if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ntp
Rejestracja: 11.07.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.07.2011 00:10





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 22
- Odwiedzin: 3 196
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Listopad 21, 1993
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Stop wbijaczom na chate
Kontakt
#272250 Za duzo expa
Napisane przez Goliath
w 21.07.2011 17:21
Usuń to z funkcji SmiercGraczaPost:
#271850 Problem z klasa,problem z klasa
Napisane przez Goliath
w 20.07.2011 11:46
#271296 Prosba o klasy
Napisane przez Gzypol
w 18.07.2011 16:57
Witam proszę o klasy:
Phantom (Super Premium)
Opis: Dodatkowe 25 procent obrazen z AK47, moze przechodzic przez sciany (na 5 sekund)
Bronie: AK47, HE
Zdrowie: 25
Inteligencja: -20
Wytrzymalosc: 5
Kondycja: 75
Na flage G
Zawodowy szpieg (Premium)
Opis: Ma 1/4 szans na odrodzenie sie u wroga, ubranie wroga, podwojny skok
Bronie: MAC10, TMP
Zdrowie: 5
Inteligencja: 15
Wytrzymalosc: -5
Kondycja: 45
Na flage F
Szpieg
Opis: Ma ubranie wroga, podwojny skok
Bronie: MAC10, TMP
Zdrowie: 5
Inteligencja: 15
Wytrzymalosc: -5
Kondycja: 45
Zawodowy zlodziej (Premium)
Opis: Ma 1/3 na ukradniecie przeciwnikowi perku, mniejsza widocznosc, ograniczony rozrzut (taki jak przy perku: ogranicznik rozrzutu)
Bronie: GALIL, FLASH, HE
Zdrowie: 15
Kondycja: 30
Inteligencja: 15
Wytrzymalosc: 0
Na flage F
Trener zlodziei (Super Premium)
Opis: Ma 1/2 na ukradniecie przeciwnikowi perku, mniejsza widocznosc, brak rozrzutu (taki jak przy perku: eliminator rozrzutu)
Bronie: GALIL, FLASH, HE
Zdrowie: 15
Kondycja: 30
Inteligencja: 15
Wytrzymalosc: 0
Na flage G
UWAGA
Bardzo proszę takze o .sma
Ten kto zrobi wszystkie klasy dostanie Premium na moim serwerze COD
Dodano 20 lipiec 2011 - 19:56:
Nikt sie nie podda temu zadaniu?
Phantom (Super Premium)
Opis: Dodatkowe 25 procent obrazen z AK47, moze przechodzic przez sciany (na 5 sekund)
Bronie: AK47, HE
Zdrowie: 25
Inteligencja: -20
Wytrzymalosc: 5
Kondycja: 75
Na flage G
Zawodowy szpieg (Premium)
Opis: Ma 1/4 szans na odrodzenie sie u wroga, ubranie wroga, podwojny skok
Bronie: MAC10, TMP
Zdrowie: 5
Inteligencja: 15
Wytrzymalosc: -5
Kondycja: 45
Na flage F
Szpieg
Opis: Ma ubranie wroga, podwojny skok
Bronie: MAC10, TMP
Zdrowie: 5
Inteligencja: 15
Wytrzymalosc: -5
Kondycja: 45
Zawodowy zlodziej (Premium)
Opis: Ma 1/3 na ukradniecie przeciwnikowi perku, mniejsza widocznosc, ograniczony rozrzut (taki jak przy perku: ogranicznik rozrzutu)
Bronie: GALIL, FLASH, HE
Zdrowie: 15
Kondycja: 30
Inteligencja: 15
Wytrzymalosc: 0
Na flage F
Trener zlodziei (Super Premium)
Opis: Ma 1/2 na ukradniecie przeciwnikowi perku, mniejsza widocznosc, brak rozrzutu (taki jak przy perku: eliminator rozrzutu)
Bronie: GALIL, FLASH, HE
Zdrowie: 15
Kondycja: 30
Inteligencja: 15
Wytrzymalosc: 0
Na flage G
UWAGA
Bardzo proszę takze o .sma
Ten kto zrobi wszystkie klasy dostanie Premium na moim serwerze COD
Dodano 20 lipiec 2011 - 19:56:
Nikt sie nie podda temu zadaniu?
#271454 Prosba o rozwiazanie problemu z klasa. Bedzie ++
Napisane przez
radek_b11
w 18.07.2011 23:27
Proszę powinna działać
Załączone pliki
-
skull.sma 6,15 KB 35 Ilość pobrań
skull.amxx
#271452 Pojdzie +, problem z kompilacja klasy
Napisane przez Jak się nazwać
w 18.07.2011 22:56
#270022 Prosba o zrobienie klas
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 15.07.2011 02:25
Zrobilem ci GM, ale bez modelu bo ja ni umieju

Załączone pliki
-
codclass_gm.sma 4,45 KB 39 Ilość pobrań
codclass_gm.amxx
-
codclass_gm.amxx 8,88 KB 3 Ilość pobrań
#270021 Problem z klasa - 3 errors , poleca +
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 15.07.2011 02:03
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Strzalka";
new const opis[] = "Klasa na Immunitet, 1/7 MP5, Niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Strzalka] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_MP5NAVY && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Masz Powinno dzialac
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Strzalka";
new const opis[] = "Klasa na Immunitet, 1/7 MP5, Niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Strzalka] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_MP5NAVY && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Masz Powinno dzialac

#269785 Pomoze ktos z klasa?
Napisane przez Goliath
w 14.07.2011 15:29
* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new const nazwa[] = "Pudzian";
new const opis[] = "Klasa Premium, 1/5 FiveSeven, 2 Rakiety, 350G";
new const bronie = 1<<CSW_FIVESEVEN | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Pudzian stworzona jest przez www.Cs-Pun.Pun.pl");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FIVESEVEN && damage > 10.0 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public ResetHUD(id)
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Ntp
- Regulamin