Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Krzysztof97 - zdjęcie

Krzysztof97

Rejestracja: 26.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.01.2013 19:07
-----

Moje posty

W temacie: Bank fragow-limit

29.12.2012 09:53

Podpinam się do prośby:D

W temacie: [ROZWIĄZANE] 1/x na zabicie z generatora klas dodaje się do każdej broni

23.12.2012 17:15

Mam tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)				 
new const nazwa[]   = "Pomper [PREMIUM]";
new const opis[]			    = "Posiada dużo hp +1/7 z pompy";
new const bronie			    = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
  client_print(id, print_chat, "[Pomper [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
fwTakeDamage_JedenZ(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
															    if(!is_user_connected(idattacker))
																															    return HAM_IGNORED;
															    if(!ma_klase[idattacker])
																															    return HAM_IGNORED;
															    if(!(damagebits & DMG_BULLET))
																															    return HAM_IGNORED;
															    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && random_num(1,2) == 1)
																															    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
															    return HAM_IGNORED;
}
i nie działa;/

W temacie: [ROZWIĄZANE] 1/x na zabicie z generatora klas dodaje się do każdej broni

23.12.2012 15:47

Zedytowałem na inną klasę i mam tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)				 
new const nazwa[]   = "Pomper [PREMIUM]";
new const opis[]			    = "Posiada dużo hp +1/7 z pompy";
new const bronie			    = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
  client_print(id, print_chat, "[Pomper [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
															    if(!is_user_connected(idattacker))
																															    return HAM_IGNORED;
															    if(!ma_klase[idattacker])
																															    return HAM_IGNORED;
															    if(!(damagebits & DMG_BULLET))
																															    return HAM_IGNORED;
															    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && random_num(1,2) == 1)
																															    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
															    return HAM_IGNORED;
}
i nie działa(specjalnie 1/2 do testów, bo na 2 magazynki by musiało wejść);/
Pozdro

W temacie: [ROZWIĄZANE] 1/x na zabicie z generatora klas dodaje się do każdej broni

22.12.2012 21:32

Mógłbyś mi podać amxx? Bo u mnie przy lokalnej kompilacji error 1 jest i nie działa;p

W temacie: [ROZWIĄZANE] 1/x na zabicie z generatora klas dodaje się do każdej broni

22.12.2012 16:34

Próbuję i lipa:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
	   
new const nazwa[]   = "Rasiu [PREMIUM]";
new const opis[]    = "Posiada m4 + 1/10 z każdej broni";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B))
{
  client_print(id, print_chat, "[Rasiu [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

Takie errory w kompilatorze wyskakują:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_PomperPREMIUM.sma(20) : warning 217: loose indentation
codclass_PomperPREMIUM.sma(22) : warning 217: loose indentation
codclass_PomperPREMIUM.sma(41) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codclass_PomperPREMIUM.sma(41) : warning 215: expression has no effect
codclass_PomperPREMIUM.sma(41) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_PomperPREMIUM.sma(41) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_PomperPREMIUM.sma(41) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.
Pozdro