Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

FreeFrag - zdjęcie

FreeFrag

Rejestracja: 22.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.07.2011 21:06
-----

Moje tematy

Problem z klasa ninja

05.07.2011 18:47

Jak zrobić żeby tylko ninja miała większą grawitacje a nie każdy gracz na serwie, Po dodaniu klasy ninja ma normalną grawitacje a każdy ma większą

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc na nozu, zmniejszona grawitacja, ";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja ");
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}
	

public ResetHUD(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

public CurWeapon(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	if(read_data(2) == CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
		return;
	}
	
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

Problem z wgraniem Auto BH do klasy

22.06.2011 17:19

AutoBH, zabicie z MP5 1/12
I tu są schody nie moge wgrać auto bh Pomocy
Nie wiem czy dodałem ale plugin ma być na flage H/ 10 razy próbowałem
Dam karme

A mam to tak, Uwaga jestem lajek wiec chcialem przerobic porostu inna postac


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define FL_WATERJUMP    (1<<11)
#define FL_ONGROUND     (1<<9)



new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Ziomal";
new const opis[] = "AutoBH, natychmiastowe zabicie z MP5 1/12";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1,12) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}
public client_PreThink(id) {
        if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && klasa_gracza[id] == Ziomal) {  //Tam gdzie Nazwa_Klasy podajesz nazwe klasy, ktora ma miec Auto BH
                new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

                if (flags & FL_WATERJUMP)
                        return PLUGIN_CONTINUE
                if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
                        return PLUGIN_CONTINUE
                if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
                        return PLUGIN_CONTINUE

                new Float:velocity[3]
                entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
                velocity[2] += 250.0
                entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

                entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
        }
        return PLUGIN_CONTINUE
}