Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Krzysztof97 - zdjęcie

Krzysztof97

Rejestracja: 26.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.01.2013 19:07
-----

#493064 [ROZWIĄZANE] 1/x na zabicie z generatora klas dodaje się do każdej broni

Napisane przez Amaroq w 24.12.2012 02:11

Teraz powinno działać
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Pomper [PREMIUM]";
new const opis[] = "Posiada dużo hp +1/7 z pompy";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Pomper [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idattacker, idinflictor, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & (1<<1))
{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && random_num(1,7) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#326570 Przekazywanie perku innej osobie ( /daj, /oddaj )

Napisane przez Kaleka w 25.11.2011 21:12

Dołączona grafika
Plugin umożliwia przekazywanie Perków między graczami.
Została dodana wersja dla tych którzy używają wytrzymałość perku
Plugin był dostępny na stronie QTM_Peyote, której już nie ma.
Nie jestem autorem tego pluginu, od siebie dodałem tylko wersje z wytrzymałością
Dla serwerów z starym Cod: [QTM COD:MW Mod] Komenda /daj - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dołączona grafika
say /daj  -  otwiera menu przekazywania perku
say /oddaj  -  otwiera menu przekazywania perku


Dołączona grafika
1. Wrzucamy skompilowany plugin na nasz serwer.
2. Dopisujemy do plugins-codmod.ini:
OddajPerk.amxx
Lub
OddajPerk_wytrzymalosc.amxx

Dołączona grafika
Dla serwerów bez wgranej wytrzymałości perków:
Załączony plik  OddajPerk.sma   2,49 KB  2678 Ilość pobrań
  OddajPerk.amxx
Załączony plik  OddajPerk.amxx   3,77 KB  329 Ilość pobrań


Dla serwerów z wgraną wytrzymałością perków:
Załączony plik  OddajPerk_wytrzymalosc.amxx   3,91 KB  153 Ilość pobrań

Załączony plik  OddajPerk_wytrzymalosc.sma   2,58 KB  951 Ilość pobrań
  OddajPerk_wytrzymalosc.amxx
  • +
  • -
  • 37


#492209 [ROZWIĄZANE] 1/x na zabicie z generatora klas dodaje się do każdej broni

Napisane przez Piotreq183 w 21.12.2012 14:40

Na końcu includ'ów dopisujesz(chyba, że już masz):
#include <hamsandwich>

pod tym dajesz:
#define DMG_BULLET (1<<1)

W Public plugin_init dajesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_JedenZ");

A na końcu dajesz:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XXX && random_num(1,X) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Zamiast CSW_XXX dajesz swoją broń, a w miejscu random_num(1,X) zamiast X wpisujesz jaka ma być szansa na zabicie


#462738 [Szukam]Podstawowy cod mod

Napisane przez Eryk95 w 29.09.2012 18:47

Jeżeli chodzi Ci o ten najważniejszy plugin to łap.
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   38,94 KB  40 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

Tu masz całą paczkę: http://amxx.pl/topic...te/#entry414821
  • +
  • -
  • 1


#463462 Serwer nie startuje nie wiadomo dlaczego

Napisane przez Gość w 02.10.2012 09:51

;engine
;fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
;nvault
Usuń średniki, zapisz zmiany, zresetuj serwer,
Pokaż error_logi.


#459784 [Szukam] Plugin rezerwacja nicku

Napisane przez Gurume w 20.09.2012 15:56

http://speedy.sh/mYspk/SRN-0.4.2.rar


#459785 [Szukam] Plugin rezerwacja nicku

Napisane przez Gurume w 20.09.2012 15:57

Ten plugin ci zadziała na 100% :>


#457840 [ROZWIĄZANE] Szukam vipa na serwer z modelem dla TT i CT + kilkoma dodatkami

Napisane przez Play 4FuN w 13.09.2012 19:42

Łap link do generatora VIP: http://amxx.pl/vipgenerator/ ;)
  • +
  • -
  • 1


#454879 [ROZWIĄZANE] Plugin roundsounds

Napisane przez Equilibrium w 02.09.2012 18:29

Pokaż logi z konsoli servera. Możesz np. zapisać w pliku txt a potem ctrl+F i wpisać nazwę nutki.// edit W roundsound.ini zmien "TT" na "T" przy namiarach do plików.
  • +
  • -
  • 1