Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Poprawienie klasy "Szeregowy"Proszę o poprawienie klasy "Szeregowy"

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 JaPoczatkujacy

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:32
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 20.07.2011 12:38

Witam, bardzo proszę o poprawienie klasy "Szeregowy", niestety Ona co runde dostaje do broni tylko jeden magazynek. Bardzo proszę o poprawienie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 20.07.2011 12:44

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

native cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo);

new const nazwa[] = "Szeregowy";
new const opis[] = "Co runde dostaje losowa bron";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 9;

new bool:ma_klase[33];
new bron_gracza[33];

new const max_ammo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Resp", 1);

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
Resp(id);
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]);
bron_gracza[id] = 0;
}

public Resp(id)
{
if(ma_klase[id])
{
if(bron_gracza[id])
cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]);

cod_give_weapon(id, bron_gracza[id] = random_num(2, 29));
cs_set_user_bpammo(id, bron_gracza[id], max_ammo[bron_gracza[id]])
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 JaPoczatkujacy

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:32
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 20.07.2011 19:36

Hmm, dało by radę by klasa nie dostawała samych granatów, albo paki? Poleciał plus
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych