Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Danio97 - zdjęcie

Danio97

Rejestracja: 22.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.12.2011 18:57
-----

Moje tematy

Problem z odznakami na BF2

22.07.2011 13:30

Pobralem BF2 Rank Mod PL v1.5.5 z mozliwoscia restartowania statysk BF2 Rank Mod PL v1.5.5 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
lecz problem polega na tym ze nie dzialaja odznaki gracz jak zdobedzie ta odznake to pisze mu np. odznaki: 1 ale problem w tym ze ona nie dziala ma np odznake expert z shotguna to dalej jest tak samo widziany a powinien byc lekko niewidzialny proszę o pomoc niewiem w czym tkwi problem dam wam wycinek z badgepowers:

//Bf2 Rank Mod badge powers File
//Contains all the power giving etc checking functions.

#if defined bf2_powers_included
#endinput
#endif
#define bf2_powers_included

public set_speed(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) || freezetime ) return;

new Float:speed;

if ( g_imobile[id] )
{
speed = 100.0;
}
else
{
if ( cs_get_user_vip(id) )
{
//VIPs only have 1 speed no matter the weapon
speed = 227.0;
}
else
{
new weapon = get_user_weapon(id);

speed = gCSWeaponSpeed[weapon];

if ( gCurrentFOV[id] <= 45 )
{
switch(weapon)
{
case CSW_SCOUT: speed = 220.0;
case CSW_SG550, CSW_AWP, CSW_G3SG1: speed = 150.0;
}
}
}

new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG];
if ( smglevel )
{
//15 units faster per level.
speed += (smglevel * 15.0);
}
}

if ( speed != get_user_maxspeed(id) )
{
set_user_maxspeed(id, speed);
}
}

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}

public remove_imobile(id)
{
g_imobile[id] = false;

set_speed(id);
}

public give_userweapon(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new bool:givenitem = false;

new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);

set_user_health(id, hp);

givenitem = true;
}

new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);

if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");

}

if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}

givenitem = true;
}
}

new CsArmorType:ArmorType;

switch (numofbadges[id])
{
case 6 .. 11: {
if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 50 )
{
cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM);
givenitem = true;
}
}

case 12 .. 17: {
if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 100 )
{
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
givenitem = true;
}
}

case 18 .. 24: {
cs_set_user_armor(id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM);
givenitem = true;
}
}

if ( givenitem )
screen_flash(id, 0, 255, 0, 100); //Green screen flash
}