEnd()
{
	remove_task(666);
}

public startRadiation(){
	set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b");
}

public radDamage(){
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){
		if(!is_user_alive(id))	continue;
		
		get_user_armor(id) > 0 ? set_user_armor(id,get_user_armor(id)-1) : set_user_health(id,get_user_health(id)-1);
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 xXxTravisxXx

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:57
  • Imię:Czaki
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 11.08.2011 12:05

A mam jeszcze pytanie . Ja mam dopisać coś dla pluings.ini?
A i czy by dało się dodać jakiś charakterystyczny dźwięk żeby było wiadomo że właśnie promieniowanie się zaczęło. Albo jakąś ikonkę po lewej stronie ekranu? żeby było wiadomo oco chodzi? Lub napis na środku ekranu "Uwaga promieniowanie rozpoczęło się"

Użytkownik xXxTravisxXx edytował ten post 11.08.2011 12:10

  • +
  • -
  • 0

#4 Emulov.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 11.08.2011 12:09

Musisz skompilować ten kod który dał DarkGL i przy kompilacji nazwij sobie jak chcesz ten plugin, i wtedy wrzuć do folderu plugins i odpowiednia nazwe dopisz do plugins.ini

Tutaj masz kompilator

Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Użytkownik Emulov. edytował ten post 11.08.2011 12:10


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.08.2011 12:33

#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new g_iMaxPlayer;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") 
	
	g_iMaxPlayer = get_maxplayers()
}

public newRound()
{
	set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0)
	show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się")
	
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++)
		Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0);
	
	set_task(20.0,"startRadiation",666);
}

public roundEnd()
{
	remove_task(666);
}

public startRadiation(){
	set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b");
}

public radDamage(){
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){
		if(!is_user_alive(id))	continue;
		
		set_user_health(id,get_user_health(id)-1);
	}
}

stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) {
	static g_iMsg;
	if(!g_iMsg)
		g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon")
	
	if(!is_user_connected(id)) return ;
	
	message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id);
	write_byte(enable);
	write_string(name);
	write_byte(red);
	write_byte(green);
	write_byte(blue);
	message_end();
}

z armorem
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new g_iMaxPlayer;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") 
	
	g_iMaxPlayer = get_maxplayers()
}

public newRound()
{
	set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0)
	show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się")
	
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++)
		Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0);
	
	set_task(20.0,"startRadiation",666);
}

public roundEnd()
{
	remove_task(666);
}

public startRadiation(){
	set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b");
}

public radDamage(){
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){
		if(!is_user_alive(id))	continue;
		
		get_user_armor(id) > 0 ? set_user_armor(id,get_user_armor(id)-1) : set_user_health(id,get_user_health(id)-1);
	}
}

stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) {
	static g_iMsg;
	if(!g_iMsg)
		g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon")
	
	if(!is_user_connected(id)) return ;
	
	message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id);
	write_byte(enable);
	write_string(name);
	write_byte(red);
	write_byte(green);
	write_byte(blue);
	message_end();
}

  • +
  • -
  • 1

#6 Profesjonalista

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Rafi
  • Lokalizacja:Lbk
Offline

Napisano 11.08.2011 14:47

Dark niezla robota ^^ Masz u mnie+, zaraz wrzucam na sowjego i serwa i zobaczymy jak sie sprawuje :)

#7 xXxTravisxXx

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:57
  • Imię:Czaki
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 11.08.2011 19:29

Racja plugin działa poprawnie. Ale jak jest "Uwaga promieniowanie rozpoczęło się" jest od razu na początku rundy. A w kolejnych rundach już powiadomienia w ogóle nie ma ;/

Dało by się to zmienić żeby powiadomienie zawsze było (co rundę) chwilę przed rozpoczęciem?
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.08.2011 19:33

#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new g_iMaxPlayer;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") 
	
	g_iMaxPlayer = get_maxplayers()
}

public newRound()
{	
	set_task(20.0,"startRadiation",666);
}

public roundEnd()
{
	remove_task(666);
}

public startRadiation(){
	set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b");
	
	set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0)
	show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się")
	
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++)
		Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0);
}

public radDamage(){
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){
		if(!is_user_alive(id))	continue;
		
		set_user_health(id,get_user_health(id)-1);
	}
}

stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) {
	static g_iMsg;
	if(!g_iMsg)
		g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon")
	
	if(!is_user_connected(id)) return ;
	
	message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id);
	write_byte(enable);
	write_string(name);
	write_byte(red);
	write_byte(green);
	write_byte(blue);
	message_end();
}

z armorem
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new g_iMaxPlayer;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") 
	
	g_iMaxPlayer = get_maxplayers()
}

public newRound()
{	
	set_task(20.0,"startRadiation",666);
}

public roundEnd()
{
	remove_task(666);
}

public startRadiation(){
	set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b");
	
	set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0)
	show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się")
	
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++)
		Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0);
}

public radDamage(){
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){
		if(!is_user_alive(id))	continue;
		
		get_user_armor(id) > 0 ? set_user_armor(id,get_user_armor(id)-1) : set_user_health(id,get_user_health(id)-1);
	}
}

stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) {
	static g_iMsg;
	if(!g_iMsg)
		g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon")
	
	if(!is_user_connected(id)) return ;
	
	message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id);
	write_byte(enable);
	write_string(name);
	write_byte(red);
	write_byte(green);
	write_byte(blue);
	message_end();
}

  • +
  • -
  • 1

#9 xXxTravisxXx

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:57
  • Imię:Czaki
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 11.08.2011 19:40

Dzięki Wielkie. leci plusik (+)

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA

  • +
  • -
  • 0

#10 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 11.08.2011 19:50

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: odpowiedź udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych