Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
mauron4
Rejestracja: 25.06.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2019 20:38
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 13
- Odwiedzin: 2 547
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: 112 lat
- Urodziny: Czerwiec 25, 1911
-
Imię
mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Ełk
Kontakt
4
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
mauron4 nie posiada znajomych
Moje tematy
Problem z PaintBall Modem
15.08.2011 09:28
Witam, wczoraj wgrałem na serwer TEN mod. Jak runda się zaczyna to jest menu broni, ale jak wybiorę którąś z nich to jest normalny model i normalnie strzela np jak wybiorę marker to strzela normalnie jak z mp5 itd. Poza tym nie ma również modeli kulek. Jedyne co mi działa to model smoka i he, nawet jak wybuchają i model gracza. Mój plugins.ini wygląda tak:
Spoiler
I teraz co zrobić, by to mi działało?
Kilka pytań
01.07.2011 20:41
1. Jak zrobić, ze po naładowaniu na nożu dostaje się określone bronie?
2. Jak zmniejszyć szanse na dostanie perku? Np. Dobre perki żeby rzadziej się trafiały.
3. Jak zrobić item który: -Gracz ma 3 swoje klony, na przycisku "e" je rozstawia po mapie, gdy przeciwnik będzie w nie strzelał zabierały będą mu hp.
-Gracz ma granat dymny, który zamraża wrogów na 5 sek (nie mogą się ruszać). Coś takiego jak na DR czy BaseBuilder.
To na tyle. Mam nadzieję, że przynajmniej niektóre rzeczy da się zrobić.
2. Jak zmniejszyć szanse na dostanie perku? Np. Dobre perki żeby rzadziej się trafiały.
3. Jak zrobić item który: -Gracz ma 3 swoje klony, na przycisku "e" je rozstawia po mapie, gdy przeciwnik będzie w nie strzelał zabierały będą mu hp.
-Gracz ma granat dymny, który zamraża wrogów na 5 sek (nie mogą się ruszać). Coś takiego jak na DR czy BaseBuilder.
To na tyle. Mam nadzieję, że przynajmniej niektóre rzeczy da się zrobić.
Błędy przy kompilacji
26.06.2011 17:59
Otóż mam tego cod moda, trochę go przerobiłem ale nie daje się skompilować.
Takie błędy mam :
Moje .sma :
Takie błędy mam :
I takie moje pytanie skompiluje mi ktoś to?Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Undefined symbol "frakcja_klas" on line 1012
Warning: Expression has no effect on line 1012
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 1012
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1012
Error: Too many error messages on one line on line 1012
Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Program Files (x86)\Valve\cstrike\addons\amxmodx\scripting\compiled\QTM_CodMod.amx (compile failed).
Moje .sma :
Co zrobiłem źle?
25.06.2011 10:56
Witam, zrobiłem klasę, ale nie daje się skompilować. Co zrobiłem źle?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new const nazwa[] = "Fighter_(Premium)";
new const opis[] = "Ma 1/3 scout, 1/7 usp. m4a1, mniejsza grawitacja, potrojny skok.";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_USP; | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez ---", nazwa);
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_pev(id, pev_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && !random(3))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(damagebits & DMG_USP && !random(7))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez ---.", nazwa)
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[3] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
if(ma_klase[id])
{
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: mauron4
- Regulamin