Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

K!113r - zdjęcie

K!113r

Rejestracja: 18.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.03.2018 21:59
*****

#568352 [ROZWIĄZANE] Wyzerowanie zadanych obrazen w swoja druzyne

Napisane przez K!113r w 30.08.2013 11:43

http://amxx.pl/topic...e-na-obrazenia/

+ sprawdzanie czy drużyna ofiary jest taka sama jak napastnika


  • +
  • -
  • 1


#567920 [ROZWIĄZANE] Errory w menu

Napisane przez K!113r w 28.08.2013 15:00

Kwadratowe masz od tablic, okrągłe od funkcji (własnych, tych publicznych, zwykłych, stocków, jak i tych z bibliotek, natywnych), a klamry masz do bloków instrukcji.
  • +
  • -
  • 1


#567903 [ROZWIĄZANE] Errory w menu

Napisane przez K!113r w 28.08.2013 13:59

W tworzeniu menu masz błąd, zamiast obrazenia(id) to obrazenia[id] etc.
  • +
  • -
  • 1


#567801 Dodawanie zoomu do broni

Napisane przez K!113r w 28.08.2013 03:48

3)
Zarejestruj Ham_TakeDamage, może być post, robisz tam if(!random(x)) i w tym warunku wywołujesz ofierze screenfade, był chyba nawet stock na to.
  • +
  • -
  • 1


#567772 Nauka AMXX na wideo!

Napisane przez K!113r w 27.08.2013 23:16

Jak się nie umie poradzić z problemem to ja zawsze po kilkunastu próbach odpuszczam i przeważnie robiąc coś innego oświeca mnie. Nie wiem po co tutoriale wideo, to nie jest praca w gimpie aby pokazywać jak coś się robi, wystarczy przeczytać podstawy z działu tutoriale i działać, nikt chyba nie będzie robił poradników o wszystkim, czego sami musimy się nauczyć, to nie jest kopanie rowów, aby nauczyć się danych chwytów szpadla i jazda, ja cokolwiek pisząc zawsze czegoś się nauczę.
  • +
  • -
  • 1


#567636 Czolganie - modyfikacja [Obnizenie modelu]

Napisane przez K!113r w 27.08.2013 15:26

Zrób sobie tablice boolean, przy wciśnięciu ustawiaj graczowi wartość na true, a gdy puścił na false i wtedy możesz dać warunek do obniżania.
  • +
  • -
  • 1


#566955 Problem z teleportem

Napisane przez K!113r w 25.08.2013 07:42

A nie raczej new Float: ... ?
  • +
  • -
  • 1


#566879 Prosba o pomoc z tworzeniem apteczki

Napisane przez K!113r w 24.08.2013 20:44

Task i dodawanie hp z fun'a wystarczy, dodatkowo sprawdzaj np. w prethinku gracza czy trzyma ppm i czy jego broń to c4, wtedy uruchamiasz task z x czasem i niech działa w nieskończoność, jeżeli gracz puści ppm lub zmieni broń (else wcześniejszego warunku) sprawdzaj czy task o danym id (dla każdego gracza osobny) istnieje, jeśli tak to usuń task. To taka podpowiedź z mojej strony, ostatniego czasu rzadko daje gotowy kod, tym lepiej dla Was :).
  • +
  • -
  • 1


#566875 Problem z teleportem

Napisane przez K!113r w 24.08.2013 20:24

Kopiowałeś kawałek kodu? Bo trochę warunek nieprzemyślany, jeżeli gracz nie żyje to kod się nie wykonuje i drugi warunek nie jest brany pod uwagę, lecz jeśli żyje to nie potrzebnie wykonuje się drugi warunek, bo jeśli gracz żyje to musi być połączony. Ten ent to po co bo nie rozumiem? Ja bym go wywalił i warunek z classname też, wystarczy sprawdzić czy gracz żyje i od razu zapisać jego położenie. Jeżeli dobrze pamiętam to gdy tablica podawana jest jako parametr to zwracany wektor położenia jest we float, żeby mieć integer należy przypisać wartość zwracaną przez tą funkcje czyli zmienna = pev() co raczej przy wektorach nie przechodzi, lecz przy np. pobieraniu życia owszem. Musisz mieć tablice float. Przy wczytywaniu ustawiaj wektor z origin_gracza[][]. Wtedy powinno śmigać.
  • +
  • -
  • 1


#566382 Nie działa plugin z muzyką na bombę.

Napisane przez K!113r w 23.08.2013 13:08

Jeżeli ten dźwięk jest w .wav to chyba wywołanie graczowi stopsound wystarczy, a jeżeli mp3 to było chyba mp3 stop.
Nie jestem pewien tych komend, ale jeżeli są dobre (wpisz w konsole gdy ten dźwięk się odtwarza) to dalej Pinokio idzie sam :).
  • +
  • -
  • 1


#566320 Dobry sposób na blokadę ataku

Napisane przez K!113r w 23.08.2013 09:22

Tak
  • +
  • -
  • 1


#565412 [ROZWIĄZANE] Blokada broni snajperskich - problem

Napisane przez K!113r w 20.08.2013 20:08

Gdyż po każdej zmianie broni, strzale i innych duperelach, na które reaguje curweapon włączana jest blokada, wywal z tego public'a blokada = true i zrób osobnego publica dla komendy.
  • +
  • -
  • 1


#563934 Plugin na flage

Napisane przez K!113r w 15.08.2013 21:07

tutki już są, będę taki dobrotliwy i znajde Ci odpowiednią kombinacje tutków

http://amxx.pl/topic/60353-flagi/

To powinno wystarczyć, lecz dla większej edukacji warunki dobrze znać

http://amxx.pl/topic/5396-warunki/

 

z takim arsenałem wiedzy powinieneś sobie poradzić, jeżeli nie poczytaj o pętlach i zastosuj moją

1. Przeczytaj poradnik o flagach ze zrozumieniem i przejdź do kolejnego punktu

2. Przeczytaj poradnik o warunkach ze zrozumieniem i przejdź do kolejnego punktu

3. Pomyśl co i jak masz zrobić, i przejdź do kolejnego punktu

4. Zrób co zamierzałeś, jeżeli masz z tym problemy przejdź do pkt 1.

 


  • +
  • -
  • 1


#563929 "Zrozumieć Plugin."

Napisane przez K!113r w 15.08.2013 21:01

Nie rozumiem czego nie rozumiesz, chodź rozumiem, że możesz czegoś nie rozumieć.

"public" - odsyłam do tutorialu dotyczącym rodzajów funkcji w pawnie (public i_ten_napis_za_nią(tu_możesz_mieć_pewne_argumenty) taki zapis sprawia, że tworzysz sobie publiczną funkcje [jej własności poznasz w tutorialu, o którym wcześniej napisałem] fraza po "public" to nazwa funkcji, coś jak imię, w nawiasach może nic nie być [jak przy plugin_init()], lecz może coś być)

[troche źle napisałem tego posta, myśle że się połapiesz, nie chce mi się tego przerabiać :D]

 

tutaj przykład

(...)
public plugin_init()
{
register_plugin("da", "da", "da")
register_clcmd("say /test1", "funkcja_komendy1")
register_clcmd("say /test2", "funkcja_komendy2")
}
(...) // jakiś kod pomiędzy
public funkcja1()
{
client_print(0, 3, "To sie wyswietla kazdemu")
}
// teraz czas wywołać tą funkcje w jakimś momencie
public funkcja_komendy1(id) // register_clcmd przesyła jako pierwszy argument id gracza który wpisał daną fraze w konsoli, możemy to zawsze użyć :)
{
funkcja1() //tak wywołujemy, nie podajemy żadnych parametrów do przesłania dla funkcja1 gdyż przy tworzeniu sobie tego nie zażyczyliśmy
}
public funkcja2(liczba) // funkcja posiada parametr, jest nią liczba całkowita, więc możemy sobie przy wywołaniu tej funkcji coś przesłać
// niech to będzie funkcja zwiększająca liczbę o 5
{
new wynik = liczba + 5 //do zmiennej która ma być wynikiem przypisujemy wartość argumentu i od razu dodajemy 5
return wynik //nasza funkcja będzie nad wyraz ciekawa, gdyż od razu będzie nam zwracała wynik
}
public funkcja_komendy2(id)
{
// tu sobie wywołamy powyższą funkcje i wyślemy liczbe którą chcemy powiększyć o 5, lecz przygotujmy się też na wynik
new zwracany_wynik_funkcji
zwracany_wynik_funkcji = funkcja2(8) // w zmiennej zwracany_wynik_funkcji będzie się znajdować liczba 13
// teraz ją wypiszemy jeszcze, a co
client_print(id, print_chat, "zwrocona zostala liczba %d", zwracany_wynik_funkcji) // można użyć print_chat lub 3, jest to to samo, gdyż w enum'ie za fraze print_chat podstawiane jest 3, poczytaj również o enumach ^^
// więcej nie ma co mieszać w funkcji

is_user_alive() używamy gdy chcemy sprawdzić czy gracz żyje (najlepiej przed działaniami na graczu), po co zastępować takie coś? to wystarczy :)

 

Napisz czego nie rozumiesz w drobniejszych szczegółach to na pewno pomożemy, bo tak to ja nie rozumiem,

}


  • +
  • -
  • 1


#563251 [ROZWIĄZANE] Gracz o danym ID nie zadaje obrażeń CT

Napisane przez K!113r w 13.08.2013 20:47

Najprościej byłoby zapisać dane id do zmiennej globalnej zarejestrować Ham_TakeDamage jako pre (post = 0) i sprawdzać czy id osoby zadającej obrażenia jest równy zapisanemu wcześniej id, dodatkowo sprawdzić czy ofiara jest członkiem grupy ct, jeśli z założenia warunki będą prawdziwe powinniśmy zwrócić HAM_SUPERCEDE
  • +
  • -
  • 1