Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

mauron4 - zdjęcie

mauron4

Rejestracja: 25.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2019 20:38
-----

#265155 Kilka pytań

Napisane przez BliBs_Pl w 01.07.2011 21:42

Do 3 to pokombinuj z .sma klasy replikant bo peyote właśnie je umieścił i teraz można zrobić z tego perk, który sam sobie zrobię. Link do strony masz w profilu peyote.
Do 2 to chyba nano kamizelka ma takie coś.
  • +
  • -
  • 1


#265136 Kilka pytań

Napisane przez komandos w 01.07.2011 21:06

3.
Granat dymny

Załączone pliki




#262647 Co zrobiłem źle?

Napisane przez Goliath w 25.06.2011 11:10

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];

new const nazwa[] = "Fighter_(Premium)";
new const opis[] = "Ma 1/3 scout, 1/7 usp. m4a1, mniejsza grawitacja, potrojny skok.";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez ---", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}

set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_pev(id, pev_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && !random(3))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_USP && !random(7))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}

public PlayerPreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new button = pev(id, pev_button);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);

if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(ma_klase[id])
{
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
}

  • +
  • -
  • 1