Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Krzysztof97
Rejestracja: 26.07.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.01.2013 19:07
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 50
- Odwiedzin: 3 228
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 60 lat
- Urodziny: Maj 5, 1964
-
Imię
Krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Blubla
Kontakt
1
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Krzysztof97 nie posiada znajomych
Moje posty
W temacie: Bank fragow-limit
29.12.2012 09:53
Podpinam się do prośby:D
W temacie: [ROZWIĄZANE] 1/x na zabicie z generatora klas dodaje się do każdej broni
23.12.2012 17:15
Mam tak:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Pomper [PREMIUM]"; new const opis[] = "Posiada dużo hp +1/7 z pompy"; new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[Pomper [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } fwTakeDamage_JedenZ(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }i nie działa;/
W temacie: [ROZWIĄZANE] 1/x na zabicie z generatora klas dodaje się do każdej broni
23.12.2012 15:47
Zedytowałem na inną klasę i mam tak:
Pozdro
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Pomper [PREMIUM]"; new const opis[] = "Posiada dużo hp +1/7 z pompy"; new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[Pomper [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }i nie działa(specjalnie 1/2 do testów, bo na 2 magazynki by musiało wejść);/
Pozdro
W temacie: [ROZWIĄZANE] 1/x na zabicie z generatora klas dodaje się do każdej broni
22.12.2012 21:32
Mógłbyś mi podać amxx? Bo u mnie przy lokalnej kompilacji error 1 jest i nie działa;p
W temacie: [ROZWIĄZANE] 1/x na zabicie z generatora klas dodaje się do każdej broni
22.12.2012 16:34
Próbuję i lipa:
Takie errory w kompilatorze wyskakują:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "Rasiu [PREMIUM]"; new const opis[] = "Posiada m4 + 1/10 z każdej broni"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B)) { client_print(id, print_chat, "[Rasiu [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Takie errory w kompilatorze wyskakują:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team codclass_PomperPREMIUM.sma(20) : warning 217: loose indentation codclass_PomperPREMIUM.sma(22) : warning 217: loose indentation codclass_PomperPREMIUM.sma(41) : error 017: undefined symbol "ma_klase" codclass_PomperPREMIUM.sma(41) : warning 215: expression has no effect codclass_PomperPREMIUM.sma(41) : error 001: expected token: ";", but found "]" codclass_PomperPREMIUM.sma(41) : error 029: invalid expression, assumed zero codclass_PomperPREMIUM.sma(41) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors.Pozdro
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: Krzysztof97
- Regulamin