Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

fura60xx - zdjęcie

fura60xx

Rejestracja: 20.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.07.2011 09:39
-----

Moje tematy

Problem z odbijaniem pocisków

23.07.2011 16:41

Witam to znowu ja , mam taki problem , ponieważ chcę dać klasie , żeby miała 1/4 odbicie pocisku i przy kompilowaniu pokazują mi się błędy , zamieszcze .sma i błędy jakie wyskakują z góry dziękuje za pomoc.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Pancernik";
new const opis[] = "Ma 110 hp , Odbija pociski (Klasa Premium)";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:ma_klase[33];


public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(!ma_klase[] || && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
		return HAM_IGNORED;
		
	cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
	return HAM_SUPERCEDE;
}
	
	return HAM_IGNORED;
}

I błędy

codclass_pancernik.sma(36) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_pancernik.sma(36) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_pancernik.sma(36) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_pancernik.sma(36) : fatal error 107: too many error messages on one line

Szukam kodu na pancerz .

23.07.2011 15:06

Witam mam jedno pytanie , ponieważ jest taki item jak " Pancerz Neomexowy" (czy coś takiego) i on odbija pociski cy można zrobić taką klase , że będzie miała to jako umiejętność?

Co robie źle (pomocy) !?

22.07.2011 08:35

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#include <codmod>

new const nazwa[] = "Zabijaka";
new const opis[] = "Ma 120 hp , jest szybki i ma duale";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 90;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;


public plugin_init() 
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

proszę o pomoc nie wiem co jest nie tak zamiesze jeszcze błędy jakie mi wyskakują przy kompilowaniu .

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_zabijaka.sma(19) : error 055: start of function body without function header
codclass_zabijaka.sma(28) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codclass_zabijaka.sma(28) : warning 215: expression has no effect
codclass_zabijaka.sma(28) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_zabijaka.sma(28) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_zabijaka.sma(28) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.

Round soundy się nie odtwarzają

20.07.2011 21:32

Witam , mam mały problem

zrobiłem tak jak jest napisane tutaj amx_roundsound - AMXX.pl: Support AMX Mod X
patrze czy w konsoli wyskakuje to co powinno wyskoczyć . No i muzyczki się ładują jest ich załadowanych 20 plugin niby działa , ale gdy jest koniec rundy to muzyka nie gra nie wiem czemu .
Prosiłbym o wasza pomoc .
P.S Niedawno sciągałem plugin sound_mp3 i muzyczki też ściągało ale muzyka na końcu rundy nie grała .