Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Gutaj - zdjęcie

Gutaj

Rejestracja: 18.08.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.06.2013 16:40
*----

#172762 Skrypt na pomógł tak jak na amxx.pl

Napisane przez Gutaj w 20.09.2010 08:12

Takiej modyfikacji nie ma...
Możesz jedynie modyfikacje beermod przerobić np na Fragi bo pewnie masz pod sieci... albo po prostu Reputacja... i zamiast +1 piwko będzie +1 rep
Proste jest przerobienie tego moda wystarczy zmienić lang.
  • +
  • -
  • 1


#172760 Jak obliczyć jakego VPS potrzebuje

Napisane przez Gutaj w 20.09.2010 08:06

Troche ciężko jest w ogóle powiedzieć ile slotów bo wszystko zależy od modów

np jest maszyna x

na którą wejdzie ffa i tp
ale gdy np zamienisz ten serwer na diablo i zombie, to już nie wejdzie taka sama ilość slotów bo będzie za duże przeciążenie...

Ogólnie na vps'ach cieżko jest stawiać serwery, wejdzie ci ktoś obciąży maszyne i twój vps jak serwery będą zamulać... Już prościej kupić serwer dedykowany...

Z dedykowanych coś tanszego w miare dobrego to z gry.wilan.pl

Serwery Gier Gry.Wilan.pl - Najtansze Serwery Gier | Tanie Serwery Gier | Serwery Gier | Tani Hosting Serwerow Gier | Profesjonalny Hosting Gier Multiplayer | Serwery CS

i np tego za 200 zł, bez problemowo powinien pociągnąć 2-3 serwery tak po 20 slotów. Zależy oczywiście od modów

Nie warto inwestować w vps'y przy serwerach cs...
  • +
  • -
  • 1


#169231 Szukam CoD Mo0da Z sklepem

Napisane przez Gutaj w 08.09.2010 06:33

To forum chyba nie jest dla ciebie... obrażasz dostałeś gotowe rozwiązanie, zamiast z niego skorzystać bulgoczesz się aby mieć wszystko podane jak na tacy, my w ten sposób nie pomagamy...
  • +
  • -
  • 1


#169152 Dproto instalacja

Napisane przez Gutaj w 07.09.2010 19:05

http://dproto.com stad ściągasz i wrzucasz według instrukcji ;]

[warn=Pavulon]masz minusa za to że po 1. użytkownik sam powinien zacząć myśleć a ty go na siłę chcesz wyręczyć, a po 2. na tym forum jest nawet kilka tematów z opisem po polsku co i jak zrobić[/warn]
  • +
  • -
  • -1


#169003 logi

Napisane przez Gutaj w 07.09.2010 14:55

Wystarczy poczytać w sma...

(dir,127,"%s/logs/screeny_%s.log",dir,data)

zapisuje ci się w /logs/screeny_X.log

gdzie x to po prostu zmienna tam się treść zmienia ;]
  • +
  • -
  • 1


#169001 Usuwanie Radaru

Napisane przez Gutaj w 07.09.2010 14:52

DeathMatch Radar - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Trzymaj.. :]
  • +
  • -
  • 2


#168631 Wyjaśnienie Server.cfg

Napisane przez Gutaj w 06.09.2010 15:02

Witam, czasami admini serwerów mają problemy z podstawową konfiguracją server.cfg

W tym poradniku podzielę server.cfg na sekcje i wszystko wytłumaczę.

Najlepiej na początku gdy tworzymy bądź edytujemy server.cfg trzeba ustalić pod jaki typ serwera zostanie on robiony.
Ja wybieram opcje FFA na dość przyzwoitej jakości 300fps :-)

Zaczniemy od najbardziej prostej rzeczy czyli krótkiej informacji o wersji server.cfg itp.

// server.cfg PL
// Gutaj
// ver 1.0.1 
// www.amxx.pl
 

 
// Confing przygotowany do rozgrywki Free For All

Tutaj tak naprawdę nie ma co tłumaczyć, nie integruje się to w działanie serwera jest to po prostu informacja o autorze, wersji i przystosowania server.cfg, dodam info że wszystko co jest po // jest używane jako czysty komentarz i hlds na to nie reaguje.


Czas przejść do takiej podstawowej konfiguracji mam tu na myśli nazwa serwera, kontakt itp.

// konfiguracja podstawowa

hostname "Nazwa@amxx.pl"        // Nazwa serwera
sv_contact "bok@amxx.pl"	   // Kontakt
mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (do przywrocenia np starych ustawien)
mapcyclefile "mapcycle.txt"   // jest to mapcycle serwera (spis map, ktore odczytuje serwer)
motdfile "motd.html"          // nazwa pliku, ukazujaca tekst w oknie przed wyborem druzyn
servercfgfile "server.cfg"    // plik z glownymi ustawieniami na serwera, odpalany wraz ze startem serwera
sv_lan 0                      // ustawiajac 1 wlaczasz opcje lan
sv_visiblemaxplayers -1       // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana ilość slotów (standard)
                             
//Bany 
exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

// W przypadku gdy nie mamy amxbans, wszystkie bany wczytywane są właśnie z tych plików
 
//hltv,region
sv_proxies 1 // ilosc hltv ktore moga polaczyc sie do serwera ( opcja 1 zalecana)
sv_region 3 // domyslna opcja 0(swiat) - ponieważ my jesteśmy w europie naszą cyferką jest 3


Teraz czas na ustawienie wydajności serwera

// wydajnosc
fps_max 325 // ilosc srednich fps'ow
fps_modem 0  // fps_modem - ustawia maksymalny framerate, ale tylko w grze internetowej.
host_framerate 0 //   Ustawia "czas/zegar" serwera, ale tylko w SinglePLayer i podczas odgrywania dema, można jej używać do przewijania.
sys_ticrate 325 // wartosc ticrate

Dając takie ustawienia serwer będzie utrzymywał 300 fps, czasami lekko wyżej a czasami lekko niżej specjalnie dałem trochę więcej, aby tylko w skrajnych przypadkach spadał poniżej 300 fps


Teraz to co misie lubią najbardziej czyli ustawienia łącza, rate :-)

// konfiguracja lacza, rate
sv_maxrate 25000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec przy cl_updaterate, 
sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna
sv_minupdaterate 20 // minimalna wartosc jaka klient musi miec przy cl_updaterate, 
sv_maxunlag 1 // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow


No ludzie jak na razie jest super, szczerze? To co najcięższe już za nami :]

Teraz czas na rcon i hasło do serwera

// rcon i hasla
sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera, jeżeli chcemy aby każdy mógł wejść na serwer zostawiamy puste to pole
               //ustawiane najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu
rcon_password "haslorecon"  // haslo rcon 
sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 - pernametnie
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby otrzymac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,


Teraz czas na coś, aby wiedzieć co dzieje się na serwerze czyli Logi taaa to jest to :D


// logi serwera
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie 
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

Tak jak wyżej napisałem zaleca się większości tych ustawieni nie zmieniać aby nie było problemów z HLstats czy PsychoStats

Czas na to co neo lubi najbardziej czyli darcie się do mikrofonu czy biadolenie w say'u :-) krótko mówiąc rozmowy na serwerze.

// rozmowa na serwerze

sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, zalecany voice_speex - lepsza jakosc
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_alltalk 0 // obydwie druzyny w trakcie rozgrywki moga ze soba rozmawiać

Na moje oko połowa przebrnięta :-) zostało jeszcze pare rzeczy takie jak pobieranie, ustawienie do rozgrywki, obserwatorzy i inne, no ale na razie zajmijmy się pobieraniem


Ja akurat zrobiłem tak że w części pobieraniu są ustawienia do fastdl. :-)

// Pobieranie
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera!

hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
sv_allowdownload 1 // zezwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie loga graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl w tym linku podajemy odnosnik do naszego fastdl, pamietajcie o dobrych chmodach dla plików
sv_downloadurl "http://amxx.pl/fastdl/" 
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze

amxx.pl oczywiście zmieniamy na adres swojej strony :-)

Teraz czas na rozgrywke czyli takie rzeczy jak czas kupowania, freeztime, zabijanie swoich i tak dalej.

// rozgrywka

mp_autoteambalance 0 // wyrownuj druzyny
mp_buytime 0.15 // czas kupowania na pocz rundy
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby 
mp_consistency 1 // 1 - nie pozwalaj graczy uzywac wlasnych modeli 
mp_flashlight 1 // 1 mozna uzywac latarki 0- dezaktywuje 
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard)
mp_freezetime 3 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni)
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny 
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich 
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // jaka maxymalna moze byc roznica ilosc graczy pomiedzy jedna a druga druzyna
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 3.00 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu, 
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

Brawa dla was że wytrwaliście taki kawał pociesze was ze większość mamy za sobą :-)

Teraz czas skonfigurować gapiów czyli obserwatorów :-)

// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie, 
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 
albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich zalecane na rozgrywke tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

Brawa, teraz już zostały takie naprawdę opcje inne oraz status serwera www


// inne 
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
                // 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
                // wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych


No i nasz status wwww

// status serwera poprzez www
// sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace
 
max_queries_global 20 // jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera
max_queries_sec 3 // jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)
max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10

Mamy wszystko :] teraz przydało by się to z kleić w całość.



Dodałem jeszcze troche //// żeby odróżnić poszczególne konfigurację :-) o to cały server.cfg



// server.cfg PL
// Gutaj
// ver 1.0.1 
// www.amxx.pl
 

 
// Confing przygotowany do rozgrywki Free For All

// konfiguracja podstawowa

hostname "Nazwa@amxx.pl"        // Nazwa serwera
sv_contact "bok@amxx.pl"	   // Kontakt
mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (do przywrocenia np starych ustawien)
mapcyclefile "mapcycle.txt"   // jest to mapcycle serwera (spis map, ktore odczytuje serwer)
motdfile "motd.html"          // nazwa pliku, ukazujaca tekst w oknie przed wyborem druzyn
servercfgfile "server.cfg"    // plik z glownymi ustawieniami na serwera, odpalany wraz ze startem serwera
sv_lan 0                      // ustawiajac 1 wlaczasz opcje lan
sv_visiblemaxplayers -1       // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana ilość slotów (standard)
                             
//Bany 
exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

// W przypadku gdy nie mamy amxbans, wszystkie bany wczytywane są właśnie z tych plików
 
//hltv,region
sv_proxies 1 // ilosc hltv ktore moga polaczyc sie do serwera ( opcja 1 zalecana)
sv_region 3 // domyslna opcja 0(swiat) - ponieważ my jesteśmy w europie naszą cyferką jest 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// wydajnosc
fps_max 325 // ilosc srednich fps'ow
fps_modem 0  // fps_modem - ustawia maksymalny framerate, ale tylko w grze internetowej.
host_framerate 0 //   Ustawia "czas/zegar" serwera, ale tylko w SinglePLayer i podczas odgrywania dema, można jej używać do przewijania.
sys_ticrate 325 // wartosc ticrate

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// konfiguracja lacza, rate
sv_maxrate 25000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec przy cl_updaterate, 
sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna
sv_minupdaterate 20 // minimalna wartosc jaka klient musi miec przy cl_updaterate, 
sv_maxunlag 1 // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// rcon i hasla
sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera, jeżeli chcemy aby każdy mógł wejść na serwer zostawiamy puste to pole
               //ustawiane najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu
rcon_password "haslorecon"  // haslo rcon 
sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 - pernametnie
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby otrzymac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon, 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// logi serwera
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie 
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// rozmowa na serwerze

sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, zalecany voice_speex - lepsza jakosc
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_alltalk 0 // obydwie druzyny w trakcie rozgrywki moga ze soba rozmawiać

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Pobieranie
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera!

hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
sv_allowdownload 1 // zezwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie loga graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl w tym linku podajemy odnosnik do naszego fastdl, pamietajcie o dobrych chmodach dla plików
sv_downloadurl "http://amxx.pl/fastdl/" 
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// rozgrywka

mp_autoteambalance 0 // wyrownuj druzyny
mp_buytime 0.15 // czas kupowania na pocz rundy
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby 
mp_consistency 1 // 1 - nie pozwalaj graczy uzywac wlasnych modeli 
mp_flashlight 1 // 1 mozna uzywac latarki 0- dezaktywuje 
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard)
mp_freezetime 3 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni)
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny 
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich 
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // jaka maxymalna moze byc roznica ilosc graczy pomiedzy jedna a druga druzyna
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 3.00 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu, 
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie, 
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 
albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich zalecane na rozgrywke tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// inne 
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
                // 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
                // wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

/ status serwera poprzez www
// sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace
 
max_queries_global 20 // jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera
max_queries_sec 3 // jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)
max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10


// Koniec
// Zapraszamy amxx.pl


Oczywiście wystarczy to przeczytać ze 3-4 razy i się większość opcji zapamięta i nie będą potrzebne te opisy :-)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 23


#165312 Co gdzie jak i którędy ?

Napisane przez Gutaj w 29.08.2010 10:13

5.1b tak działa bez wiekszego problemu :]
  • +
  • -
  • 1


#165149 COD MOD- Pytanie

Napisane przez Gutaj w 28.08.2010 22:01

Tak, bo punkt 2 dotyczy tylko serwera dedykowanego.
  • +
  • -
  • 1


#165135 Proszę o prosty plugin rezerwacyjny

Napisane przez Gutaj w 28.08.2010 21:48

w amxx.cfg

Dajesz amx_reservation 1

Dzięki temu już masz 1 slot który będzie zarezerwowany

Co do tej zmiany na kup slota bla bla :P

Edytujesz w langu już nie pamiętam dokładnie jaki to plik a nie mam ich przed sobą, ale będzie to albo admin albo slot coś z tym powiązane.
  • +
  • -
  • 1


#165131 COD MOD- Pytanie

Napisane przez Gutaj w 28.08.2010 21:43

To jest w przypadku serwera dedykowanego... konto root to konto administratora które dostajemy na starcie :]
  • +
  • -
  • 1


#151482 GMAmxBans

Napisane przez Gutaj w 13.07.2010 18:51

A przed gmamxbans zainstalowałeś czystego amxbansa 6.0??
  • +
  • -
  • 1


#151478 Diablo

Napisane przez Gutaj w 13.07.2010 18:42

Ja.. masz 3 praci?? ciekawe a ja myślałem że mówi się na nich Bracia?? Co z tego że ich masz... ja proponuje zbanować tego użytkownika a temat zablokować
  • +
  • -
  • -1


#150073 Blokada wejscia do teamu

Napisane przez Gutaj w 07.07.2010 16:55

Team Limiter - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#149663 Szukam pluginow na serwer 4Fun

Napisane przez Gutaj w 05.07.2010 20:44

To plugin drogiego seby z puchatka, poszukaj gdzieś tu jest (szukajka)
  • +
  • -
  • 1