Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

mauron4 - zdjęcie

mauron4

Rejestracja: 25.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2019 20:38
-----

Moje tematy

Problem z PaintBall Modem

15.08.2011 09:28

Witam, wczoraj wgrałem na serwer TEN mod. Jak runda się zaczyna to jest menu broni, ale jak wybiorę którąś z nich to jest normalny model i normalnie strzela np jak wybiorę marker to strzela normalnie jak z mp5 itd. Poza tym nie ma również modeli kulek. Jedyne co mi działa to model smoka i he, nawet jak wybuchają i model gracza. Mój plugins.ini wygląda tak:
Spoiler
I teraz co zrobić, by to mi działało?

Kilka pytań

01.07.2011 20:41

1. Jak zrobić, ze po naładowaniu na nożu dostaje się określone bronie?
2. Jak zmniejszyć szanse na dostanie perku? Np. Dobre perki żeby rzadziej się trafiały.
3. Jak zrobić item który: -Gracz ma 3 swoje klony, na przycisku "e" je rozstawia po mapie, gdy przeciwnik będzie w nie strzelał zabierały będą mu hp.
-Gracz ma granat dymny, który zamraża wrogów na 5 sek (nie mogą się ruszać). Coś takiego jak na DR czy BaseBuilder.

To na tyle. Mam nadzieję, że przynajmniej niektóre rzeczy da się zrobić. :/

Błędy przy kompilacji

26.06.2011 17:59

Otóż mam tego cod moda, trochę go przerobiłem ale nie daje się skompilować.
Takie błędy mam :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "frakcja_klas" on line 1012
Warning: Expression has no effect on line 1012
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 1012
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1012
Error: Too many error messages on one line on line 1012

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Program Files (x86)\Valve\cstrike\addons\amxmodx\scripting\compiled\QTM_CodMod.amx (compile failed).

I takie moje pytanie skompiluje mi ktoś to?

Moje .sma :

Co zrobiłem źle?

25.06.2011 10:56

Witam, zrobiłem klasę, ale nie daje się skompilować. Co zrobiłem źle?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];

new const nazwa[] = "Fighter_(Premium)";
new const opis[] = "Ma 1/3 scout, 1/7 usp. m4a1, mniejsza grawitacja, potrojny skok.";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_USP; | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez ---", nazwa);

set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_pev(id, pev_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && !random(3))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


if(damagebits & DMG_USP && !random(7))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez ---.", nazwa)
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}

}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);

if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[3] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(ma_klase[id])
{
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
}