Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Shay ;* - zdjęcie

Shay ;*

Rejestracja: 03.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.08.2011 20:24
-----

#265923 problem z modelem x2

Napisane przez Aard w 03.07.2011 19:09

Do podmiany noża użyj tego ! GHW Weapon Replacement 1.3 - AMXX.pl: Support AMX Mod X


A do modeli gracza spróbuj to :


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "SoccerJam model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Shay"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); //(tak wiem, że można użyć eventu reset_model, ale jakoś wole to)
}
public runda(id){
if(is_user_connected(id)) //zapobiega błędom
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { //model dla terro

cs_set_user_model(id, "soccer_tt") //tutaj id modelu terro
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){ //model dla CT
cs_set_user_model(id, "soccer_ct") //id modelu CT
}
}
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/soccer_tt/soccer_tt.mdl") //każemy ściągać modele graczom
precache_model("models/player/soccer_ct/soccer_ct.mdl") //bez tej części plugin będzie crashował serwer
//precache zaczynamy od models/
}


albo to :


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "SoccerJam model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Shay"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); //(tak wiem, że można użyć eventu reset_model, ale jakoś wole to)
}

public runda(id)
{
if(is_user_connected(id)) //zapobiega błędom
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{ //model dla terro

cs_set_user_model(id, "soccer_tt") //tutaj id modelu terro
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{ //model dla CT
cs_set_user_model(id, "soccer_ct") //id modelu CT
}
}
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/soccer_tt/soccer_tt.mdl") //każemy ściągać modele graczom
precache_model("models/player/soccer_ct/soccer_ct.mdl") //bez tej części plugin będzie crashował serwer
//precache zaczynamy od models/
}


  • +
  • -
  • 1