Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Udana klasa ??Pytanko

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 applesik

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 17.07.2011 09:31

Spoiler





Sorry, że tak spamie na forum postami ale to już mój puki co ostatni bo już wszysto wiem :)
Siemson pytanie dobrze zrobiona klasa ?? wiem trochę przesadzona no ale cóż :)
Robiłem ją w Amxx studio
Z góry dzięki

Użytkownik applesik edytował ten post 17.07.2011 09:34

  • +
  • -
  • 0

#2 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 17.07.2011 10:02

Klasa jest prawie dobrze zrobiona,

zobacz to

#include <engine>
 #include <hamsandwich>
 #include <codmod>
 #include <colorchat>

#define DMG_BULLET      (1<<1) 

 new bool:ma_klase[33];

 new const nazwa[] = "Cs-Apple (Super Premium)";
 new const opis[] = "Ma Awp 1/2 Deagle 1/3 i M4 1/6";
 new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;
 new const zdrowie = 20;
 new const kondycja = 69;
 new const inteligencja = 2;
 new const wytrzymalosc = 50;

 public plugin_init() {
 register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

 cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

 }

 public cod_class_enabled(id)
 {
 ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
 if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
 {
 ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM 
 return COD_STOP;
 }
 ma_klase[id] = true;
 return COD_CONTINUE;
 }
 public cod_class_disabled(id)
 ma_klase[id] = false;

 public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 {
 if(!is_user_connected(idattacker))
 return HAM_IGNORED; 

 if(!ma_klase[idattacker])
 return HAM_IGNORED;

 if(damagebits & DMG_BULLET)
 {
 new weapon = get_user_weapon(idattacker);

 if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1 && damagebits & DMG_BULLET) 
 cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1 && damagebits & DMG_BULLET) 
 cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1 && damagebits & DMG_BULLET) 
 cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
 cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



 }
 return HAM_IGNORED;

 }

dodałem define oraz DMG BULLET do AWP, M4, DEAGLE. Dlaczego??

Wyobraź sobie ze masz HE(niekoniecznie jako wyposażenie standardowe, ale z itemu) bez DMG_BULLET, jak rzucisz HE i przełozysz np na AWP (ma 1/2), tak jak bys mial 1/2 z HE. Nie wiem czy taki bug jest w NOWYM codzie, ale mimo wszystko dodałem DMG_BULLET, wiem tylko ze w STARYM tak jest.
  • +
  • -
  • 1

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#3 applesik

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 17.07.2011 11:31

#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Cs-Apple (Super Premium)";
new const opis[] = "Ma Awp 1/2 Deagle 1/3 i M4 1/6";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 50;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



}
return HAM_IGNORED;

}


wielkie dzięki juz rozumiem
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych