Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

venom1324 - zdjęcie

venom1324

Rejestracja: 09.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.01.2015 01:12
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] Błąd podczas kompilacji ;)

04.01.2015 15:50

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "money"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "intel"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
public DeathMsg()
{
	new zabojca=read_data(1);
	if(!is_user_alive(zabojca) && (get_user_team(zabojca) != 2))
	{
	return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	cs_set_user_money(zabojca, cs_get_user_money(zabojca)+500, 1);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Tak powinno być. Błąd był dlatego, że zmienna "zabojca" nie była rodzajem CsTeams, i polecam użycia get_user_team zamiast cs_get_user_team. Dodatkowo negacje przeprowadziłem poprawnie, w Twojej był błąd.

 

Pozdrawiam, Piotrek.

W temacie: Blokowanie obiektów na mapie

13.02.2014 14:44

Zapewne ten spray z trucizną to nic innego jak byt robiacy damage po tym jak się aktywuje przycisk, spróbuj usunąć ent o id 172 i 194 (mam nadzieje, że teraz jest dobrze, Seba)

W temacie: Blokowanie obiektów na mapie

13.02.2014 14:24

Wystarczy, że pobierzesz plugin eel i wyszukasz dany obiekt i zapiszesz sobie jego id, a w swoim pluginie dasz 

engfunc(EngFunc_RemoveEntity, idEnta)

Jak czegoś nie rozumiesz to pisz :).