Witajcie!
Proszę o przeróbkę pluginu vip z vipgeneratora.
Otóż zależy mi na otrzymywaniu armoru i he dopiero po 15 sekundach.
Do tego hp za zwykłego killa wynosi tyle co za hs'a(30hp).
Sma:
http://wklej.org/id/920684/
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Krzysztof97
Rejestracja: 26.07.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.01.2013 19:07




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 50
- Odwiedzin: 4 296
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 61 lat
- Urodziny: Maj 5, 1964
-
Imię
Krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Blubla
Kontakt
1
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Krzysztof97 nie posiada znajomych
Moje tematy
[Prośba]Przerobienie pluginu vip
10.01.2013 18:57
[Problem] HNS shop problem z kompilacją
29.12.2012 00:06
Witajcie!
Przerobiłem sobie plugin sklep hns na mój serwerek(żeby nie było "nupskich" grawitek, smoke itd...
) i mam błędy przy kompilacji.
Errory:
Pozdrawiam
Przerobiłem sobie plugin sklep hns na mój serwerek(żeby nie było "nupskich" grawitek, smoke itd...
Errory:
Spoiler
SMA:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team sklep.sma(18) : error 010: invalid function or declaration sklep.sma(114 -- 116) : error 029: invalid expression, assumed zero sklep.sma(209) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string) sklep.sma(210) : warning 217: loose indentation sklep.sma(210) : error 017: undefined symbol "Masz" sklep.sma(210) : error 017: undefined symbol "r" sklep.sma(210) : error 029: invalid expression, assumed zero sklep.sma(210) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 7 Errors. Done.
SMA:
//////////////////////////////////////////////////
//////////////Sklep HNS by Waq 1.1////////////////
//////////////////////////////////////////////////
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "Sklep HNS"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Waq"
#define Klawisze (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|
(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
new const gszPrefixShop[] = "Cs-Kang";
new const IP[] = "91.204.161.55:27042";
new szName[32];
new gmsgScoreInfo;
new costFragHE, costFragFB, costFragHP,
costFragRespawn, costFragLosRespawn, costFragRandom;
new bHE, bFB, bHP, bRespawn, bLosRespawn, bRandom;
new gbHe[33], gbFlash[33], gbHp[33], gbRespawn[33],
gbLosRespawn[33], gbLotto[33];
new ileHP;
new bool:gbSpeed[33], bool:gbSpeedMin[33],
bool:gbCamo[33], bool:gbInvi[33], bool:gbBigJump[33];
new SideJump[33], Float:SideJumpDelay[33]
new CTModels[] = {"urban", "gsg9","gign", "sas"}
new TModels[] = {"terror", "leet","artic", "guerilla"}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
new ip[22];
get_user_ip(0, ip, charsmax(ip));
if(!equal(IP, ip))
{
set_fail_state("Ten Sklep niemoze byc kopiowany ~ Waq");
}
register_clcmd("say kup","Menu");
register_clcmd("say /kup","Menu");
register_clcmd("say_team kup","Menu");
register_clcmd("say_team /kup","Menu");
register_clcmd("say sklep","Menu");
register_clcmd("say /sklep","Menu");
register_clcmd("say_team sklep","Menu");
register_clcmd("say_team /sklep","Menu");
register_clcmd("say shop","Menu");
register_clcmd("say /shop","Menu");
register_clcmd("say_team shop","Menu");
register_clcmd("say_team /shop","Menu");
costFragHE= register_cvar
("waq_he_cost", "6");
costFragFB= register_cvar
("waq_flash_cost", "3");
costFragHP= register_cvar
("waq_hp_cost", "10");
costFragRespawn= register_cvar
("waq_respawn_cost", "12");
costFragLosRespawn= register_cvar
("waq_los_respawn_cost", "4");
costFragRandom= register_cvar
("waq_lotto_cost", "4");
ileHP= register_cvar
("waq_ile_hp", "100");
bHE= register_cvar
("waq_he","1");
bFB= register_cvar
("waq_flash","2");
bHP= register_cvar
("waq_hp","1");
bRespawn= register_cvar
("waq_respawn","1");
bLosRespawn= register_cvar
("waq_los_respawn","3");
bRandom= register_cvar
("waq_lotto","3");
gmsgScoreInfo= get_user_msgid
("ScoreInfo");
register_menucmd (register_menuid
("Menu_klawiszy"), (Klawisze, "Uzyj_Menu");
register_event ("HLTV",
"eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
register_event ("HLTV",
"eventRoundInit2", "a", "1=0", "2=0");
register_event ("DeathMsg",
"Hook_Deathmessage", "a");
register_event ("DeathMsg",
"Hook_Deathmessage2", "a");
register_event
("CurWeapon","eventCurWeapon","be","1=1");
}
public client_putinserver(id){
for(new i = 1; i<33; i++){
gbHe[i] = 0;
gbFlash[i] = 0;
gbHp[i] = 0;
gbRespawn[i] = 0;
gbLosRespawn[i] = 0;
gbLotto[i] = 0;
gbSpeed[i] = false;
gbSpeedMin[i] = false;
gbBigJump[i] = false;
}
}
public eventRoundInit(){
for(new i = 1; i<33; i++){
gbHe[i] = 0;
gbFlash[i] = 0;
gbHp[i] = 0;
gbRespawn[i] = 0;
gbLosRespawn[i] = 0;
gbLotto[i] = 0;
gbSpeed[i] = false;
gbSpeedMin[i] = false;
gbBigJump[i] = false;
}
}
public eventRoundInit2(){
new id = read_data( 2 );
fm_set_user_gravity( id, 1.0 );
fm_set_user_maxspeed( id, 250.0 );
if ( gbCamo[id] == true ) {
set_task( 1.0, "reset_model", id ) ;
}
else if ( gbInvi[id] == true ) {
set_task(
1.0,"koniec_niewidzialnosci",id);
}
}
public Hook_Deathmessage(){
for(new i = 1; i<33; i++){
gbSpeed[i] = false;
gbSpeedMin[i] = false;
gbBigJump[i] = false;
}
}
public Hook_Deathmessage2(){
new id = read_data( 2 )
fm_set_user_gravity( id, 1.0 )
fm_set_user_maxspeed( id, 250.0 )
if ( gbCamo[id] == true ) {
set_task( 1.0, "reset_model", id )
}
else if ( gbInvi[id] == true ) {
set_task(
1.0,"koniec_niewidzialnosci",id)
}
}
public Menu(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
return;
new MenuText[512]
new ma_fragi = get_user_frags(id);
format(MenuText,511,"\ySklepik Ganiany \rby
Masz \r[\y%d Fragi/ow\r]^n^n\r1. \wKup HE \r
[\y%d Fragow\r]^n\r2. \wKup FB \r[\y%d Fragi\r]^n^n
\r3. \wKup +%d HP \r[\y%d Fragow\r]^n\r4. \wKup
Respawn \r[\y%d Fragow\r]^n^n\r5. \wLosuj Respawn \r
[\y%d Fragi\r]^n\r6. \wLosowanie \r[\y%d Fragi\r]^n^n
\r0. \wWyjscie",
ma_fragi, get_pcvar_num
(costFragHE),get_pcvar_num(costFragFB),get_pcvar_num
(ileHP),get_pcvar_num(costFragHP),get_pcvar_num
(costFragRespawn),get_pcvar_num
(costFragLosRespawn),get_pcvar_num(costFragRandom))
show_menu(id, Klawisze, MenuText, -1,
"Menu_klawiszy");
}
public Uzyj_Menu(id, key)
{
new ma_fragi = get_user_frags(id);
switch(key)
{
case 0:
{
if(!is_user_alive(id)) {
ColorChat(id, RED,
"^x03[%s]^x01Musisz byc zywy !",gszPrefixShop)
return PLUGIN_HANDLED
}
if (get_user_frags(id) <
get_pcvar_num(costFragHE)) {
ColorChat(id, RED,
"^x03[%s]^x01 Masz za malo fragow ! ^x03( %d / %d
)",gszPrefixShop, ma_fragi, get_pcvar_num(costFragHE))
return PLUGIN_HANDLED
}
if(gbHe[id]==get_pcvar_num
(bHE)){
ColorChat(id, BLUE,
"^x04[%s]^x01 Wykorzystales juz mozliwosc kupienia
HE!",gszPrefixShop);
return PLUGIN_HANDLED
}
gbHe[id]++
fm_set_user_frags(id,
get_user_frags(id) - get_pcvar_num(costFragHE))
fm_give_item(id,
"weapon_hegrenade")
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]
^x01 Zakupiles:^x04 HE",gszPrefixShop)
refreshfrags(id)
}
case 1:
{
if(!is_user_alive(id)) {
ColorChat(id, RED,
"^x03[%s]^x01Musisz byc zywy !",gszPrefixShop)
return PLUGIN_HANDLED
}
if (get_user_frags(id) <
get_pcvar_num(costFragFB)) {
ColorChat(id, RED,
"^x03[%s]^x01 Masz za malo ragow ! ^x03( %d / %d
)",gszPrefixShop, ma_fragi, get_pcvar_num(costFragFB))
return PLUGIN_HANDLED
}
if(gbFlash[id]==get_pcvar_num
(bFB)){
ColorChat(id, BLUE,
"^x04[%s]^x01 Wykorzystales juz mozliwosc kupienia
Flasha!",gszPrefixShop);
return PLUGIN_HANDLED
}
gbFlash[id]++
fm_set_user_frags(id,
get_user_frags(id) - get_pcvar_num(costFragFB))
fm_give_item(id,
"weapon_flashbang")
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]
^x01 Zakupiles:^x04 Granat Oslepiajacy",gszPrefixShop)
refreshfrags(id)
}
case 2:
{
if(!is_user_alive(id)) {
ColorChat(id, RED,
"^x03[%s]^x01Musisz byc zywy !",gszPrefixShop)
return PLUGIN_HANDLED
}
if (get_user_frags(id) <
get_pcvar_num(costFragHP)) {
ColorChat(id, RED,
"^x03[%s]^x01 Masz za malo ragow ! ^x03( %d / %d
)",gszPrefixShop, ma_fragi, get_pcvar_num(costFragHP))
return PLUGIN_HANDLED
}
if(gbHp[id]==get_pcvar_num
(bHP)){
ColorChat(id, BLUE,
"^x04[%s]^x01 Wykorzystales juz mozliwosc kupienia
HP!",gszPrefixShop);
return PLUGIN_HANDLED
}
gbHp[id]++
fm_set_user_frags(id,
get_user_frags(id) - get_pcvar_num(costFragHP))
fm_set_user_health(id,
get_user_health(id) + get_pcvar_num(ileHP))
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]
^x01 Zakupiles:^x04 Dodatkowe %d HP",gszPrefixShop,
get_pcvar_num(ileHP))
refreshfrags(id)
}
case 3:
{
if(is_user_alive(id)) {
ColorChat(id, RED,
"^x03[%s]^x01Musisz byc martwy !",gszPrefixShop)
return PLUGIN_HANDLED
}
if (get_user_frags(id) <
get_pcvar_num(costFragRespawn)) {
ColorChat(id, RED,
"^x03[%s]^x01 Masz za malo ragow ! ^x03( %d / %d
)",gszPrefixShop, ma_fragi, get_pcvar_num
(costFragRespawn))
return PLUGIN_HANDLED
}
if(gbRespawn[id]
==get_pcvar_num(bRespawn)){
ColorChat(id, BLUE,
"^x04[%s]^x01 Wykorzystales juz mozliwosc kupienia
Respawna!",gszPrefixShop);
return PLUGIN_HANDLED
}
gbRespawn[id]++
fm_set_user_frags(id,
get_user_frags(id) - get_pcvar_num(costFragRespawn))
set_task(0.5,
"respawn_player",id);
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]
^x01 Zakupiles:^x04 Respawn",gszPrefixShop)
refreshfrags(id)
}
case 4:
{
if(is_user_alive(id)) {
ColorChat(id, RED,
"^x03[%s]^x01Musisz byc martwy !",gszPrefixShop)
return PLUGIN_HANDLED
}
if (get_user_frags(id) <
get_pcvar_num(costFragLosRespawn)) {
ColorChat(id, RED,
"^x03[%s]^x01 Masz za malo ragow ! ^x03( %d / %d
)",gszPrefixShop, ma_fragi, get_pcvar_num
(costFragLosRespawn))
return PLUGIN_HANDLED
}
if(gbLosRespawn[id]
==get_pcvar_num(bLosRespawn)){
ColorChat(id, BLUE,
"^x04[%s]^x01 Wykorzystales juz mozliwosc losowania
Respawna!",gszPrefixShop);
return PLUGIN_HANDLED
}
gbLosRespawn[id]++
fm_set_user_frags(id,
get_user_frags(id) - get_pcvar_num
(costFragLosRespawn))
los_respawn(id)
refreshfrags(id)
}
case 5:
{
if(!is_user_alive(id)) {
ColorChat(id, RED,
"^x03[%s]^x01Musisz byc zywy !",gszPrefixShop)
return PLUGIN_HANDLED
}
if (get_user_frags(id) <
get_pcvar_num(costFragRandom)) {
ColorChat(id, RED,
"^x03[%s]^x01 Masz za malo ragow ! ^x03( %d / %d
)",gszPrefixShop, ma_fragi, get_pcvar_num
(costFragRandom))
return PLUGIN_HANDLED
}
if(gbLotto[id]==get_pcvar_num
(bRandom)){
ColorChat(id, BLUE,
"^x04[%s]^x01 Wykorzystales juz mozliwosc kupienia
Losowania!",gszPrefixShop);
return PLUGIN_HANDLED
}
gbLotto[id]++
fm_set_user_frags(id,
get_user_frags(id) - get_pcvar_num(costFragRandom))
Losowanko(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
los_respawn(id){
switch(random_num(1, 100)){
case 1..33:{
ColorChat(id, RED, "^x04[%s]
^x01 wylosowales ^x04 Respawn",gszPrefixShop);
set_task(0.5,
"respawn_player",id);
}
case 34..100:{
ColorChat(id, RED, "^x04[%s]
^x01 wylosowales ^x04 Pusty Los",gszPrefixShop);
}
}
}
public Losowanko(id)
{
get_user_name(id, szName, 31);
switch(random_num(1,136))
{
case 1..7:{ // PUSTY LOS
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal [Pusty Los]", szName)
}
case 8..16:{// 2x MNIEJ FRAGOW
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal [Dwa razy mniej fragow]", szName)
fm_set_user_frags(id,
get_user_frags(id) / 2)
}
case 17..20:{// 1 FRAG
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal [1 fraga]", szName)
fm_set_user_frags(id,
get_user_frags(id) + 1)
}
case 21..25:{// SMIERC
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal [Smierc]", szName)
user_kill(id, 0)
}
case 26..30:{// +10 FRAGOW
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal^x04 [+10 fragow]", szName)
fm_set_user_frags(id,
get_user_frags(id) + 10)
}
case 31..35:{// +10 FRAGOW
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal^x04 [+10 fragow]", szName)
fm_set_user_frags(id,
get_user_frags(id) + 10)
}
case 36..40:{// 1 FRAG
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal [1 fraga]", szName)
fm_set_user_frags(id,
get_user_frags(id) + 1)
}
case 41..42:{// Smoke
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal^x04 [Smoke]", szName)
fm_give_item(id,
"weapon_smokegrenade")
}
case 43..48:{// -8 fragow
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal [-8 fragow]", szName)
fm_set_user_frags(id,
get_user_frags(id) - 8)
}
case 49..55:{// 2 razy wiecej fragow
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal^x04 [Dwa razy wiecej fragow]",
szName)
fm_set_user_frags(id,
get_user_frags(id) * 2)
}
case 56..62:{// 1hp
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal [1 HP]", szName)
fm_set_user_health ( id, 1)
}
case 63..67:{// pusty los
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal [Pusty Los]", szName)
}
case 68..72:{// niewidzialnosc
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal^x04 [Niewidzialnosc]", szName)
fm_set_user_rendering(id,
kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 10)
gbInvi[id] = true
}
case 73..78:{// 20 hp
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal [20HP]", szName)
fm_set_user_health(id, 20)
}
case 79..90:{// scout
fm_give_item(id,
"weapon_scout");
cs_set_user_bpammo(id,
CSW_SCOUT, 0);
cs_set_weapon_ammo
(find_ent_by_owner(1, "weapon_scout", id), 1);
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal^x04 [Scouta]", szName)
}
case 91..95:{// God mode na 15 sec
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal^x04 [GodMode na 15 Sec]", szName)
fm_set_user_godmode(id, 1)
set_task
(20.0,"koniec_godmod",id)
}
case 96..100:{// 1 FRAG
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal [1 fraga]", szName)
fm_set_user_frags(id,
get_user_frags(id) + 1)
}
case 101..106:{// 1 FRAG
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal^x04 [50 fragow]", szName)
fm_set_user_frags(id,
get_user_frags(id) + 50)
}
case 107..112:{// HE
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal [Granat HE]", szName)
fm_give_item(id,
"weapon_hegrenade")
}
case 113..120:{// 200HP
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal^x04 [200 HP]", szName)
fm_set_user_health ( id, 200)
}
case 121..128:{// Slap
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal [Kopa]", szName)
m_slap(id)
}
case 129..136:{// Camouflage
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz:
^x03%s^x01 wylosowal^x04 [Camouflage]", szName)
new CsTeams:team =
cs_get_user_team(id)
if (team == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id,
TModels)
gbCamo[id] = true
}
else if (team == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id,
CTModels)
gbCamo[id] = true
}
}
}
refreshfrags(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public respawn_player(id){
if (!is_user_connected(id) || is_user_alive
(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
return;
set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
dllfunc(DLLFunc_Think, id)
if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag)
== DEAD_RESPAWNABLE)
{
dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)
}
}
public refreshfrags(id){
new ideaths=cs_get_user_deaths(id);
new ifrags=pev(id, pev_frags);
new kteam=_:cs_get_user_team(id);
message_begin( MSG_ALL, gmsgScoreInfo,
{0,0,0}, 0 );
write_byte( id );
write_short( ifrags );
write_short( ideaths);
write_short( 0 );
write_short( kteam );
message_end();
}
public reset_model(id) {
cs_reset_user_model(id)
gbCamo[id] = false
}
public koniec_niewidzialnosci(id){
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone,
0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
gbInvi[id] = false
}
public koniec_godmod(id){
fm_set_user_godmode(id, 0)
}
public m_slap(id){
user_slap(id, 0)
user_slap(id, 0)
user_slap(id, 0)
user_slap(id, 0)
user_slap(id, 0)
}
public client_PreThink(id)
{
if(is_user_connected(id) && gbBigJump[id])
{
new button = entity_get_int(id,
EV_INT_button)
new jump = (button & IN_JUMP)
new flags = entity_get_int(id,
EV_INT_flags)
new onground = flags & FL_ONGROUND
if( jump && onground)
SideJump[id] = 1
}
}
public client_PostThink(id)
{
if(is_user_connected(id) && gbBigJump[id])
{
new Float:gametime = get_gametime()
new button = entity_get_int(id,
EV_INT_button)
new jump = (button & IN_JUMP)
new Float:vel[3]
new Float:delay=1.0
new Float:pow=1.0
new Float:hight=1000.0
entity_get_vector
(id,EV_VEC_velocity,vel)
if( (gametime - SideJumpDelay[id] >
delay) && SideJump[id] && jump ) {
vel[0] *= pow
vel[1] *= pow
vel[2] = hight
entity_set_vector
(id,EV_VEC_velocity,vel)
SideJump[id] = 0
SideJumpDelay[id] = gametime
}
else
SideJump[id] = 0
}
}
Pozdrawiam
Prośba QTM_Peyote statystyki
22.12.2012 15:58
Witajcie!
Mam pytanie.
Otóż co mam zrobić, żeby w codzie by QTM Peyote szło dawać więcej niż 120 danej statystyki?
Pozdrawiam
Mam pytanie.
Otóż co mam zrobić, żeby w codzie by QTM Peyote szło dawać więcej niż 120 danej statystyki?
Pozdrawiam
[ROZWIĄZANE] 1/x na zabicie z generatora klas dodaje się do każdej broni
20.12.2012 21:47
Witajcie!
Mam problem.
Mianowicie, gdy robię klasę w generatorze klas i jest w niej funkcja np. 1/1 z awp, to dodaje się to automatycznie do wszystkich broni(nawet jeśli nie zaznaczę np. usp w generatorze to usp też ma 1/1).
Co tutaj bym musiał zedytować, żeby tylko do scouta 1/4(inny plugin) było aktywne?(jestem zielony w pawnie:D)
Pozdrawiam
Mam problem.
Mianowicie, gdy robię klasę w generatorze klas i jest w niej funkcja np. 1/1 z awp, to dodaje się to automatycznie do wszystkich broni(nawet jeśli nie zaznaczę np. usp w generatorze to usp też ma 1/1).
Co tutaj bym musiał zedytować, żeby tylko do scouta 1/4(inny plugin) było aktywne?(jestem zielony w pawnie:D)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "test";
new const opis[] = "xxx";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[test] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Pozdrawiam
[Bug] Natychmiastowe zabicie po wybuchu he
10.10.2012 16:20
Witajcie!
Mam problem, z moim codem, otóż obojętnie czy gracz posiada perk dający szansę na natychmiastowe zabicie he czy nie zabija on natychmiast(np. na klasie, która po prostu ma he).
Proszę o pomoc:)
Jeśli trzeba to mogę podać amxx.cfg itp...
Pozdrawiam:)
Mam problem, z moim codem, otóż obojętnie czy gracz posiada perk dający szansę na natychmiastowe zabicie he czy nie zabija on natychmiast(np. na klasie, która po prostu ma he).
Proszę o pomoc:)
Jeśli trzeba to mogę podać amxx.cfg itp...
Pozdrawiam:)
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Krzysztof97
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość