1 pozycja w wyszukiwarce
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez HuBa
w 01.02.2010 14:08
Napisane przez HuBa
w 22.01.2010 15:15
Napisane przez HuBa
w 13.03.2009 21:05
Opis
Nie można oddalić się od bomby bo inaczej będzie karanie
Cvary
// Karanie za oddalanie sie od bomby
ftb_switch 1
// Rodzaj kary za oddalenie sie od bomby
// a : slapuje
// b : odbiera 1 armora
// c : wyrzuca bronie
// d : odbiera 10 dolcow
// e : zabija go
// f : wyswietla tylko wiadomosc
// g : odbiera 1 zycia
ftb_punishment "dfg"
// Na ile metrow mozna sie oddalic od bomby (1000)
ftb_radius "1000"
Instalacja
Standardowa
Plik follow_the_bomb.txt do addons/amxmodx/data/lang
Wymagane Moduły
Testowane
na Counter-Strike 1.6 i Condition Zero
Followthebomb.zip 12,02 KB 370 Ilość pobrań
Napisane przez HuBa
w 09.11.2008 19:26
Napisane przez HuBa
w 29.08.2008 10:14
real.rar 3,67 KB 604 Ilość pobrań
Napisane przez HuBa
w 29.08.2008 09:59
Napalm Nades
Opis
Ten plugin dodaje do gry napalm który będzie można kupić i rzucać do nieprzyjaciela,bądź do drużyny ![]()
Wymagania
* AMXX: Wersja 1.8.0 lub wyższa
* Moduły: FakeMeta, HamSandwich
Instalacja
* Plik *.amxx do folderu plugins,dopisać napalm_nades.amxx do plugins.ini
* Plik flame.spr do folderu sprites w cstrike
* Plik *.sma do folderu scripting
* Aby zmienić modele lub dźwięki udaj się do *.sma i na samym początku masz wszystko
Komendy
* say /napalm Kup napalm
Cvary
* napalm_on <0/1> Włącza/Wyłącza napalm
* napalm_override <0/1> Jak włączone wszystkie Granaty He to napalm
* napalm_price <1000> - Koszt napalmu (jeśli napalm_override wyłączony )
* napalm_buyzone <0/1> Jeśli włączony gracz musi być w strefie kupowanie by kupić nade (jeśli napalm_override wyłączony)
* napalm_radius <240.0> Promień działania napalmu
* napalm_hitself <0/1> Jeśli włączone właściciel napalmu też dostaje od niego obrażenia
* napalm_ff <0/1> Jeśli włączone napalm rani drużynę
* napalm_spread <0/1> - Gracze palący się mogą innych zapalić jak ci ich dotkną
* napalm_duration <5> - Jak długo pali się napalm w sekundach
* napalm_damage <2> - ile ogień zabiera obrażeń co 0.2 sekundy
* napalm_cankill <0/1> - czy ogień może zabić ofiarę napalmu
* napalm_slowdown <0.5> - Szybkość palenia się ognia wolno 0.1-0.9 szybko
napalm.rar 68,82 KB 959 Ilość pobrań
Napisane przez HuBa
w 28.08.2008 10:02
- ut_killstreak_advanced (default 3) - włącza/wyłącza kill report, hudmessages 1 = Tylko wiadomości w hudzie 2 = Tylko dzwięki 3 = Dzwięki i wiadomości w hudzie Każda inna liczba wyłącza plugin - ut_killstreak_hs (domyślnie 1) -> włącza/wyłącza 2 dźwięki wraz wiadomością w hudzie o Zabiciu Strzałem w Głowę - ut_killstreak_knife (domyślnie 1) -> włącza/wyłącza 2 dźwięki wraz wiadomością w hudzie o Zabiciu nożem - ut_firstblood (domyślnie 1) -> włącza/wyłącza 2 dźwięki wraz wiadomością w hudzie o Pierwszej Krwi - ut_nade_events (domyślnie 1) -> włącza/wyłącza 2 dźwięki wraz wiadomością w hudzie o Zabiciu Granatem - ut_suicide_events (domyślnie 1) -> włącza/wyłącza 2 dźwięki wraz wiadomością w hudzie o Samobójstwie - ut_doublekill_events (domyślnie 1) -> włącza/wyłącza 2 dźwięki wraz wiadomością w hudzie o Podwójnym Zabiciu - ut_roundcout_sounds (domyślnie 1) -> włącza/wyłącza Licznik rund wraz z 3 dźwiękami na początku rundy,wiadomością w hudzie
d.rar 1,31 MB 5476 Ilość pobrań
Napisane przez HuBa
w 27.08.2008 10:32
- Fun - Engine - Counter-Strike - CSXCvary
* amx_dice <on|off>
Type: COMMAMD
Default: on
Description: Turns dice games on or off
* amx_dice_delay <180>
Type: CVAR
Default: 180
Description: Sets the time players have to wait before gambling again
(Set either in amxx.cfg or by amx_cvar command)
* amx_dice_monstermod <1|0>
Type: CVAR
Default: 0
Description: Enable/Disable Monstermod support
(You need activate monstermod to use this option)
* amx_dice_admin <1|0>
Type: CVAR
Default: 0
Description: Enable/Disable amx_dice_delay for admins
(use ADMIN_ACCESS to set the flag)
* amx_dice_statictimes <1|0>
Type: CVAR
Default: 0
Description: Switch between static- and random-times for prizes
Use this CVARS when 'amx_dice_statictimes' is ENABLED (all times in seconds):
o amx_dice_nightclubtime <seconds>
Default: 15
Description: Sets the prize-time of NightClub
o amx_dice_slaptime <seconds>
Default: 12
Description: Sets the prize-time of Slap Disease
o amx_dice_oldmantime <seconds>
Default: 10
Description: Sets the prize-time of Old Man
o amx_dice_humanbombtime <seconds>
Default: 15
Description: Sets the prize-time of Human TimeBomb
o amx_dice_drunkardtime <seconds>
Default: 20
Description: Sets the prize-time of Smoking Drunkard
o amx_dice_nocliptime <seconds>
Default: 10
Description: Sets the prize-time of Noclip
o amx_dice_godmodetime <seconds>
Default: 15
Description: Sets the prize-time of Godmode
o amx_dice_zeusmodetime <seconds>
Default: 20
Description: Sets the prize-time of Zeusmode
o amx_dice_lukeskywalkertime <seconds>
Default: 20
Description: Sets the prize-time of Luke Skywalker
o amx_dice_racecartime <seconds>
Default: 17
Description: Sets the prize-time of Race Car
o amx_dice_invisiblegodtime <seconds>
Default: 17
Description: Sets the prize-time of Invisible God
o amx_dice_invisibletime <seconds>
Default: 17
Description: Sets the prize-time of Invisible Normal
o amx_dice_wildridetime <seconds>
Default: 3
Description: Sets the prize-time of Wild Ride
* amx_dice_debug <0>
Default: 0
Description: Enable/Disable Debug mode.
o 0 - Debug mode disabled
o 1 - Normal Debug mode
o 2 - Advanced Debug Mode
* amx_dice_playmode <1>
Default: 1
Description: Specify which team(s) are able to roll the dice.
o 1 - ALL
o 2 - Only T
o 3 - Only CT
* amx_dice_badprizes <abc..>
Default: abcdefghijklm
Description: Enable all BAD PRIZES you want.
o a = Win 100 Chickens
o b = Nightclub
o c = Deadly Slap Disease
o d = Burning
o e = Wild Ride
o f = Old Man
o g = Human Timebomb
o h = Smoking Drunkard
o i = Lose :xP:
o j = Bankrupt
o k = Win 50 Crabs (or Monsters)
o l = Hit by Lightning
o m = Go Blind
* amx_dice_goodprizes <abc..>
Default: abcdefghijklm
Description: Enable all GOOD PRIZES you want.
o a = No Clip
o b = Godmode
o c = Zeusmode
o d = Luke Skywalker
o e = Win Health
o f = Race Car
o g = Invisible God
o h = Invisible Normal
o i = Win :xP:
o j = Win Money
o k = Full Equipment
o l = Unlimited Ammo
o m = Para Action (Rambo)say roll the dice say rollthedice say roll teh dice say i feel lucky say rtd say dados say suerte
rtd_complete-pack.rar 724,09 KB 127 Ilość pobrań
roll_the_dice.sma 115,76 KB 125 Ilość pobrań
roll_the_dice.amxx



Moja zawartość