Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

makel9 - zdjęcie

makel9

Rejestracja: 22.08.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.08.2010 16:40
-----

#21434 vote pluginu czy wlaczyc only hs

Napisane przez makel9 w 27.10.2008 10:27

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "HS czy nie?"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Mlody"



new choice[2]

new cvar, g_time, w_time, h_time





public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	cvar = register_cvar("vote", "1")

	g_time = register_cvar("vote_time", "10")

	w_time = register_cvar("vote_wait", "20")

	h_time = register_cvar("vote_hold", "18")

	register_menucmd(register_menuid("menu_1"),(1<<0)|(1<<1),"licz_glosy")

	new Float:votetime = get_pcvar_float(g_time)

	set_task(votetime,"votemod") 

	

	server_cmd("amx_pausecfg pause hitbox.amxx")

	server_cmd("amx_hitbox abcdefg")

	register_clcmd("say a", "votemod")

	

	// Add your code here...

}



public votemod()

{

	if (get_pcvar_num(cvar) == 1)

	{

		new nazwa_mapy[32];

		get_mapname(nazwa_mapy, 32 );

		

		if(containi(nazwa_mapy, "aim_") !=-1) 

		{

			

			new hold = get_pcvar_num(h_time)

			show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Chcesz grac tylko na headshoty?^n^n1: Tak^n2: Nie", hold, "menu_1")

			new Float:timer = get_pcvar_float(w_time)

			set_task(timer,"sprawdz_glosy")

			choice[0] = 0

			choice[1] = 0

			return PLUGIN_HANDLED  

		}

	}

	return PLUGIN_CONTINUE

}



public licz_glosy(id,key)

{

	new name[32]

	get_user_name(id,name,31)

	new co[8] = "Tak"

	if (key == 1) co = "Nie"

	client_print(0,print_chat,"* %s zaglosowal na %s", name, co)

	++choice[key]

	return PLUGIN_HANDLED

}



public sprawdz_glosy(id)

{

	if (choice[0] >= choice[1])

	{

		client_print(0,print_chat,"* Headshot only wlaczony. (Gra na heady ^"%d^") (Gra zwykla ^"%d^"). *",choice[0],choice[1])

		server_cmd("amx_pausecfg enable hitbox.amxx")

		server_cmd("amx_hitbox a")

		server_cmd("amx_nukem_jk")

		set_hudmessage(205,55,55,-1.0,-1.0,0,6.0,12.0,0.1);

		show_hudmessage(id, "Zaczynamy rzeznie! HS only wlaczony!")

	}

	else

	{

		client_print(0,print_chat,"* Gramy zwyczajnie!. (Gra zwykla ^"%d^") (Gra na heady ^"%d^"). *",choice[1],choice[0])

		server_cmd("amx_hitbox abcdefg")

		server_cmd("amx_nukem_jk")

		set_hudmessage(118,238,0,-1.0,-1.0,0,6.0,12.0,0.1);

		show_hudmessage(id, "Zaczynamy rzeznie! HS only wylaczony!")

	}

	return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 1


#17830 Wynik

Napisane przez makel9 w 01.10.2008 23:03

Wynik by MaKeL v 1.1

Opis:
Na początku każdej rundy wyswietla sie wiadomosc z wynikiem np:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Instalacja:
Standard

//"Plugin powinien być w formie archiwum"
//Pavulon

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#15833 He_Bomb_Boom

Napisane przez makel9 w 15.09.2008 22:23

He_Bomb_Boom v 1.0 by MaKeL

OPIS :

Jeśli mamy bombe w ekwipunku niekoniecznie w dłoni i jesli blisko nas wybuchnie granat zabierajac nam 40 Hp (mozna zmienic)
Bomba wybucha powodujac nasza śmierc

INStALACJA :

Standardowa

CVARY :

na razie brak

PS :

Kawałek kodu zaczerpniety z pluginu BooM HeadShoot! mam nadzieje ze autorzy nieobrażą sie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1