Obstawiam, że wystarczy taka operacja...
Otwórz sobie plik sklep/system/Request.php znajdź
return escapeshellcmd($value);
zamień to na
return addslashes( htmlspecialchars( $value ) );
zapisz i sprawdź.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mezeus nie posiada znajomych
Napisane przez byCZUS
w 03.09.2014 00:50
Napisane przez glut
w 05.02.2013 18:34
#include <engine> #include <fakemeta>zmienne
new bool:ma_klase[33];
ma_klase[id] = true;
ma_klase[id] = false;
precache_model("models/cod/w_m4a1.mdl"); precache_model("models/cod/p_m4a1.mdl"); precache_model("models/cod/v_m4a1.mdl");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_M4A1) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_m4a1.mdl") //tu dajemy ścieżkę do nowego modelu v_ set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m4a1.mdl") //tu dajemy ścieżkę do nowego modelu p_ } } }
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_m4.mdl")) //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienić return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!ma_klase[entityowner]) return FMRES_IGNORED; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m4a1.mdl") return FMRES_SUPERCEDE }
Napisane przez
Kamil17
w 17.02.2012 20:16
Czyli router nie klonuje ci adresu MAC'aMam podobny do tego co pisałeś:
192.168.1.2
Napisane przez Goliath
w 15.08.2011 11:17
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Admiral";
new const opis[] = "1/2 z HEGREANDE";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 55;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && !random(2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Napisane przez stasekstaskowy
w 04.07.2011 12:08
Napisane przez
Matias
w 25.06.2011 18:24
Napisane przez
Matias
w 25.06.2011 13:59
menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz Ubranie Wroga] \yKoszt: \r9000$");
case XX: { new koszt = 9000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,RED,"[Sklep]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!"); return PLUGIN_HANDLED; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3); ZmienUbranie(id, 0); }