Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

niceq - zdjęcie

niceq

Rejestracja: 23.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.10.2011 15:25
-----

Moje tematy

klasa ninja

04.10.2011 14:55

proszę usunac grawitacje i zamiast grawitacji dodac poczworny skok



/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Ninja (Klasa Premium)";
new const opis[] = "1/3 z kosy,4 skoki w powietrzu niewidzialny na nozu ";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new const autor[] = "Radim - www.Valkiria.com.pl"
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy!", nazwa)
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Klasa %s stworzona przez radim'a", nazwa, autor)
set_user_gravity(id, 0.3)
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_gravity(id, 0.3)
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && !random(5))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Naprawi ktos grawitacje cod mod

03.10.2011 15:11

nie wiem dlaczego grawitacja na ninja tylk oprzez 1 runde. proszę zrobice zeby wciarz byla





/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Ninja (Klasa Premium)";
new const opis[] = "1/5 z kosy, mniejsza grawitacja, niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new const autor[] = "Radim - www.xxxx.com.pl"
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy!", nazwa)
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Klasa %s stworzona przez radim'a", nazwa, autor)
set_user_gravity(id, 0.3)
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_gravity(id, 0.8)
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && !random(5))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Prosze o napisanie klasy opis klasy w temacie

03.10.2011 14:23

Klasa ninja premium
ma usp lub glocka
mniejsza grawitacje
na nozu niewidzialny
ma 1/5 z kosy
proszę na dzis jak mozna dam wielki +

Napisze mi ktos klase ninja

02.10.2011 18:22

Witam napisze mi ktos klase ninja premium
zeby miala mala grawitacje
glocka lub usp na nozu niewidzialna
1\6 na zabicie z noza

Prosze o usuniecie dawanie pkt w kondycje

02.10.2011 17:51

Proszęo usuniecie dawanie pkt w kondycje a zamiast kondycji dajcie jaka inna umijetnosc jak by ktos mogl ale nie trzeba