Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

K@mil - zdjęcie

K@mil

Rejestracja: 09.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.06.2016 11:49
-----

#426927 Głosowanie na czas trwania mapy

Napisane przez Cypis' w 02.07.2012 13:35

mam to dysku jeszcze, ale gdzieś był o tym zapewne temat na alliedmods ale coś nie moge znaleźć

w google to jedynie znalazłem z kodem:
http://code.google.c...ime Vote/?r=184

Skompilowany:
http://amxx.pl/sourc...=maptimevote.sp

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#281184 Czy można dostawać xp za bombe

Napisane przez A może sma? w 11.08.2011 12:14

public ZastosujAtrybuty(id)
{
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));

maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)*2;

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;

set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}


Podmień ten public
Powinno śmigać :]
Exp:
/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Exp za bombe"
#define AUTHOR "kisiel96"
#define VERSION "1.0"

new exp_rozb = 100;
new exp_podl = 100;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public bomb_defused(defuser)
{
cod_set_user_xp(defuser, cod_get_user_xp(defuser)+exp_rozb)
client_print(defuser, print_chat, "Dostales %i expa za rozbrojenie bomby", exp_rozb)
}

public bomb_planted(planter)
{
cod_set_user_xp(planter, cod_get_user_xp(planter)+exp_podl)
client_print(planter, print_chat, "Dostales %i expa za podlozenie bomby", exp_podl)
}

  • +
  • -
  • 1


#280867 Pytanie o twoje monety

Napisane przez Gh0st w 10.08.2011 18:12

Łapaj :

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#280827 Generator klas by Fili:P

Napisane przez Fili:P w 10.08.2011 16:38

Zaznaczasz pole nasycenie i wpisujesz wartość od 0 do 255, jeżeli 0 to pełna niewidzialność, a jeżeli 255 to normalna widoczność.
  • +
  • -
  • 1


#280647 Generator klas by Fili:P

Napisane przez Fili:P w 10.08.2011 10:17

Kopiujesz kod, który ci wyskoczył i wklejasz go do kompilator-a, po czym kompilujesz. Tu masz kompilator forumowy: Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1