Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

K!113r - zdjęcie

K!113r

Rejestracja: 18.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.03.2018 21:59
*****

#623213 Modele z League of Legends i inne pliki

Napisane przez White w 07.03.2014 11:12

Kiedyś miałem ambitny plan zrobienia LOL Moda, ale niestety trudno jest zebrać ekipę. Może komuś się do czegoś te pliki przydadzą.

 

Modele:

40991556033207368992.jpg

download.png

http://www42.zippyshare.com/v/50085378/file.html

Dźwięki:

download.png

http://www11.zippyshare.com/v/97599337/file.html

Skonwertowane obrazki z gry League of Legends do formatu .jpg w wersji wiosna/zima:

download.png

http://www39.zippyshare.com/v/77992164/file.html

  • +
  • -
  • 15


#622848 Warn za niby spam

Napisane przez Warjat w 05.03.2014 20:00

Napisałem taką wiadomość 

Mógłbyś pomóc ? http://amxx.pl/topic...-jak-w-bullpup/ z góry dziękuję 

Do moderatora CheQ 

i tutaj moje pytanie od kiedy nie można prosić o pomoc ?

 

Wyżej wymienione zdanie jest traktowane jako spam na pw ?

 

Proszę pokazać mi w regulaminie punktu w którym nie mogę napisać do moderatora wiadomości 


  • +
  • -
  • -1


#623022 Warn za niby spam

Napisane przez DarkGL w 06.03.2014 17:01

Ja mam przynajmniej jedną dziennie, ciekawe czy ty byś odpowiadał na każde wezwanie do pomocy.

 

Czasami tesknię za tymi czasami  ;>


  • +
  • -
  • 10


#622524 Problem z przesyłaniem danych przez task

Napisane przez Niide w 04.03.2014 18:22

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale czy nie lepiej zdefiniować na początku pluginu nowej zmiennej np. "parametr" i potem użyć tego w ten sposób?

new parametr[5];
restarty(ile_razy)
{
      parametr = ile_razy;
      set_task(2.0, "ustawienia", _, _, _, "a", ile_razy)
}

public ustawienia()
{
      if(parametr == 4)
            ZAPISUJ = true
      client_print(0, print_chat, "START")
}

Jeżeli nie (źle zrozumiałem) to minusujcie ile wlezie :D

 

BTW. W Twoim kodzie jest tak, że task uruchomi się ile_razy(=4) z rzędu, nie wiem czy takie było zamierzenie więc nic z tym nie robiłem...


  • +
  • -
  • -3


#621753 Czas sie przywitac!

Napisane przez Engi w 02.03.2014 11:42


Teraz nadeszła era Counter Strike: Global Offensive :)

 

Raczej era lol'a, cs:go w mniejszym stopniu "udupił" jeden-szóstkę

 

Cześć.


  • +
  • -
  • -1


#621783 Vip generator Problem z menu

Napisane przez Beeee w 02.03.2014 12:52

Problem z generatorem vip nie działa menu broni , nie wyświetla może ktoś sprawdzi i potwierdzi.

 




#620035 Po 3 dniach wróciliśmy!

Napisane przez csdark w 25.02.2014 18:47

Kiedy bedzie dzialac Generator VIP??




#565946 ConVary - SourceMod'owe odpowiedniki cvarów

Napisane przez Wolen w 22.08.2013 07:39

Wprowadzenie
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ConVary są dostępne poprzez uchwyty (handles). Są dwa sposoby, w jaki możemy uzyskać handle ConVar'a. Jeśli tworzysz ConVar, który już istnieje zostanie automatycznie wykorzystany ten, który był pierwszy. 
Uwaga: Uchwyty ConVarów są unikalne dla danego ConVara i nie ma potrzeby ich zwalniania, bądź usuwania.
 
 
 
 
Znajdowanie ConVarów
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Znajdowanie ConVarów jest bardzo proste. Na przykład, powiedzmy, że chcemy użyć mp_startmoney z Counter-Strike: Source. 

new Handle:g_hStartMoney
 
public OnPluginStart()
{
	g_hStartMoney = FindConVar("mp_startmoney")
}

Uwaga: FindConVar() zwróci INVALID_HANDLE jeśli ConVar nie zostanie znaleziony. Weź to pod uwagę, jeśli będziesz próbował czytać ConVar'y z innych pluginów.
 
 
 
Tworzenie ConVarów
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prosty ConVar zawiera dwa parametry, nazwę oraz domyślną wartość. W każdym razie, dobrym pomysłem jest dodanie opisu ;).

new Handle:g_hEnabled
 
public OnPluginStart()
{
	g_hEnabled = CreateConVar("myplugin_enabled", "1", "Sets whether my plugin is enabled")
}

Możesz także określić ograniczone wartości. Na przykład, stwórzmy cvar o nazwie myplugin_ratio, którego wartość cvar'u nie może wynosić więcej niż 1.0 lub mniej niż 0.1 :).

new Handle:g_hEnabled
 
public OnPluginStart()
{
	g_hEnabled = CreateConVar("myplugin_ratio",
			"0.6",
			"Sets a vote ratio",
			_,	/* Flags will be discussed later */
			true,	/* Has a minimum */
			0.1,
			true,	/* Has a maximum */
			1.0)
}

Domyślna wartość może być dowolnego typu danych i nie ogranicza ona przyszłych typów, które mogą być stosowane. Niemniej jednak, minimalne i maksymalne ograniczenia należy zawsze interpretować jako wartości typu float. Jeśli tworzysz ConVar, który już istnieje, otrzymasz do niego uchwyt. Co więcej, sam handle będzie identyczny. Opis, domyślna wartość lub ograniczenia nie zostaną zmienione.

 

 

 

Używanie/Zmienianie ConVarów
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zarządzanie ConVar'ami jest bardzo proste. Na przykład, powiedzmy, że chcemy zmienić mp_startmoney, ale zachowamy starą wartość i przywrócimy ją później. Ponowne wykorzystanie naszego kodu z FindConVar.

new g_oldmoney
 
SetStartMoney(newmoney)
{
	g_oldmoney = GetConVarInt(g_hStartMoney)
	SetConVarInt(g_hStartMoney, newmoney)
}
 
RestoreStartMoney()
{
	SetConVarInt(g_hStartMoney, g_oldmoney)
}

Choć istnieją różne funkcji dla typów wartości (float, string, et cetera), wewnętrzne dane są zawsze zapisywane w ten sam sposób. Na przykład ten kod działa:

public GetStartMoney()
{
	decl String:buffer[128]
 
	GetConVarString(g_hStartMoney, buffer, sizeof(buffer))
 
	return StringToInt(buffer)
} 

Choć mp_startmoney jest liczbą całkowitą, to może jeszcze zostać przywrócona jako ciąg.

 

 

 

Flagi
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ConVary mogą mieć liczbę flag do zmiany ich zachowania. Kilka ważnych flag to:

  • FCVAR_PROTECTED - Poufne informacje (nie powinny być narażone na klientów oraz logi).
  • FCVAR_NOTIFY - Klienci są powiadamiani o zmianach.
  • FCVAR_CHEAT - Może zostać tylko użyte jeśli sv_cheat wynosi 1.
  • FCVAR_REPLICATED - Ustawienia są przymusowe dla klientów <może tutaj być błąd w tłumaczeniu> (oryginał: Setting is forced to clients.)
UnsetCheatVar(Handle:hndl)
{
	new flags = GetConVarFlags(hndl)
	flags &= ~FCVAR_CHEAT
	SetConVarFlags(hndl, flags)
}
 
SetCheatVar(Handle:hndl)
{
	new flags = GetConVarFlags(hndl)
	flags |= FCVAR_CHEAT
	SetConVarFlags(hndl, flags)
}

W oryginale była jeszcze wzmianka o zmianie callback'ów, lecz postanowił, że skoro nie do końca to pojmuję nie będę tego tykał ^^, a więc to będzie na tyle :D.

 

Źródło: http://wiki.alliedmo...eMod_Scripting)

 


  • +
  • -
  • 5


#618149 Za ile kupic reklame?

Napisane przez 1337 w 19.02.2014 18:39

Kup za tryliard złotych powinno być git




#613759 Po 3 dniach wróciliśmy!

Napisane przez Beeee w 08.02.2014 23:11

Długo jeszcze ten generator vip będzie dead ?




#612573 Po 3 dniach wróciliśmy!

Napisane przez MANIOK JADALNYY w 06.02.2014 17:05

Wszystko zostanie naprawione, jednak dajcie nam na to trochę czasu :) Proszę pisać w tym temacie co jeszcze nie działa, a działało w niedzielę, proszę nie dublować zgłoszeń, jeśli ktoś już o czymś pisał to nie wymieniać tego ponownie.

Generatory na dzień dzisiejszy mają dość niski priorytet, więc uzbrójcie się w cierpliwość

To czym jest dla was priorytet . Ile mam czekać na powrócenie generatora  klas i vipa




#612566 Po 3 dniach wróciliśmy!

Napisane przez `YNRE. w 06.02.2014 16:54

Wszystko zostanie naprawione, jednak dajcie nam na to trochę czasu :) Proszę pisać w tym temacie co jeszcze nie działa, a działało w niedzielę, proszę nie dublować zgłoszeń, jeśli ktoś już o czymś pisał to nie wymieniać tego ponownie.

Generatory na dzień dzisiejszy mają dość niski priorytet, więc uzbrójcie się w cierpliwość

 

A kiedy będę mógł się spodziewać VIP Generatora? Bo chciałem stworzyć nowego, bo troche źle zrobiłem poprzedniego i mi się buguje i VIP staje się całkowicie niewidzialny. Chciałbym zniwelować ten problem jak najszybciej. Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • -5


#608857 Skarga na CheQ

Napisane przez Gość w 24.01.2014 19:04

Czytaj ze zrozumieniem


Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.

Napisałem to nie bez powodu.
Temat "Crash przy zmianie mapy." w dziale dot. Problemów z HLDS pasuje do większości tematów tam zawartych, a więc wcale nie wskazuje na problem, z którym się zmagasz, a jedynie na pospolite jego objawy.

 

Nie bądź samolubny



Jeśli uda się Twój problem w przyszłości rozwiązać, czego Ci serdecznie życzę, to, niestety, ale przy takim jego nazwaniu, kolejna osoba o podobnym problemie, nie odnajdzie gotowego już rozwiązania tego problemu, gdyż nazwałeś go zbyt ogólnikowo.
Nie wiem, czy jesteś na tyle samolubny, że nie chcesz, by inni mogli rozwiązać ten sam problem, który Ciebie dręczy, czy też masz tak głęboko w poważaniu osoby, które chcą Ci pomóc, że nie jesteś w stanie poświęcić kilkunastu sekund, by nazwać swój temat tak, jak należy.
 

Bądź kulturalny



Wiem natomiast, że tego typu ignorancji nie tolerujemy na tym forum z szacunku do osób pomagających oraz całej społeczności graczy, pozwalając im w przyszłości skorzystać z gotowych już porad udzielonych na naszym forum, AMXX.pl.
Dostosuj się do zasad panujących na forum, w tym wypadku także do ogólnych zasad kultury i szacunku do innych. Nie bądź samolubny i nie oczekuj pomocy, samemu nawet nie starając się wysilić na tyle, by opisać swój problem.
 

Bądź samodzielny


debug not enabled!
L 01/24/2014 - 16:37:31: [amxx] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Odnoszę wrażenie, że nie zadałeś sobie najmniejszego trudu w celu rozwiązania swojego problemu.

Otrzymałeś wyraźne polecenie z samego AMXX, ale zamiast przeczytać i dostosować się doń, wolisz bezmyślnie kopiować proste polecenie, wklejając je publicznie i jedynie się ośmieszając.

 

Bądź empatyczny


Zrozum, że nawet pomimo tej ignorancji, nie można Ci pomóc, nie znając przyczyn Twojego problemu, a tym bardziej jego szczegółów.

Nawet, jeśli ktoś zechciałby Ci pomóc pomimo tej ignorancji i braku szacunku wobec niego, to nie jest w stanie, dopóki nie udzielisz mu wymaganych informacji.

 

Ucz się na błędach


Wiele osób popełniło już podobne błędy. Nie powielaj ich i pomóż pomóc sobie samemu.

Popatrz, jakie informacje są potrzebne do podania w przypadku crasha serwera i załącz je.

Postaraj się także, by informacje te były czytelne dla odbiorcy, które to przecież zamierza Ci pomóc.

 

Wyciągaj wnioski


Wyciągnij wnioski z faktu, że usunięto Twój temat. Przeczytaj jeszcze raz powód i przemyśl, czy faktycznie nie warto zrobić tego w uprzejmiejszy i czytelniejszy sposób.

Mam nadzieję, że te kilka krótkich porad pomoże Ci w przyszłości łatwiej formułować Twoje problemy tak, by były one czytelne, możliwe do rozwiązania, a same rozwiązania mogły pomóc także innym osobom z podobnym problemem w przyszłości.

 

PS


Wracając do sedna, skargę uważam za bezpodstawną, zgodnie z powyższym.




#603788 Osoby roku 2013 - Wyniki

Napisane przez Gość w 10.01.2014 21:41

Uwaga! Zawartość tylko dla osób pełnoletnich!

Spoiler




#603519 [ROZWIĄZANE] W jaki sposób działają pluginy bez dopisywania ich do "plugi...

Napisane przez Mister Silenzo w 09.01.2014 23:45

sebul, nazwałem to "plugins-*.ini", gdyż nazwa po myślniku może być jakakolwiek, a najważniejszy jest fragment "plugins-". Dodatkowo potwierdzone info, stworzyłem plik "plugins-test.ini" w katalogu "configs" i dopisałem do niego plugin "test.amxx". Plugin wczytał się zaraz po pluginach z "plugins.ini". Dzięki za szybką odpowiedź i proszę o zamknięcie :>


PS. DarkGL przegląda mój temat wow, taki fejm, wow, uszanowanko ;-;
  • +
  • -
  • 2