Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PROstyCzlowiek - zdjęcie

PROstyCzlowiek

Rejestracja: 18.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.08.2011 12:07
-----

#281008 Perk Palec Zeusa

Napisane przez DarkGL w 10.08.2011 22:25

Perk pozwala na strzelanie piorunami z ręki :>

http://www.youtube.com/watch?v=D4pX0wcVzi8

Konfiguracja:
w sma znajdziemy
#define TIME_SHOT 2.5
#define RANGE 60.0
#define DAMAGE 60.0
tutaj ustawiamy właściwości perku i tak
TIME_SHOT określa ile trzeba czekać żeby móc znowu strzelić błyskawica standardowo jest to 2.5 sekundy
RANGE określa w jakiej maksymalnej odległości musi znajdować się gracz od gracza który dostał z pioruna tak aby on też dostał standardowo jest to 60.0 unitów
DAMAGE damage zadawane przez piorun standardowo jest to 60.0

standardowo błyskawica jest na broni p228 można to zmienić tutaj
new const iWeapon	= 	CSW_P228;
new const szWeapon[]	= 	"weapon_p228";

pliki z archiwum potrzebne_pliki.rar wrzucamy do models i sound

Załączony plik  palec_zeusa_perk.amxx   11,69 KB  181 Ilość pobrań

Załączony plik  palec_zeusa_perk.sma   6,79 KB  828 Ilość pobrań
  palec_zeusa_perk.amxx
Załączony plik  potrzebne_pliki.rar   206,35 KB  892 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 22


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39456 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#279671 Klasa Cod

Napisane przez HaDeS From HELL w 08.08.2011 14:50

Przecież napisał że wszystko jest ok z moim kodem :D

i twoje sma nie ma kilku broni i nie widze tam rakiet
  • +
  • -
  • 1


#279667 Klasa Cod

Napisane przez radim w 08.08.2011 14:38

Trzymaj.. Jak nie będzie dawać kamizelki to usuń w silniku moda w public EmitSound
        if(equal(szSound, "items/ammopickup2.wav"))
        {
                cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
                return FMRES_SUPERCEDE;
        }

  • +
  • -
  • 1


#279647 Klasa Cod

Napisane przez HaDeS From HELL w 08.08.2011 13:57

hmmmm zobacz to
#include <amxmodx> 
#include <codmod> 
#include <cstrike> 
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
 
new const nazwa[] = "Far Cry"; 
new const opis[] = "Ma 3 HE, 3 rakietki, 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z HE i 1/1 z Deagla."; 
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_XM1014 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE; 
new const zdrowie = 215; 
new const kondycja = 70; 
new const inteligencja = 0; 
new const wytrzymalosc = 0; 
 
#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];


new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33]; 
 
public plugin_init() { 
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); 
         
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); 
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); 
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
} 
 
public cod_class_enabled(id) 
{ 
	ma_klase[id] = true; 
	cs_set_user_armor(id, 500, CS_ARMOR_KEVLAR);
	ResetHUD(id); 
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Far Cry] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
} 
 
public cod_class_disabled(id) 
{ 
	ma_klase[id] = false; 
	cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
} 
 
public ResetHUD(id) {
	set_task(0.1, "ResetHUDx", id); 
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}
         
public ResetHUDx(id) 
{ 
	if(!is_user_connected(id)) return; 
         
	if(!ma_klase[id]) return; 
         
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3); 
}

public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}


public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;

		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	
		new Ent = create_entity("info_target");
	
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	
		vAngle[0] *= -1.0;
	
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	

	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); 
	write_byte(20); 
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
	}
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Zobacz teraz
  • +
  • -
  • 1


#273360 Poprawna pisownia

Napisane przez DarkGL w 24.07.2011 15:38

no nie wiem mi sie nie chce pisac polskich znaków :F więc moze to wyglądać jak bledy
  • +
  • -
  • 3


#273438 Tag przed nickiem

Napisane przez exexe w 24.07.2011 18:14

@MarWit
Ja też zbyt dużo nie miałem czasu, ale coś tam naskrobałem ;d
To nie ma znaczenia "?" obsługuje więcej niż 2 znaki :)
Na specu, właśnie lipa, bo nie określiłeś, że spec = 3, a mi się tego już nie chciało robić.

@Temat

#include <amxmodx>
#include <ColorChat>

new flaga[33];

public plugin_init()
{
register_plugin("Admin Tag", "1.0", "abc")
register_clcmd("say", "handle_say")
}

public client_connect(id) sprawdz(id);
public client_disconnect(id) flaga[id] = 0;

public handle_say(id)
{
if(flaga[id] == 0) return PLUGIN_HANDLED;

new message[192]
read_args(message, 191)
remove_quotes(message)
trim(message)
if(message[0] == '/' || message[0] == '@' || message[0] == '!' || equal(message, "")) return PLUGIN_HANDLED;

Wyslij_Wiadomosc(id, message)
return PLUGIN_HANDLED
}

public Wyslij_Wiadomosc(id, message[192])
{
new bool:zyje, dead[9], nick[32], druzyna = 0;
if ( is_user_alive(id) ) zyje = true;
formatex(dead, 8, "* DEAD *");
get_user_name(id, nick, 31)
switch ( get_user_team(id) )
{
case 1: druzyna = 1;
case 2: druzyna = 2;
case 3: druzyna = 0
}

switch ( flaga[id] )
{
case 4: ColorChat(0, druzyna == 0 ? GREY : druzyna ? RED : BLUE, "%s [Head-Admin] ^x04%s : ^x01%s", zyje ? "" : dead, nick, message)
case 3: ColorChat(0, druzyna == 0 ? GREY : druzyna ? RED : BLUE, "%s [Admin] ^x04%s : ^x01%s", zyje ? "" : dead, nick, message)
case 2: ColorChat(0, druzyna == 0 ? GREY : druzyna ? RED : BLUE, "%s [Vip] ^x04%s : ^x01%s", zyje ? "" : dead, nick, message)
case 1: ColorChat(0, druzyna == 0 ? GREY : druzyna ? RED : BLUE, "%s [Premium] ^x04%s : ^x01%s", zyje ? "" : dead, nick, message)
}
}

public sprawdz(id)
{
switch ( get_user_flags(id) )
{
case ADMIN_IMMUNITY: flaga[id] = 4;
case ADMIN_KICK: flaga[id] = 3;
case ADMIN_LEVEL_G: flaga[id] = 2;
case ADMIN_LEVEL_H: flaga[id] = 1;
default: flaga[id] = 0;
}
}


Teraz powinno hulać, daj znać czy działa.
  • +
  • -
  • 1


#273441 Tag przed nickiem

Napisane przez MarWit w 24.07.2011 18:19

Jak dalej nie będzie działać, to jutro napisze to od początku jak najoptymalniej i dodam do działu "Pluginy" (dzisiaj juz nie mam czasu :P).

@kisiel96, uwzględnia speca, myślisz ze czemu stworzyłem zmienna druzyna od razu ustawiana na 0 :P
  • +
  • -
  • 1


#273450 Tag przed nickiem

Napisane przez A może sma? w 24.07.2011 18:47

To napisz coś na spec... Wyświetli się: * DEAD * zamiast spec
Po 2. nie do końca... Dokumentacja AMXX.pl: Core >> amxmodx > get_user_team

Zwracane wartości to:
0 - brak wybranej drużyny
1 - terrorysci
2 - antyterrorysci
3 - obserwator


Plugin uwzględniający speca: Załączony plik  AdminTag.sma   3,16 KB  81 Ilość pobrań
  AdminTag.amxx
(usunąłem uwzględaninie braku wybranej drużyny - admin wtedy i tak nie może pisać :P (no dobra, może ale na cholerę?))

Próbowałem przerobić ten wyżej, ale nie ogarnąłem go :D
  • +
  • -
  • 1


#273455 Tag przed nickiem

Napisane przez A może sma? w 24.07.2011 18:53

Skorzystaj ze sprawdzonych rozwiązań :D
Post nr 13: Tag przed nickiem - AMXX.pl: Support AMX Mod X - tutaj nie jest uwzględniany spec :]
Post nr 10: Tag przed nickiem - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Zalecam drugą wersję (w sumie to jej nie testowałem, ale powinna działać)

PS. MarWin: na !@#$ sprawdzasz w swoim pluginie, w przypadku gdy gracz nie ma drużyny czy przypadkiem żyje? :D Widziałeś kiedyś gracza, bez drużyny, który biega po planszy? :D

BTW: BARDZO fajny plugin :D
  • +
  • -
  • 1


#273460 Tag przed nickiem

Napisane przez A może sma? w 24.07.2011 19:17

Ale d*py teraz dałem :D Łap działające (znowu^^): Załączony plik  AdminTag.sma   3,49 KB  99 Ilość pobrań
  AdminTag.amxx

Tak na marginesie to żaden plugin prócz tego nie miał prawa przepuścić wiadomości od zwykłego usera, która nie zaczynała się @ albo / bądź też ! :D
Tylko tego w sma nie rozumiem:
equal(message, ""

Po co sprawdzać czy wiadomość zaczyna się od... No właśnie, od czego? xD
  • +
  • -
  • 2


#273737 Tag przed nickiem

Napisane przez MarWit w 25.07.2011 14:13

equal(message, ""
To sprawdza czy wiadomosc jest pusta :P

P.S. Jak skończę pisać plugin to wrzuce na forum i dam tu linka.
  • +
  • -
  • 2


#273838 Tag przed nickiem

Napisane przez byCZUS w 25.07.2011 18:31

Krótsza ver. sprawdź sobie:
 /* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <ColorChat>

new const tagi[][] = {
{ ADMIN_IMMUNITY, "[Head Admin] " },
{ ADMIN_KICK, "[Admin] " },
{ ADMIN_LEVEL_G, "[VIP] " },
{ ADMIN_LEVEL_H, "[Premium] " }
}

public plugin_init() {
register_plugin("TAG", "1.0", "byCZEK");

register_clcmd("say", "handle_say");
}

public handle_say(id) {
new msg[256]; read_args(msg, 191);
new team = get_user_team(id);
new nick[33]; get_user_name(id, nick, 32);
new bool: b = false;

remove_quotes(msg);

for(new i = 0; i < sizeof(tagi); i++) {
if(get_user_flags(id) & tagi[i][0]) {
ColorChat(0, !team ? GREY : team ? RED : BLUE, "%s%s^x04%s: ^x01%s", tagi[i][1], is_user_alive(id) ? "" : "* DEAD * ", nick, msg);
b = true;

break;
}
}
return b ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 3


#273194 Tag przed nickiem

Napisane przez WazzaP w 24.07.2011 10:35

A co jeżeli head admin ma te wszystkie flagi?
  • +
  • -
  • 1


#273196 Tag przed nickiem

Napisane przez naXe w 24.07.2011 10:40

Piszę H@ bo ma flagę A