Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

applesik - zdjęcie

applesik

Rejestracja: 16.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.07.2011 06:47
-----

#223700 [DeathRun Pack] v1 Linux+Windows

Napisane przez Gufinsky w 10.03.2011 15:33

Dopisz te cvary:

tjm_join_team 2
tjm_block_change 0

  • +
  • -
  • 4


#151045 cl_forwardspeed i cl_backspeed

Napisane przez DarkGL w 12.07.2010 06:54

błąd dwa taski o tym samym id

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(20.0, "cl", _, _, _, "b")
}
public cl()
{
client_cmd(0, "cl_forwardspeed 400")
client_cmd(0, "cl_backspeed 400")
}
i po co tak często ?
  • +
  • -
  • 2


#270482 Problem z Codclass Cs

Napisane przez MrDaniel9541 w 16.07.2011 10:42

Witam czy napisal by ktos dla mnie pare klas?? bardzo proszę :D takie fajne proszę:P dam cos w zamian.
  • +
  • -
  • 1


#270782 Udana klasa ??

Napisane przez Hleb w 17.07.2011 10:02

Klasa jest prawie dobrze zrobiona,

zobacz to

#include <engine>
 #include <hamsandwich>
 #include <codmod>
 #include <colorchat>

#define DMG_BULLET      (1<<1) 

 new bool:ma_klase[33];

 new const nazwa[] = "Cs-Apple (Super Premium)";
 new const opis[] = "Ma Awp 1/2 Deagle 1/3 i M4 1/6";
 new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;
 new const zdrowie = 20;
 new const kondycja = 69;
 new const inteligencja = 2;
 new const wytrzymalosc = 50;

 public plugin_init() {
 register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

 cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

 }

 public cod_class_enabled(id)
 {
 ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
 if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
 {
 ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM 
 return COD_STOP;
 }
 ma_klase[id] = true;
 return COD_CONTINUE;
 }
 public cod_class_disabled(id)
 ma_klase[id] = false;

 public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 {
 if(!is_user_connected(idattacker))
 return HAM_IGNORED; 

 if(!ma_klase[idattacker])
 return HAM_IGNORED;

 if(damagebits & DMG_BULLET)
 {
 new weapon = get_user_weapon(idattacker);

 if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1 && damagebits & DMG_BULLET) 
 cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1 && damagebits & DMG_BULLET) 
 cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1 && damagebits & DMG_BULLET) 
 cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
 cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



 }
 return HAM_IGNORED;

 }

dodałem define oraz DMG BULLET do AWP, M4, DEAGLE. Dlaczego??

Wyobraź sobie ze masz HE(niekoniecznie jako wyposażenie standardowe, ale z itemu) bez DMG_BULLET, jak rzucisz HE i przełozysz np na AWP (ma 1/2), tak jak bys mial 1/2 z HE. Nie wiem czy taki bug jest w NOWYM codzie, ale mimo wszystko dodałem DMG_BULLET, wiem tylko ze w STARYM tak jest.
  • +
  • -
  • 1


#270733 Dorbze zrobiona klasa ??

Napisane przez QTM. Peyote w 16.07.2011 22:02

Tutaj:
Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#270670 Prosze o pomoc w naprawie Klasy

Napisane przez Goliath w 16.07.2011 19:10

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Cichy Zabojca";
new const opis[] = "Ledwo go widac,Ma Awke,dgla,paczke szyszek";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = -50;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 500;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Cichy Zabojca] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
fm_set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
fm_set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);

new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}

Ile razy mam powtarzać... do edycji plików .sma nie używajcie WordPada, ani żadnego innego edytora z formatowaniem tekstu!
  • +
  • -
  • 1