Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy można dostawać xp za bombe


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 K@mil

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:hmm
Offline

Napisano 11.08.2011 11:40

Witam
Czy mógłby ktoś przerobić mi nowego CodModa, która będzie dawała xp za podłożenie bomby i rozbrojenie ?
Oraz jeszcze jedno. Gdzie w kodzie mogę ustawić, żeby za dodanie jednego punkty do zycia dawalo 2hp a nie 1?
Plik znajduje się w załączniku.

Z góry dziękuje. Pozdrawiam.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.08.2011 12:14

public ZastosujAtrybuty(id)
{
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));

maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)*2;

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;

set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}


Podmień ten public
Powinno śmigać :]
Exp:
/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Exp za bombe"
#define AUTHOR "kisiel96"
#define VERSION "1.0"

new exp_rozb = 100;
new exp_podl = 100;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public bomb_defused(defuser)
{
cod_set_user_xp(defuser, cod_get_user_xp(defuser)+exp_rozb)
client_print(defuser, print_chat, "Dostales %i expa za rozbrojenie bomby", exp_rozb)
}

public bomb_planted(planter)
{
cod_set_user_xp(planter, cod_get_user_xp(planter)+exp_podl)
client_print(planter, print_chat, "Dostales %i expa za podlozenie bomby", exp_podl)
}

Użytkownik A może sma? edytował ten post 11.08.2011 12:16

  • +
  • -
  • 1

#3 K@mil

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:hmm
Offline

Napisano 11.08.2011 13:46

Exp:
/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Exp za bombe"
#define AUTHOR "kisiel96"
#define VERSION "1.0"

new exp_rozb = 100;
new exp_podl = 100;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public bomb_defused(defuser)
{
cod_set_user_xp(defuser, cod_get_user_xp(defuser)+exp_rozb)
client_print(defuser, print_chat, "Dostales %i expa za rozbrojenie bomby", exp_rozb)
}

public bomb_planted(planter)
{
cod_set_user_xp(planter, cod_get_user_xp(planter)+exp_podl)
client_print(planter, print_chat, "Dostales %i expa za podlozenie bomby", exp_podl)
}


A z tym co mam zrobić bo nie wiem za bardzo

Dodano 11 sierpień 2011 - 14:55:
Dobra wszystko śmiga plus daje temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych