Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jaam - zdjęcie

Jaam

Rejestracja: 11.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.09.2012 17:02
-----

Moje tematy

[Problem]Klasa VIP Zombie Plague 5.0.8

21.08.2012 09:35

Witajcie!
Otóż, mam do Was nie lada prośbę.
Czy byłby ktoś w stanie przerobić Mi klasę normalną, na klasę VIP z obojętnie jaką flagą?
Mianowicie chodzi o Zombie Plague 5.0.8, jest to klasa człowieka.
#include <amxmodx>
#include <zp50_class_human>
// Classic Human Attributes
new const humanclass1_name[] = "Classic Human"
new const humanclass1_info[] = "=Balanced="
new const humanclass1_models[][] = { "arctic" , "guerilla" , "leet" , "terror" , "gign" , "gsg9" , "sas" , "urban" }
const humanclass1_health = 100
const Float:humanclass1_speed = 1.0
const Float:humanclass1_gravity = 1.0
new g_HumanClassID
public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Class: Human: Classic", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")

g_HumanClassID = zp_class_human_register(humanclass1_name, humanclass1_info, humanclass1_health, humanclass1_speed, humanclass1_gravity)
new index
for (index = 0; index < sizeof humanclass1_models; index++)
  zp_class_human_register_model(g_HumanClassID, humanclass1_models[index])
}

Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam,
Jaam.

Szukam pluginu na przenikanie

26.03.2012 15:56

Witam szukam plugin na przenikanie przez graczy za pomocą klawisza E (+use)

Zamrażanie lub Teleportowanie pierwszego zombie na spawn

26.03.2012 13:26

Witam, mam problem otóż mam plugin na zamrażanie pierwszego zombie, jednak On nie działa, proszę o sprawdzenie co jest w nim źle, i poprawienie tego, za każdą pomoc daje + Dodatkowo, proszę o zrobienie jeśli dacie radę, aby pierwszy zombie został teleportowany na spawn.


Dziękuje i myślę że Mi pomożecie, a niżej podaje kodzik.

Pozdrawiam


#include
#include
#include
#include
#include
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new bool:zamrozony[33]
public plugin_init() {
		    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
		    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
}
public zp_user_infected_post(id)
{
		    if (zp_get_user_first_zombie(id))
		    {
						    zamrozony[id] = true
						    set_user_godmode(id, 1)
						    set_user_maxspeed(id, 1.0)
						    set_task(5.0, "reset", id)
		    }
}
public fw_PlayerPreThink(id)
{
		    if (!zamrozony[id]) return PLUGIN_CONTINUE
		    set_user_maxspeed(id, 1.0)
 
		    if( get_user_button(id) & IN_ATTACK && is_user_alive(id))
		    {
						    new buttons = pev(id,pev_button)
						    set_pev(id,pev_button,(buttons & ~IN_ATTACK));
						    return FMRES_HANDLED; 
		    }
		 
		    if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && is_user_alive(id))
		    {
						    new buttons = pev(id,pev_button)
						    set_pev(id,pev_button,(buttons & ~IN_ATTACK2));
						    return FMRES_HANDLED; 
		    }
		 
		    return PLUGIN_CONTINUE
}
public reset(id)
{
    set_user_godmode(id, 0)
    zamrozony[id] = false
}

Prośba o kompilacje pluginu

26.03.2012 13:19

Witam, mam plugin na ZAMRAŻANIE PIERWSZEGO Zombie, i nie mogę skompilować, możecie Mi powiedzieć o co chodzi?
I czy w ogóle. to będzie działać.

#include 
#include
#include 
#include 
#include 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new bool:zamrozony[33]
public plugin_init() {
	    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
}
public zp_user_infected_post(id)
{
	    if (zp_get_user_first_zombie(id))
	    {
			    zamrozony[id] = true
			    set_user_godmode(id, 1)
			    set_user_maxspeed(id, 1.0)
			    set_task(5.0, "reset", id)
	    }
}
public fw_PlayerPreThink(id)
{
	    if (!zamrozony[id]) return PLUGIN_CONTINUE
	    set_user_maxspeed(id, 1.0)
   
	    if( get_user_button(id) & IN_ATTACK && is_user_alive(id))
	    {
			    new buttons = pev(id,pev_button)
			    set_pev(id,pev_button,(buttons & ~IN_ATTACK));
			    return FMRES_HANDLED;  
	    }
	   
	    if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && is_user_alive(id))
	    {
			    new buttons = pev(id,pev_button)
			    set_pev(id,pev_button,(buttons & ~IN_ATTACK2));
			    return FMRES_HANDLED;  
	    }
	   
	    return PLUGIN_CONTINUE
}
public reset(id)
{
    set_user_godmode(id, 0)
    zamrozony[id] = false
}

Zombie Plague 5.0 Klasa Premium dla ludzi

28.01.2012 10:25

Witam, otóż mam pytanie, czy może Mi ktoś zrobić Klase Premium dla ludzi? Chodzi o Zombie Plague 5.0
Jakie by On miał mieć możliwości:

Szybko Biega, Wysoko Skacze i posiada więcej HP.
Bardzo proszę o pomoc PILNE :\