/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "Slaba widocznosc na nozu, zmniejszona grawitacja, "; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja "); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public ResetHUD(id) { if(!ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); } public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return; if(read_data(2) == CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40); return; } set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse