Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

venom1324 - zdjęcie

venom1324

Rejestracja: 09.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.01.2015 01:12
-----

#615836 Blokowanie obiektów na mapie

Napisane przez Muzzi w 13.02.2014 22:39

 

 

 

 spróbuj usunąć byt 172 i 194

Jak nie masz pojecia o czym piszesz to nie pisz w ogole.

 

 

No właśnie dobrze mówi, jeżeli jest wiele entów o takim samym classname a chce usunąć tylko wybrane to najlepiej pobawić się w usuwanie ich w precache pluginu.

 


  • +
  • -
  • 1


#546457 [ROZWIĄZANE] ScreenFade - jak dokładnie ustawić czas trwania?

Napisane przez Gość w 30.05.2013 12:16


write_short( 1<<13)    // Hold time of color - Tutaj ma być 80 s, ale nie wiem jak to zrobić ;/

 

Dobrze myślisz. Jednakże, HoldTime to short int, a więc przyjmuje maksymalną wartość 32767.

 

Innymi słowy, jesteś w stanie za pomocą jednej wiadomości zakryć ekran na maksymalnie 32767/1!12 = ~5 sekund.

Aby osiągnąć dłuższy efekt, musisz wysłać wiadomość kilkukrotnie, tutaj aż kładnia się funkcja set_task z flagą "a".

 

Problem, pamiętam, był już kiedyś poruszany na AMXX.pl, musisz dobrze poszukać albo pobawić się z funkcjami czasowymi.




#296926 Problem z armorem na bb

Napisane przez Muzzi w 17.09.2011 08:58

Sprawdź to, pisane na szybko.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Muzzi"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker,Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_armor(this) >= 1)
{
new PlayerArmor = get_user_armor(this);
new PlayerDamage = floatround(damage);

if(get_user_armor(this) < floatround(damage))
{
PlayerDamage -= PlayerArmor
set_user_armor(this, PlayerArmor - PlayerDamage)
set_user_health(this, get_user_health(this) - PlayerDamage);
}
else
{
set_user_armor(this, PlayerArmor - PlayerDamage)
}
return HAM_SUPERCEDE;
}
else
{
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 2


#296829 Problem z armorem na bb

Napisane przez diggs w 16.09.2011 19:36

Nie nie da się tego zrobić (przynajmniej ja o tym nie wiem), z tego co się orientuje to jest to chyba wbudowane w grę co zostaje odbierane przy ewentualnych obrażeniach.
  • +
  • -
  • 0


#296890 Problem z armorem na bb

Napisane przez Muzzi w 16.09.2011 23:44

Oczywiście (chyba), że jest taka opcja. Kiedyś coś takiego robiłem ale dane z pluginu mam gdzieś w koszu.

Łapiesz Hamem event damage i sprawdzasz czy gracz ma kamizelkę, jeżeli ma to od hp odejmujesz damage, jeżeli nie ma armoru to zostawiasz normalnie i na koniec return plugin_handled; oraz plugin dodajesz na sam koniec w plugins.ini

Powinno zadziałać, ale nie dam sobie ręki uciąć.
  • +
  • -
  • 2


#178033 Spadochron tylko na 1 Runde

Napisane przez Muzzi w 08.10.2010 20:06

Witam wszystkich, mam pewien problem mianowicie:
Chciałbym aby plugin spadochron był tylko na 1 Runde bardzo bym prosił o podanie samych zmiennych oraz funkcji Kup,( spadochron dostaje wybrana osoba w moim pluginie. )

Tutaj daje link do pluginu ze spadochronem
Spadochron - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


Pozdrawiam i z góry dziękuję,

Muzzi
  • +
  • -
  • 2


#165207 Problem z serwerem Restertuje sie

Napisane przez Muzzi w 28.08.2010 23:22

Witam wszystkich, mam serwer na gry.wilan 24 slotowy i jest to serwer diablo mod od 2 dni przez cały ranek aż do wieczora godzina 18 restartuje się serwer a po

18 można normalnie na nim grać. W logach czysto wszystko działa jak należy. Każdy dobry pomysł zostanie nagrodzony "+". Serwer stoi 1 miesiąc, wcześniej nie było

takich problemów.


Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 1


#225187 Źle wyświetla Nazwę Kraju - GeoIP

Napisane przez Muzzi w 13.03.2011 22:11

Witam, napisałem prosty plugin który wyświetla na czacie gdy gracz wbija , z jakiego państwa pochodzi.
Plugin działa znakomicie lecz..
Nie pokazuje pełnej nazwy kraju.
Przykład:
oladn
nd.
itp.

Oto składnia mojego pluginu.
Zmienne Globalne

new ip[16], kraj[33];


Pobiera IP i Kraj

get_user_ip(id,ip,31,0);
geoip_country(ip,kraj)

Funkcja która wyswietla Kraj

ColorChat(0,GREEN,"Wbija gracz z %s",kraj);

I tak jak wyżej pisałem w rezultacie pojawia się Wbija gracz z oland itp, a czasami nawet wyskakuje error.

Za każdą jakąkolwiek pomoc polecą +.
Dziękuję z góry.

Pozdrawiam
Muzzi.
  • +
  • -
  • 1


#220990 Hud, czy dużo pożera Cpu

Napisane przez Muzzi w 02.03.2011 19:11

Aj , mój błąd. Dziękuję za pomoc.
"+" poleciały.
Temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 1


#220986 Hud, czy dużo pożera Cpu

Napisane przez Muzzi w 02.03.2011 19:04

set_task(1.0,"hud_prethink",id);


Wystarczy takie coś przy spawnie gracza ?
  • +
  • -
  • 1


#220981 Hud, czy dużo pożera Cpu

Napisane przez Muzzi w 02.03.2011 18:56

Witam poraz kolejny w ten przepiękny dzień.
Chciałbym zapytać czy owa funkcja wraz z eventem będzie zżerać bardzo dużo cpu serwera i jego zasobów, jeżeli tak to prosiłbym o optymalizacje tego mini kodu.



register_forward(FM_PlayerPreThink, "hud_prethink");


Funkcja


public hud_prethink(id)
{
if(PlayerLevel[id]>=MAXLEVEL)
{
new text[512]
format(text,511,"HP:%d Level:%d Ranga:%s AP:%d",get_user_health(id), PlayerLevel[id], PlayerXP[id], LEVELS[PlayerLevel[id]],LEVELS[PlayerLevel[id]]-PlayerXP[id],RANGI[PlayerLevel[id]],BB_get_user_ap(id))
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}
else
{
new text[512]
format(text,511,"HP:%d Level:%d Exp:%d/%d Ranga:%s AP:%d",get_user_health(id), PlayerLevel[id],PlayerXP[id],LEVELS[PlayerLevel[id]],RANGI[PlayerLevel[id]],BB_get_user_ap(id))
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}
}


Za każdą jaką kolwiek pomoc, oferuję '+'.
Pozdrawiam
Muzzi.
  • +
  • -
  • 1


#239580 Zbyt mała tablica pod HudMSG.

Napisane przez Muzzi w 21.04.2011 09:34

Knopers, akurat to działa.
Poprostu nie odejmowałem od id numeru TASK'a.
Przez to indexy wychodziło takie 'dziwne', plus nie sprawdzało zawsze czy gracz jest na serwerze itp.
  • +
  • -
  • 1


#239577 Zbyt mała tablica pod HudMSG.

Napisane przez Muzzi w 21.04.2011 09:31

Aj, ale wtopa.
Mój błąd, nie pomyślałem. Działa.
Dzięki leci +
Temat do zamknięcia
  • +
  • -
  • 1


#239571 Zbyt mała tablica pod HudMSG.

Napisane przez Muzzi w 21.04.2011 09:19

Witam, mam problem z HudMSG
Mam funkcje która wyświetla co x sekund hud.
Niestety w logach spamuje

L 04/21/2011 - 08:16:44: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds


Z tego oznacza że moja 'tablica' z hudem jest wieksza niż ją zadeklarowałem.
A z tego co wiem nie jestem pewien czyżby HudMSG miał ograniczona ilość znaków?

Kod

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.2, 0, 6.0, 2.0);
show_hudmessage(id,"Klasa : [ %s ]^nHP : [ %d ]^nAP : [ %d ]^nLevel : [ %d ]^nExp : [ %d / %d ]^nRanga [ %d ]",get_user_team(id) == 1 ? "Zombi" : "Czlowiek",get_user_health(id),BB_get_user_ap(id),player_lvl[id],player_exp[id],player_exp[Levels[player_lvl[id]]-player_exp[id]],Rangi[player_lvl[id]]);


Chciałbym dowiedzieć się jak mógłbym to naprawić aby hud się wyświetlał i nie było problemów z tym.


Pozdrawiam Muzzi
Za pomoc ofc. leci +
  • +
  • -
  • 1


#274549 bankfragow gdzie sa fragi

Napisane przez Muzzi w 27.07.2011 14:02

Wyłącz serwer, usuń plik i włącz serwer ponownie, ale lepiej abyś po tych czynnościach zresetował serwer ;)
  • +
  • -
  • 2