Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Krzysztof97 - zdjęcie

Krzysztof97

Rejestracja: 26.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.01.2013 19:07
-----

Moje tematy

[Prośba]Przerobienie pluginu vip

10.01.2013 18:57

Witajcie!
Proszę o przeróbkę pluginu vip z vipgeneratora.
Otóż zależy mi na otrzymywaniu armoru i he dopiero po 15 sekundach.
Do tego hp za zwykłego killa wynosi tyle co za hs'a(30hp).
Sma:
http://wklej.org/id/920684/
Pozdrawiam

[Problem] HNS shop problem z kompilacją

29.12.2012 00:06

Witajcie!
Przerobiłem sobie plugin sklep hns na mój serwerek(żeby nie było "nupskich" grawitek, smoke itd... :D) i mam błędy przy kompilacji.
Errory:
Spoiler


Pozdrawiam

Prośba QTM_Peyote statystyki

22.12.2012 15:58

Witajcie!
Mam pytanie.
Otóż co mam zrobić, żeby w codzie by QTM Peyote szło dawać więcej niż 120 danej statystyki?
Pozdrawiam

[ROZWIĄZANE] 1/x na zabicie z generatora klas dodaje się do każdej broni

20.12.2012 21:47

Witajcie!
Mam problem.
Mianowicie, gdy robię klasę w generatorze klas i jest w niej funkcja np. 1/1 z awp, to dodaje się to automatycznie do wszystkich broni(nawet jeśli nie zaznaczę np. usp w generatorze to usp też ma 1/1).
Co tutaj bym musiał zedytować, żeby tylko do scouta 1/4(inny plugin) było aktywne?(jestem zielony w pawnie:D)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	   
new const nazwa[]   = "test";
new const opis[]    = "xxx";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[test] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}


Pozdrawiam

[Bug] Natychmiastowe zabicie po wybuchu he

10.10.2012 16:20

Witajcie!
Mam problem, z moim codem, otóż obojętnie czy gracz posiada perk dający szansę na natychmiastowe zabicie he czy nie zabija on natychmiast(np. na klasie, która po prostu ma he).
Proszę o pomoc:)
Jeśli trzeba to mogę podać amxx.cfg itp...
Pozdrawiam:)