Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

JaPoczatkujacy - zdjęcie

JaPoczatkujacy

Rejestracja: 18.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.01.2014 22:09
-----

#488042 [ROZWIĄZANE] Informacje w HUD imessage,scrollmsg

Napisane przez GwynBleidD w 08.12.2012 09:41

O, cześć JaPo ;) Tak jakoś na nicki nigdy nie patrzę na forum :D

Brakuje Ci wielu podstawowych pluginów:
  • adminslots.amxx
  • pluginsmenu.amxx
  • scrollmsg.amxx (ten jest odpowiedzialny za przewijany HUD na dole)
  • imessage.amxx (a ten za te na środku wiadomości)
  • pausecfg.amxx

Pobierz sobie domyślną paczkę amx i porównaj plugins.ini ze swoim.
Jak dalej nie będzie działać to pozostaje Ci kontakt z ulisem, bo widać zużył wszystkie kanały HUD na to potrzebne w swoich pluginach :)
  • +
  • -
  • 1


#488028 [ROZWIĄZANE] Informacje w HUD imessage,scrollmsg

Napisane przez GwynBleidD w 08.12.2012 09:09

Podaj plik plugins.ini. Bardzo możliwe, że jakieś inne pluginy zajmują Ci kanały HUD potrzebne do tych wiadomości, albo masz wyłączony plugin odpowiedzialny za to.
  • +
  • -
  • 1


#271873 Poprawienie klasy "Szeregowy"

Napisane przez Goliath w 20.07.2011 12:44

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

native cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo);

new const nazwa[] = "Szeregowy";
new const opis[] = "Co runde dostaje losowa bron";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 9;

new bool:ma_klase[33];
new bron_gracza[33];

new const max_ammo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Resp", 1);

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
Resp(id);
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]);
bron_gracza[id] = 0;
}

public Resp(id)
{
if(ma_klase[id])
{
if(bron_gracza[id])
cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]);

cod_give_weapon(id, bron_gracza[id] = random_num(2, 29));
cs_set_user_bpammo(id, bron_gracza[id], max_ammo[bron_gracza[id]])
}
}

  • +
  • -
  • 1


#271886 Prośba o kilka perków do zrobienia

Napisane przez glut w 20.07.2011 13:32

Masz 3#

później jak wrócę spróbóję jeszcze zrobić

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#271871 Prośba o skomplikowanie dwóch plików, .sma i .amxx

Napisane przez Phoenix^^ w 20.07.2011 12:39

Phoenix^^ możesz jeszcze SKOMPILOWAC ten perk? Będę wdzięczny, plusik jeden już poszedł.

Załączone pliki




#271820 Prośba o skomplikowanie dwóch plików, .sma i .amxx

Napisane przez Phoenix^^ w 20.07.2011 10:03

O ile dobrze wiem to kompiluje się tylko z sma na amxx.

Łap chociaż itemek.

Dodano 20 lipiec 2011 - 10:14:
O ile dobrze wiem to kompiluje się tylko z sma na amxx.

Łap chociaż itemek.

Dodano 20 lipiec 2011 - 10:14:
.

Załączone pliki