#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Pomper [PREMIUM]";
new const opis[] = "Posiada dużo hp +1/7 z pompy";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Pomper [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idattacker, idinflictor, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & (1<<1))
{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && random_num(1,7) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Krzysztof97
Rejestracja: 26.07.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.01.2013 19:07
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 50
- Odwiedzin: 3 234
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 60 lat
- Urodziny: Maj 5, 1964
-
Imię
Krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Blubla
Kontakt
1
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Krzysztof97 nie posiada znajomych
#493064 [ROZWIĄZANE] 1/x na zabicie z generatora klas dodaje się do każdej broni
Napisane przez Amaroq w 24.12.2012 02:11
Teraz powinno działać
#326570 Przekazywanie perku innej osobie ( /daj, /oddaj )
Napisane przez Kaleka w 25.11.2011 21:12
Plugin umożliwia przekazywanie Perków między graczami.
Została dodana wersja dla tych którzy używają wytrzymałość perku
Plugin był dostępny na stronie QTM_Peyote, której już nie ma.
Nie jestem autorem tego pluginu, od siebie dodałem tylko wersje z wytrzymałością
Dla serwerów z starym Cod: [QTM COD:MW Mod] Komenda /daj - AMXX.pl: Support AMX Mod X
say /daj - otwiera menu przekazywania perku
say /oddaj - otwiera menu przekazywania perku
1. Wrzucamy skompilowany plugin na nasz serwer.
2. Dopisujemy do plugins-codmod.ini:
OddajPerk.amxxLub
OddajPerk_wytrzymalosc.amxx
Dla serwerów bez wgranej wytrzymałości perków:
OddajPerk.sma 2,49 KB 2678 Ilość pobrań
OddajPerk.amxx
OddajPerk.amxx 3,77 KB 329 Ilość pobrań
Dla serwerów z wgraną wytrzymałością perków:
OddajPerk_wytrzymalosc.amxx 3,91 KB 153 Ilość pobrań
OddajPerk_wytrzymalosc.sma 2,58 KB 951 Ilość pobrań
OddajPerk_wytrzymalosc.amxx
#492209 [ROZWIĄZANE] 1/x na zabicie z generatora klas dodaje się do każdej broni
Napisane przez Piotreq183 w 21.12.2012 14:40
Na końcu includ'ów dopisujesz(chyba, że już masz):
pod tym dajesz:
W Public plugin_init dajesz
A na końcu dajesz:
Zamiast CSW_XXX dajesz swoją broń, a w miejscu random_num(1,X) zamiast X wpisujesz jaka ma być szansa na zabicie
#include <hamsandwich>
pod tym dajesz:
#define DMG_BULLET (1<<1)
W Public plugin_init dajesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_JedenZ");
A na końcu dajesz:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XXX && random_num(1,X) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Zamiast CSW_XXX dajesz swoją broń, a w miejscu random_num(1,X) zamiast X wpisujesz jaka ma być szansa na zabicie
#462738 [Szukam]Podstawowy cod mod
Napisane przez Eryk95 w 29.09.2012 18:47
Jeżeli chodzi Ci o ten najważniejszy plugin to łap.
QTM_CodMod.sma 38,94 KB 40 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Tu masz całą paczkę: http://amxx.pl/topic...te/#entry414821
QTM_CodMod.sma 38,94 KB 40 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Tu masz całą paczkę: http://amxx.pl/topic...te/#entry414821
#463462 Serwer nie startuje nie wiadomo dlaczego
Napisane przez Gość w 02.10.2012 09:51
;engine ;fakemeta ;geoip ;sockets ;regex ;nvaultUsuń średniki, zapisz zmiany, zresetuj serwer,
Pokaż error_logi.
#459784 [Szukam] Plugin rezerwacja nicku
Napisane przez Gurume w 20.09.2012 15:56
#459785 [Szukam] Plugin rezerwacja nicku
Napisane przez Gurume w 20.09.2012 15:57
Ten plugin ci zadziała na 100%
#457840 [ROZWIĄZANE] Szukam vipa na serwer z modelem dla TT i CT + kilkoma dodatkami
Napisane przez Play 4FuN w 13.09.2012 19:42
#454879 [ROZWIĄZANE] Plugin roundsounds
Napisane przez Equilibrium w 02.09.2012 18:29
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Krzysztof97
- Regulamin