public HP(id)
{
set_user_health(id, get_pcvar_float(gPcvarHpIle));
set_user_health(id, 200);
client_print(id, print_chat, "Masz 200hp");
}
a dokladnie
set_user_health(id, get_pcvar_float(gPcvarHpIle));
jak ustawiasz na 1 to daje 201 hp a jak na 0 to zabija. czemu ?
wlasnie ta linijka, nie wiem czemu ale ustawiles ze ma dodawac hp ile jest podane w cvarze.
jezeli chcesz aby tak bylo jak teraz to robisz tak:
set_user_health(id, get_user_health(id)+get_pcvar_float(gPcvarHpIle));
a caly kod wygladalby tak
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"
new gPcvarHpIle;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
gPcvarHpIle = register_cvar("daj_hp", "1");
register_clcmd("say /zdrowie","HP")
}
public HP(id)
{
set_user_health(id, get_user_health(id)+get_pcvar_float(gPcvarHpIle));
}
tyle ze teraz dodajesz a nie ustawiasz wiec lipa.
dlatego poprawny jest kod podany przez DarkGL