Plosie o poplawne wytlumacenie o co chodzi, dzienkujem
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
l3szcz
Rejestracja: 04.08.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 16:47
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 374
- Odwiedzin: 9 525
- Tytuł: Just Leszcz :>
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Luty 7, 1994
-
Imię
Tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Pomorze
-
Zainteresowania
Szerokie:) Między innymi programowanie Amxx, PHP, Html, pomoc przy forach PHPBB By Przemo.
#755301 zabezpieczane przed kopiowaniem amxx
Napisane przez Robiin w 18.01.2019 22:12
#752811 Csgo Mod Zapis SQL
Napisane przez tytusek w 25.10.2018 11:24
Z racji, że się powoli wycofuje z csa 1.6 to upubliczniam pliki csgomoda, nad którym się dość sporo bawiłem
*Skiny dostaje się z skrzyni, która otwieramy kluczem.
*Skrzynie wypadają losowo pod koniec mapy dla x graczy zależnej od ogolnej ilości wszystkich na serverze.
*Klucze wypadają podczas zabijania innych graczy.
*Gdy podnieszesz bron gracza a on miał na niej skina to mozesz korzystac z jego skina az sam wyrzucisz tą bron.
[ Chyba styknie, reszte sami ogarniecie albo sam jak zlapie wene to rozpisze bardziej ]
addons\amxmodx\configs\csgo\skins.cfg - tutaj dodajemy nowe skiny
Przykład:
"22" "M4A4 Howl" "models/csgo/updatenewskin/m4a22.mdl" "2"
"22" - id broni m4a1, pozniej nazwa "M4a4... Howl...", no i pozniej sciezka "models/bleblelbe" na samym koncu ta "2" oznacza szanse na drop skina
i CVARY csgo_host... itd do amxx.cfg dopiszcie najlepiej
ReHLDS
ReAPI ( najlepiej jedno z nowszych )
AMXX > 1.8.2
csgoMod.rar 15,51 MB 571 Ilość pobrań
[ wszystkie pliki trzeba skompilować najlepiej lokalnie, potrzebne biblioteki w razie czego są, nawet opisaną macie dokumentacje ]
#752670 Szumy w słuchawkach
Napisane przez DarkGL w 14.10.2018 17:25
#752020 AMX Mod X 1.9
Napisane przez DarkGL w 06.09.2018 08:06
Opis zmian w AMX Mod X 1.9
https://wiki.alliedm...9_Release_Notes
https://wiki.alliedm...1.9_API_Changes
#747396 Blokada autokampa i tarcza
Napisane przez HaqQ w 26.02.2018 01:51
#747019 Sprawdzenie czy dana fraza znajduje sie w nazwie serwera.
Napisane przez Robiin w 15.02.2018 18:33
new cvarstring[33]; get_cvar_string("hostname",cvarstring,charsmax(cvarstring)); if(containi("nazwaforum.pl",cvarstring)!=-1){ // Nazwa zawiera string :) }
https://amxx.pl/doku.../f1363/containi
https://amxx.pl/doku...get-cvar-string
#601037 Paczka Unikalna CoD MoD :> Mało pluginów
Napisane przez ex0 w 04.01.2014 09:23
Pozytywem jest to, że coraz więcej ludzi chce się dzielić "swoimi" pracami tutaj na forum co pomaga nowym w dużym wyborze modów lecz ...
Wrzucacie "swoje" paczki na stronę podpisując unikat.
Napiszcie po prostu PACZKA xxx by XXX. ponieważ tutaj nie posiadasz, żadnego swojego autorskiego pluginu, żadnego pluginu nie kupiłeś, wszystko co można znaleźć na tym forum znajduje się w Twojej paczce.
Jeżeli miałbyś jakieś roundsoudny, które sam zrobiłeś, jakieś modele które nie są dostępne bezpośrednio w internecie (nie za darmo, lub nie dla użytkowników) to wtedy już lepiej.
Odnośnie paczki klas mało i to zapisuje na plus, lecz takich klas jest obecnie multum i nic ciekawego nie zawierają.
Jeżeli będziesz rozwijać projekt, polecam modyfikować klasy tak aby powstał między nimi balans, żeby ktoś grający Snajperem i nie opłacającym klas premium mógł dawać sobie radę z innymi....
Perków mało to na wielki minus, różnorodność jest dobra na serwerze.
Ponadto nic specjalnego nie widzę.
Ale starasz się, zobaczymy czy będziesz chciał robić nową lub rozwijać ten projekt .
Krytyka jest dobra, lecz subiektywna także nie uciekaj zbytnio od niej, ponieważ na krytyce można się wiele nauczyć
#726219 MultiGamers.pl - Darmowe serwery gier...
Napisane przez MultiGamers.pl w 15.05.2016 10:42
#475951 Wyświetlanie Textu
Napisane przez Leihto w 06.11.2012 18:58
@edit daje na wklejkę, bo mi się ten dziadowski edytor nie ładuje..
http://amxx.pl/pastebin/4n0xwwtojd0k/
Checkboxy zastosowanie mają np. w czymś takim:
http://amxx.pl/pastebin/mvgaws0ovms0/
#469536 [ROZWIĄZANE] Wirtualny Portfel - wybór kwot
Napisane przez Leihto w 19.10.2012 20:28
#436095 Summer Round Sound's by aRRow
Napisane przez NUkz w 25.07.2012 11:06
Odsłuch :
http://www.youtube.c...h?v=wE-7nBR51lY
Playlista :
1.Amelinium (BunHeaD Mega Remix)
2.Amy Diamond - What's In It For Me (Richie Madano 'Disco' Mix)
3.Arti S pres. Nexboy - My Body (Arti S 'Bouncy' Mix)
4.BBX - Making Luv (Club Mix)
5.Calvin Harris & NeYo - Lets Go ( Extended Club Mix DRM )
6.Danny Rush feat. Edyta Cymer - Let's Get Freaky (V-Tec Remix)
7.Desireless - Voyage Voyage 2001 -remix-
8.Dreamland - Summerland (Daan'D Remix)
9.E-Bonit Feat. Mr Ab - Spin Me (E-Bonit Remix)
10.Fedde Le Grand & Nicky Romero Ft. Matthew Koma - Sparks (Original Vocal Mix)
11.Happysad - Łydka (Crouzer Remix)
12.Jessica Sutta - Show Me (Roma Pafos Extended Remix)
13.Modana & Carlprit - Party Crash (Nexboy Remix)
14.Remady & Manul & J-Son - Single Ladies (Lx Tronix Remix)
15.Shake feat. YoZi - Shake Your Booty (Nexboy Remix)
16.Simple Plan feat. Sean Paul - Summer Paradise (Gordon & Doyle Bootleg Mix)
17.Static Revenger & Vandalism - Vegas (Slayback Remix)
18.Timati & Grooya feat. La La Land & Timbaland - Not All About The Money (Dj Antoine Vs Mad Mark 2k12 Radio Edit)
19.Master Blaster vs. Paul Janke - Hypnotic Tango 2k12 (Extended Mix)
20.Basslovers United - Was wollen wir trinken (Ti-Mo Remix)
21.Locanda & Kuznetsow - I Will Find U (Radio Edit)
22.Alex Gaudino feat. Taboo - I Dont Wanna Dance (Original Mix)
23.Alex Menco & Hi Tack - Say Say Say (Dj KumIbra Mash-Up)
24.Carly Rae Jepsen - Call me maybe ( Dj Sequence Remix )
25.C-BooL - Do You Know (Klimeck Bootleg)
26.Classic - Hej Czy Ty Wiesz (Richie Madano Remix)
27.Coldplay, Rihanna - princess of china (Kat Krazy extended mix)
28.DJ KUBA & NE!TAN ft. Flip Da Scrip - Party Hard (Funkwell Remix)
29.Flo Rida - Whistle (Kuba S & Fisher Bootleg)
30.French Affair - Sexy (Dj Abramo & Milenixxx Bootleg Rmx)
31.Gabry Ponte - Time To Rock (Daan'D 'One' Bootleg)
32.Gabry Ponte - Vivi Nell'aria ( Dj Sequence Remix )
33.In-Grid - Tu Es Foutu 2012 (Stefy De Cicco Remix)
34.Inna - Endless (Hi Def Remix)
35.Loka - Prawdziwe Powietrze (ElectroShoot Remix)
36.Mike Candys feat. Sandra Wild - Sunshine (Fly So High) (Ibiza Mix)
37.Nadia Ali, Starkillers & Alex Kenji vs Rihanna - Pressure Where Have You Been (Beduelled Bootleg)
Pobierz :
Zippyshare.com - Summer Round Sound's by aRRow.rar
#342179 Monitor serwerów
Napisane przez nns w 30.12.2011 11:21
Męczyłem się nad nim kilka dni, ale w końcu jest Monitor serwerów cs 1.6(choć inne gry oparte na tym lub na podobnych silnikach ny zadziałały).
Kilka ss na zachętę:
Jak to zainstalować:
1. Musimy wrzucić wszystkie pliki i foldery do głównego katalogu forum(czyli z zip'a to forum)
2. Wykonujemy zapytanie SQL do phpmyadminie(chyba ,że ktoś ma coś innego)(jest w pliku database.sql w folderze server_images ale dam jeszcze tutaj)
CREATE TABLE serwery (
id INTEGER AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY,
ip varchar(15) NOT NULL,
port varchar(5) NOT NULL,
ostatni_zapis varchar(11) NOT NULL
);
INSERT INTO `serwery` (
`id` ,
`ip` ,
`port` ,
`ostatni_zapis`
)
VALUES (
NULL , '188.165.218.42', '27243', '0'
)
3. Tworzymy plik .htaccess (lub wklejamy do niego jeśli już istnieje) a w nim wklejamy coś takiego
RewriteEngine On RewriteRule ^ssimage([0-9][0-9][0-9]).png smallserverimage.php?id=$14. Logujemy się na konto z uprawnieniami administratora na forum i dodajemy serwery
5. Pod każdym szczegółowym podglądem są widoczne linki do obrazków(jeśli ktoś jest na koncie admina) 1 obrazek jest do pliku .php bez wgranego .htaccess a 2 do pliku z .htaccess
6. Ustaw CHMOD 777 na smallserverimage.php i na foldery /server_images/ i tym folderze jeszcze CHMOD 777 na /cached/
Mam nadzieję , że się spodoba
Podglad live:http://krzeszowickik...okaz_status.php
Załączone pliki
-
serverstatus.zip 385,56 KB 420 Ilość pobrań
#257298 Kompilacja Diablo Onyke
Napisane przez Onyke w 09.06.2011 20:23
0nYk3, jeśli można - podeślij swojego color chata
Załączone pliki
-
colorchat.inc 1,73 KB 363 Ilość pobrań
#280659 Inne dodawanie punktów
Napisane przez Goliath w 10.08.2011 10:49
Co do tematu: zauważyłem taką niedogodność - gdy ma się np. 85 punktów w danej statystyce, a limit wynosi 100, to przy próbie dodania w statystykę np. 16 punktów wyświetli się, że "maksymalny poziom statystyki osiągnięty". Oto kod, który powinien to naprawić:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
A dla tych, którzy chcą dodawanie wszystkiego w daną statystykę: zmieniamy:
new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 }
Na:
new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24, -1 }
Zmieniamy funkcję PrzydzielPunkty na:
public PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \rwszystko \y(Ile pkt dodac do statow)");
else format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
A funkcję PrzydzielPunkty_Handler na:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc;
if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
ilosc = punkty_gracza[id];
else ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Powyższych kodów nie testowałem, ale myślę, że będą działać.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: l3szcz
- Regulamin