Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HuBa - zdjęcie

HuBa

Rejestracja: 22.08.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.10.2010 19:09
-----

#108996 plugin na deathruna

Napisane przez HuBa on 01.02.2010 14:08

[url=http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=861113]Ultimate Deathrun Maps Fixer v1.7 - AlliedModders[/url]
1 pozycja w wyszukiwarce
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 1


#106848 Problem Ze Światłem.

Napisane przez HuBa on 22.01.2010 15:15

u mnie dopiero jak zaznaczyłem to kompilacja poszła bo taktko w ch*j błedów
  • +
  • -
  • 1


#48985 Podążaj za bombą

Napisane przez HuBa on 13.03.2009 21:05

Opis

Nie można oddalić się od bomby bo inaczej będzie karanie

Cvary

// Karanie za oddalanie sie od bomby
ftb_switch 1
// Rodzaj kary za oddalenie sie od bomby
// a : slapuje
// b : odbiera 1 armora
// c : wyrzuca bronie
// d : odbiera 10 dolcow
// e : zabija go
// f : wyswietla tylko wiadomosc
// g : odbiera 1 zycia
ftb_punishment "dfg"
// Na ile metrow mozna sie oddalic od bomby (1000)
ftb_radius "1000"

Instalacja

Standardowa
Plik follow_the_bomb.txt do addons/amxmodx/data/lang

Wymagane Moduły




Testowane

na Counter-Strike 1.6 i Condition Zero

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#23038 Auto Weather

Napisane przez HuBa on 09.11.2008 19:26

No jestem pod wrażeniem :P
Jak wróce do cs'a (teraz gram w ET)
To na pewno kupie serwa i wrzucę ten plugin.
  • +
  • -
  • 1


#13847 Realistic Reloading

Napisane przez HuBa on 29.08.2008 10:14

.:Opis:.
Plugin dzięki któremu mamy realistyczne przęładowanie broni.
Np.: z Deagle'a wystrzelimy 1 nabuj i załadujemy to tracimy te 6 pozostałych nabojów.
.:Instalacja:.
Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Załączone pliki

  • Załączony plik  real.rar   3,67 KB  514 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#13842 Napalm

Napisane przez HuBa on 29.08.2008 09:59

Napalm Nades

Opis

Ten plugin dodaje do gry napalm który będzie można kupić i rzucać do nieprzyjaciela,bądź do drużyny xD

Wymagania

* AMXX: Wersja 1.8.0 lub wyższa
* Moduły: FakeMeta, HamSandwich

Instalacja

* Plik *.amxx do folderu plugins,dopisać napalm_nades.amxx do plugins.ini
* Plik flame.spr do folderu sprites w cstrike
* Plik *.sma do folderu scripting
* Aby zmienić modele lub dźwięki udaj się do *.sma i na samym początku masz wszystko

Komendy

* say /napalm Kup napalm

Cvary

    * napalm_on <0/1> Włącza/Wyłącza napalm
    * napalm_override <0/1> Jak włączone wszystkie Granaty He to napalm
    * napalm_price <1000> - Koszt napalmu (jeśli napalm_override wyłączony )
    * napalm_buyzone <0/1> Jeśli włączony gracz musi być w strefie kupowanie by kupić nade (jeśli napalm_override wyłączony)

    * napalm_radius <240.0> Promień działania napalmu
    * napalm_hitself <0/1> Jeśli włączone właściciel napalmu też dostaje od niego obrażenia
    * napalm_ff <0/1> Jeśli włączone napalm rani drużynę
    * napalm_spread <0/1> - Gracze palący się mogą innych zapalić jak ci ich dotkną

    * napalm_duration <5> - Jak długo pali się napalm w sekundach
    * napalm_damage <2> - ile ogień zabiera obrażeń co 0.2 sekundy
    * napalm_cankill <0/1> - czy ogień może zabić ofiarę napalmu
    * napalm_slowdown <0.5> - Szybkość palenia się ognia wolno 0.1-0.9 szybko

Załączone pliki

  • Załączony plik  napalm.rar   68,82 KB  860 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 3


#13744 Ultimate KillStreak Advanced v0.8

Napisane przez HuBa on 28.08.2008 10:02

Ultimate KillStreak Advanced v0.8
Nowe dzwięki do twojego serwera!

Opis
1) 10 Dźwięków dla ilości zabijanych wrogów:
- Za 3 zabicia -> dźwięk TripleKill
- 4 -> dźwięk MultiKill
- 6 -> dźwięk UltraKill
- 8 -> dźwięk KillingSpree
- 10 -> dźwięk MegaKill
- 12 -> dźwięk Holy Shit
- 14 -> dźwięk Ludicrouskill
- 15 -> dźwięk Rampage
- 16 -> dźwięk Unstoppable
- 18 -> dźwięk Monster Kill

2) 2 dźwięki dla Zabicia Strzałem w Głowę (losowo odtwarzane)
3) 2 dźwięki dla Zabicia Nożem (losowo odtwarzane)
4) 2 dźwięki dla Pierwszej Krwi (losowo odtwarzane)
5) 3 dźwięki dla Licznika Rund (losowo odtwarzane)
6) 1 dźwięki dla Zabicia Granatem
7) 4 dźwięki dla Samobójstwa (losowo odtwarzane)
8) 2 dźwięki dla Zabicia 2 na raz (losowo odtwarzane)

+ Wiadomości w hudzie! -- można je edytować w *.sma

Cvary

- ut_killstreak_advanced (default 3) - włącza/wyłącza kill report, hudmessages
1 = Tylko wiadomości w hudzie
2 = Tylko dzwięki
3 = Dzwięki i wiadomości w hudzie
Każda inna liczba wyłącza plugin

- ut_killstreak_hs (domyślnie 1) -> włącza/wyłącza 2 dźwięki
 wraz wiadomością w hudzie o Zabiciu Strzałem w Głowę

- ut_killstreak_knife (domyślnie 1) -> włącza/wyłącza 2 dźwięki
 wraz wiadomością w hudzie o Zabiciu nożem

- ut_firstblood (domyślnie 1) -> włącza/wyłącza 2 dźwięki
 wraz wiadomością w hudzie o Pierwszej Krwi

- ut_nade_events (domyślnie 1) -> włącza/wyłącza 2 dźwięki
 wraz wiadomością w hudzie o Zabiciu Granatem

- ut_suicide_events (domyślnie 1) -> włącza/wyłącza 2 dźwięki
 wraz wiadomością w hudzie o Samobójstwie

- ut_doublekill_events (domyślnie 1) -> włącza/wyłącza 2 dźwięki
 wraz wiadomością w hudzie o Podwójnym Zabiciu

- ut_roundcout_sounds (domyślnie 1) -> włącza/wyłącza Licznik rund
wraz z 3 dźwiękami na początku rundy,wiadomością w hudzie

Instalacja
Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20
Folder ultimate_sounds do cstrike/sound

Edit
Spolszczyłem plugin w środku teraz są polskie napisy

Załączone pliki

  • Załączony plik  d.rar   1,31 MB  5266 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 8


#13610 menu servera

Napisane przez HuBa on 27.08.2008 10:32

Łap

Wymagane moduły:
- Fun
- Engine
- Counter-Strike
- CSX
Cvary
    * amx_dice <on|off>
      Type: COMMAMD
      Default: on
      Description: Turns dice games on or off
    * amx_dice_delay <180>
      Type: CVAR
      Default: 180
      Description: Sets the time players have to wait before gambling again
      (Set either in amxx.cfg or by amx_cvar command)
    * amx_dice_monstermod <1|0>
      Type: CVAR
      Default: 0
      Description: Enable/Disable Monstermod support
      (You need activate monstermod to use this option)
    * amx_dice_admin <1|0>
      Type: CVAR
      Default: 0
      Description: Enable/Disable amx_dice_delay for admins
      (use ADMIN_ACCESS to set the flag)
    * amx_dice_statictimes <1|0>
      Type: CVAR
      Default: 0
      Description: Switch between static- and random-times for prizes

      Use this CVARS when 'amx_dice_statictimes' is ENABLED (all times in seconds):
          o amx_dice_nightclubtime <seconds>
            Default: 15
            Description: Sets the prize-time of NightClub
          o amx_dice_slaptime <seconds>
            Default: 12
            Description: Sets the prize-time of Slap Disease
          o amx_dice_oldmantime <seconds>
            Default: 10
            Description: Sets the prize-time of Old Man
          o amx_dice_humanbombtime <seconds>
            Default: 15
            Description: Sets the prize-time of Human TimeBomb
          o amx_dice_drunkardtime <seconds>
            Default: 20
            Description: Sets the prize-time of Smoking Drunkard
          o amx_dice_nocliptime <seconds>
            Default: 10
            Description: Sets the prize-time of Noclip
          o amx_dice_godmodetime <seconds>
            Default: 15
            Description: Sets the prize-time of Godmode
          o amx_dice_zeusmodetime <seconds>
            Default: 20
            Description: Sets the prize-time of Zeusmode
          o amx_dice_lukeskywalkertime <seconds>
            Default: 20
            Description: Sets the prize-time of Luke Skywalker
          o amx_dice_racecartime <seconds>
            Default: 17
            Description: Sets the prize-time of Race Car
          o amx_dice_invisiblegodtime <seconds>
            Default: 17
            Description: Sets the prize-time of Invisible God
          o amx_dice_invisibletime <seconds>
            Default: 17
            Description: Sets the prize-time of Invisible Normal
          o amx_dice_wildridetime <seconds>
            Default: 3
            Description: Sets the prize-time of Wild Ride
    * amx_dice_debug <0>
      Default: 0
      Description: Enable/Disable Debug mode.
          o 0 - Debug mode disabled
          o 1 - Normal Debug mode
          o 2 - Advanced Debug Mode
    * amx_dice_playmode <1>
      Default: 1
      Description: Specify which team(s) are able to roll the dice.
          o 1 - ALL
          o 2 - Only T
          o 3 - Only CT
    * amx_dice_badprizes <abc..>
      Default: abcdefghijklm
      Description: Enable all BAD PRIZES you want.
          o a = Win 100 Chickens
          o b = Nightclub
          o c = Deadly Slap Disease
          o d = Burning
          o e = Wild Ride
          o f = Old Man
          o g = Human Timebomb
          o h = Smoking Drunkard
          o i = Lose :xP:
          o j = Bankrupt
          o k = Win 50 Crabs (or Monsters)
          o l = Hit by Lightning
          o m = Go Blind
    * amx_dice_goodprizes <abc..>
      Default: abcdefghijklm
      Description: Enable all GOOD PRIZES you want.
          o a = No Clip
          o b = Godmode
          o c = Zeusmode
          o d = Luke Skywalker
          o e = Win Health
          o f = Race Car
          o g = Invisible God
          o h = Invisible Normal
          o i = Win :xP:
          o j = Win Money
          o k = Full Equipment
          o l = Unlimited Ammo
          o m = Para Action (Rambo)


Komendy
say roll the dice
say rollthedice
say roll teh dice
say i feel lucky
say rtd
say dados
say suerte

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1