Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasa - 3 errors , poleca +

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ntp

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Stop wbijaczom na chate
Offline

Napisano 14.07.2011 23:33

W czym sa errory? Klasa ma byc zgodna z opisem, na flage najlepiej A

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Strzalka";
new const opis[] = "Klasa na Immunitet, 1/7 MP5, Niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Pun.Pun.pl.", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
f(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damage > 10.0 && random_num(1,7) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}


return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 15.07.2011 02:03

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Strzalka";
new const opis[] = "Klasa na Immunitet, 1/7 MP5, Niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Strzalka] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_MP5NAVY && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}


return HAM_IGNORED;
}

Masz Powinno dzialac :)
  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#3 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.07.2011 08:43

Jeżeli nie ogarniasz kody wyżej bez odstępów to masz to:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Strzalka";
new const opis[] = "Klasa na Immunitet, 1/7 MP5, Niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Pun.Pun.pl.", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damage > 10.0 && random_num(1,7) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}


return HAM_IGNORED;
}


Błędy: brak klamer w cod_class_disabled(id)
oraz na końcu przy ifie brak litery i :P napisałeś: f(warunek) zamiast if(warunek)
Dodałeś jeszcze zmienną weapon == get_user_weapon(idattacker), by w warunku poniżej jej nie wykorzystać :P
  • +
  • -
  • 0

#4 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 15.07.2011 09:20

Autor pisał że chce na flagę a czyli na immunity, więc proszę.
Ps. Kompilacja tego działa.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Strzalka";
new const opis[] = "Klasa na Immunitet, 1/7 MP5, Niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Pun.Pun.pl.", nazwa);
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED; 
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        
        if(damagebits & DMG_BULLET)
        {
                if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damage > 10.0 && random_num(1,7) == 1) 
                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        }
        
        
        return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 15.07.2011 13:12

Ale wlasnie oni tak pisza ze ja czasem glupieje, pisza


na Flage H
na flage A
a chodzi im o Level

Troche chyba sie nie znaja trzeba im napisac co jaka flaga robi :P
  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#6 Pan BooYaka

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • GG:
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 15.07.2011 14:40


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <colorchat>



#define DMG_BULLET (1<<1) 



new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Strzalka";

new const opis[] = "Klasa na Immunitet, 1/7 MP5, Niewidzialny";

new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 30;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 50;



public plugin_init() 

{

        register_plugin(nazwa, "1.0", "www.Cs-Pun.Pun.pl.");

        

        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}



public cod_class_enabled(id)

{

        ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Pun.Pun.pl.", nazwa);

        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);

        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))

        {

                client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)

                return COD_STOP;

        }

        ma_klase[id] = true;

        return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

{

        ma_klase[id] = false;

        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

        if(!is_user_connected(idattacker))

                return HAM_IGNORED; 

        

        if(!ma_klase[idattacker])

                return HAM_IGNORED;

        

        

        if(damagebits & DMG_BULLET)

        {

                if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damage > 10.0 && random_num(1,7) == 1) 

                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

        }

        

        

        return HAM_IGNORED;

}


Użytkownik Pan BooYaka edytował ten post 15.07.2011 14:41






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych