A do modeli gracza spróbuj to :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "SoccerJam model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Shay"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); //(tak wiem, że można użyć eventu reset_model, ale jakoś wole to)
}
public runda(id){
if(is_user_connected(id)) //zapobiega błędom
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { //model dla terro
cs_set_user_model(id, "soccer_tt") //tutaj id modelu terro
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){ //model dla CT
cs_set_user_model(id, "soccer_ct") //id modelu CT
}
}
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/soccer_tt/soccer_tt.mdl") //każemy ściągać modele graczom
precache_model("models/player/soccer_ct/soccer_ct.mdl") //bez tej części plugin będzie crashował serwer
//precache zaczynamy od models/
}
albo to :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "SoccerJam model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Shay"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); //(tak wiem, że można użyć eventu reset_model, ale jakoś wole to)
}
public runda(id)
{
if(is_user_connected(id)) //zapobiega błędom
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{ //model dla terro
cs_set_user_model(id, "soccer_tt") //tutaj id modelu terro
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{ //model dla CT
cs_set_user_model(id, "soccer_ct") //id modelu CT
}
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/soccer_tt/soccer_tt.mdl") //każemy ściągać modele graczom
precache_model("models/player/soccer_ct/soccer_ct.mdl") //bez tej części plugin będzie crashował serwer
//precache zaczynamy od models/
}